Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
78.571 km
Transmissie
-
Bouwjaar
03/1978
Brandstof
Benzine
Vermogen
122 kW (166 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Break
- Categorie
- Tweedehands
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 78.571 km
- Bouwjaar
- 03/1978
Technische Gegevens
- Vermogen
- 122 kW (166 PK)
- Cilinderinhoud
- 5.735 cm³
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 2.345 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Geel
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Met pijn in het hart verkoop ik mijn Chevrolet K5 Blazer uit 1978, omdat ik de volgende auto op mijn bucketlist wil gaan aanschaffen.
Ik heb deze auto met heel veel plezier een aantal jaren gereden en er is het nodige aan onderhoud gedaan. Zo is afgelopen jaar de motor helemaal uit elkaar geweest en zijn er heel veel nieuwe onderdelen op gekomen, o.a. :
- Uitlaatspruitstukken (iemand had er in het verleden spaghettispruitstukken opgezet, nu zijn ze weer origineel!)
- Bougies
- Verdelerkap
- Distributieketting (omdat hij toch open lag en er iets speling op zat)
- Waterpomp
- Startmotor
- Kleppendeksels (originele stalen blauwe heb ik nog, maar zitten nu hardere van RVS op i.v.m. lpg!)
- Alle pakkingen
- Etc. etc. (facturen eventueel ter inzage)
Motor loopt prachtig, start meteen, heerlijk geluid (dat ga ik nog het meeste missen!). Hij start en loopt volledig op LPG, benzine is uitgebouwd. Auto is supernetjes, geen afgeragde roestbak, ooit eens overgespoten in de prachtige (originele!!) kleurstelling Colonial Yellow – White. De buildsheet in het dashboardkastje toont dit ook, evenals de leuke originele opties: originele ruitjesmotief bekleding en het Cheyenne uitrustingsnivea (ziet er keurig uit, op één slijtplek op de wang bestuurdersstoel na) ,mooie Rally Wheels, Getinte achterruiten, powersteering, automaat, 350CI V8. De airco heb ik laten uitbouwen (nog wel aanwezig) omdat die niet meer werkte en wel benzine kostte; ik rijd altijd met het raampje los en met mooi weer. De auto staat altijd binnen en ziet nooit regen of zout. Alleen de grille is niet meer origineel, die heeft een vorige eigenaar erop gezet maar vind ik wel stoer.
Kortom: een hele nette Blazer zoals je ze niet meer vaak ziet! Geen 100% nieuwe, kent echt wel een butsje en een krasje, maar keihard en een echte nekkendraaier.
Ik vergeet vast nog wel iets, maar bij interesse: kom vooral kijken dan praten we verder. Bieden mag, maar wel netjes en graag naast de auto zodat je kan zien waar je op biedt.
Ik heb deze auto met heel veel plezier een aantal jaren gereden en er is het nodige aan onderhoud gedaan. Zo is afgelopen jaar de motor helemaal uit elkaar geweest en zijn er heel veel nieuwe onderdelen op gekomen, o.a. :
- Uitlaatspruitstukken (iemand had er in het verleden spaghettispruitstukken opgezet, nu zijn ze weer origineel!)
- Bougies
- Verdelerkap
- Distributieketting (omdat hij toch open lag en er iets speling op zat)
- Waterpomp
- Startmotor
- Kleppendeksels (originele stalen blauwe heb ik nog, maar zitten nu hardere van RVS op i.v.m. lpg!)
- Alle pakkingen
- Etc. etc. (facturen eventueel ter inzage)
Motor loopt prachtig, start meteen, heerlijk geluid (dat ga ik nog het meeste missen!). Hij start en loopt volledig op LPG, benzine is uitgebouwd. Auto is supernetjes, geen afgeragde roestbak, ooit eens overgespoten in de prachtige (originele!!) kleurstelling Colonial Yellow – White. De buildsheet in het dashboardkastje toont dit ook, evenals de leuke originele opties: originele ruitjesmotief bekleding en het Cheyenne uitrustingsnivea (ziet er keurig uit, op één slijtplek op de wang bestuurdersstoel na) ,mooie Rally Wheels, Getinte achterruiten, powersteering, automaat, 350CI V8. De airco heb ik laten uitbouwen (nog wel aanwezig) omdat die niet meer werkte en wel benzine kostte; ik rijd altijd met het raampje los en met mooi weer. De auto staat altijd binnen en ziet nooit regen of zout. Alleen de grille is niet meer origineel, die heeft een vorige eigenaar erop gezet maar vind ik wel stoer.
Kortom: een hele nette Blazer zoals je ze niet meer vaak ziet! Geen 100% nieuwe, kent echt wel een butsje en een krasje, maar keihard en een echte nekkendraaier.
Ik vergeet vast nog wel iets, maar bij interesse: kom vooral kijken dan praten we verder. Bieden mag, maar wel netjes en graag naast de auto zodat je kan zien waar je op biedt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 18.816,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 2,08
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 392,-
Aanvullende informatie
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.