Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
16.275 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/2015
Brandstof
Benzine
Vermogen
118 kW (160 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked Bike
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 16.275 km
- Bouwjaar
- 09/2015
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 118 kW (160 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 999 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 199 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Cruise Control
- Kuipwerk
- Verwarmde handvaten
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid
- ABS
- Alarm
- Automatische Tractie Controle
- Extra
- Katalysator
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Te koop: prachtige BMW S1000R van 2015, maar met slechts 16275km op de teller. De motorfiets beschikt over 79 kw papieren, maar staat wel full power. Alle onderhoudshistorie en algemene documenten zijn 100% aanwezig.
Er werd een andere en betere stuurdemper van Öhlins op gemonteerd, maar verder staat deze motorfiets volledig standaard. Wel is deze - standaard reeds prima - BMW voorzien van de optiepakketten "Sport" en "Dynamic". Dankzij het Sport-pakket beschikt deze motorfiets over o.a. een quickshifter, dynamische tractiecontrole en cruisecontrol. Via het Dynamic-pakket wordt er o.a. ook handvatverwarming, elektronische demping (nog individueel instelbaar, zelfs tijdens het rijden) en LED-pinkers aan toegevoegd. Verder staat er ook - vanuit de fabriek - een akrapovic uitlaat op gemonteerd met daarin enkele carbonelementen verwerkt. Daarnaast beschikt deze motorfiets ook over krachtige brembo's, mét ABS. Ook een USB-aansluiting is aanwezig.
Uiteraard zijn er meerdere rijmodi aanwezig, in de vorm van "rain", "road", "dynamic" en "dynamic pro".
Behalve al deze extra opties bevat deze machine ook een ruim en goed afleesbaar display, met daarop info m.b.t. verschillende kilometertellers (ODO + tripkilometertellers), ingestelde rijmodi, verbruik, rijbereik, laptimer, enz.
Het is een mooi afgewerkte, bruikbare machine voor op de weg met een ongelooflijk soepel motorblok. Dankzij de akrapovic komt er een heel mooi geluid uit, dat zeker beheerst blijft bij lagere toeren en rustige ritten, maar wel volop die extra touch geeft bij acceleraties. Ook voor trackdays (nooit gedaan) zal deze motorfiets niets tekort komen, want qua vermogen onder volle acceleratie (= 160 à 165 pk) komt deze krachtpatser mee met de snelste. Daarom zou ik deze motorfiets niet echt aanraden voor beginners, ook al is iedereen uiteraard vrij om zijn/haar eigen keuze te maken :). De zit achterop is zeker bruikbaar, maar zou ik dan ook weer niet aanraden voor erg grote passagiers.
Eenmaal aan het stuur is deze 1000cc'er verrassend beweeglijk en wendbaar, waardoor je niet - op een negatieve manier - merkt met zo'n stevige motorfiets op de baan te zijn. Verder geniet deze BMW wél een uitmuntende wegligging en biedt die bakken stabiliteit, zowel op lagere als autosnelwegsnelheden.
Verder beschikt deze prachtige machine ook over een dubbele radiatorbescherming van R&G en een (zeer goed werkend) alarm. Dat laatste activeert van zodra de motorfiets gemanipuleerd wordt en er geen sleutel in het stopcontact zit. Er zijn overigens 2 sleutels aanwezig.
Indien nodig kan ik de motorfiets tot bij u brengen. De prijs is nog onderhandelbaar naast de motorfiets ;)
Als kers op de taart komen er nog de volgende extra's bij:
1) een bochtenset van een BMW S1000RR van hetzelfde jaar, waarbij de katalysator veel kleiner is en ideaal voor wie een nóg slanker uiterlijk van de motorfiets wil,
2) een grotere kuipruit, snel gemonteerd en ideaal voor langere ritten.
Pluspunten:
+ fenomenaal, soepel motorblok met een heel breed toerenbereik en daarbinnen werkelijk óveral voldoende vermogen,
+ wijzerplaat + digitaal display met daarop veel terug te vinden info,
+ meerdere rijmodi, die zich ook in verschil laten voelen en zodoende is het rijgedrag van deze motorfiets ook snel (= met 2x drukken op de gepaste knop) aan te passen aan de omstandigheden,
+ heel erg comfortabel op rechte stukken en rustige ritten, dankzij o.a. handvatverwarming, de comfortabele zithouding, automatische demping en de quickshifter,
+ indien nodig: heerlijk strak en stabiel sturend op slingerende wegen.
Minpunt:
- iets minder geschikt voor beginnende rijders.
De combinatie van de nieuwstaat van deze motorfiets (je gaat er geen krasje op vinden), de lage kilomterstand, de optionele pakketten en de zorg voor deze motorfiets maken dit geheel een fantastisch pakket. Het is een motorfiets die nog steeds tot het topsegment behoort, maar dan wel met een aangepaste prijs. De motorfiets staat momenteel opzij en dus te wachten op een nieuwe eigenaar. Van een liefhebber, voor een liefhebber.
Voor de snelle beslissers ;)
Er werd een andere en betere stuurdemper van Öhlins op gemonteerd, maar verder staat deze motorfiets volledig standaard. Wel is deze - standaard reeds prima - BMW voorzien van de optiepakketten "Sport" en "Dynamic". Dankzij het Sport-pakket beschikt deze motorfiets over o.a. een quickshifter, dynamische tractiecontrole en cruisecontrol. Via het Dynamic-pakket wordt er o.a. ook handvatverwarming, elektronische demping (nog individueel instelbaar, zelfs tijdens het rijden) en LED-pinkers aan toegevoegd. Verder staat er ook - vanuit de fabriek - een akrapovic uitlaat op gemonteerd met daarin enkele carbonelementen verwerkt. Daarnaast beschikt deze motorfiets ook over krachtige brembo's, mét ABS. Ook een USB-aansluiting is aanwezig.
Uiteraard zijn er meerdere rijmodi aanwezig, in de vorm van "rain", "road", "dynamic" en "dynamic pro".
Behalve al deze extra opties bevat deze machine ook een ruim en goed afleesbaar display, met daarop info m.b.t. verschillende kilometertellers (ODO + tripkilometertellers), ingestelde rijmodi, verbruik, rijbereik, laptimer, enz.
Het is een mooi afgewerkte, bruikbare machine voor op de weg met een ongelooflijk soepel motorblok. Dankzij de akrapovic komt er een heel mooi geluid uit, dat zeker beheerst blijft bij lagere toeren en rustige ritten, maar wel volop die extra touch geeft bij acceleraties. Ook voor trackdays (nooit gedaan) zal deze motorfiets niets tekort komen, want qua vermogen onder volle acceleratie (= 160 à 165 pk) komt deze krachtpatser mee met de snelste. Daarom zou ik deze motorfiets niet echt aanraden voor beginners, ook al is iedereen uiteraard vrij om zijn/haar eigen keuze te maken :). De zit achterop is zeker bruikbaar, maar zou ik dan ook weer niet aanraden voor erg grote passagiers.
Eenmaal aan het stuur is deze 1000cc'er verrassend beweeglijk en wendbaar, waardoor je niet - op een negatieve manier - merkt met zo'n stevige motorfiets op de baan te zijn. Verder geniet deze BMW wél een uitmuntende wegligging en biedt die bakken stabiliteit, zowel op lagere als autosnelwegsnelheden.
Verder beschikt deze prachtige machine ook over een dubbele radiatorbescherming van R&G en een (zeer goed werkend) alarm. Dat laatste activeert van zodra de motorfiets gemanipuleerd wordt en er geen sleutel in het stopcontact zit. Er zijn overigens 2 sleutels aanwezig.
Indien nodig kan ik de motorfiets tot bij u brengen. De prijs is nog onderhandelbaar naast de motorfiets ;)
Als kers op de taart komen er nog de volgende extra's bij:
1) een bochtenset van een BMW S1000RR van hetzelfde jaar, waarbij de katalysator veel kleiner is en ideaal voor wie een nóg slanker uiterlijk van de motorfiets wil,
2) een grotere kuipruit, snel gemonteerd en ideaal voor langere ritten.
Pluspunten:
+ fenomenaal, soepel motorblok met een heel breed toerenbereik en daarbinnen werkelijk óveral voldoende vermogen,
+ wijzerplaat + digitaal display met daarop veel terug te vinden info,
+ meerdere rijmodi, die zich ook in verschil laten voelen en zodoende is het rijgedrag van deze motorfiets ook snel (= met 2x drukken op de gepaste knop) aan te passen aan de omstandigheden,
+ heel erg comfortabel op rechte stukken en rustige ritten, dankzij o.a. handvatverwarming, de comfortabele zithouding, automatische demping en de quickshifter,
+ indien nodig: heerlijk strak en stabiel sturend op slingerende wegen.
Minpunt:
- iets minder geschikt voor beginnende rijders.
De combinatie van de nieuwstaat van deze motorfiets (je gaat er geen krasje op vinden), de lage kilomterstand, de optionele pakketten en de zorg voor deze motorfiets maken dit geheel een fantastisch pakket. Het is een motorfiets die nog steeds tot het topsegment behoort, maar dan wel met een aangepaste prijs. De motorfiets staat momenteel opzij en dus te wachten op een nieuwe eigenaar. Van een liefhebber, voor een liefhebber.
Voor de snelle beslissers ;)
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 995,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 995,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 9.832,32
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,83
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 273,12
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0400
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage ALD Lease Finanz GmbH, Nedderfeld 95, 22529 Hamburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.