Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
15.000 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/1972
Brandstof
Benzine
Vermogen
184 kW (250 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 15.000 km
- Bouwjaar
- 02/1972
Technische Gegevens
- Vermogen
- 184 kW (250 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.700 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 8
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Corvette Stingray uit 1972
Met Nederlands kenteken.
T-top (targa) met uitneembare dakpanelen en achterruit dus bijna als cabriolet te rijden bij mooi weer.
350 CUI V8
Wit met prachtig contrasterend rood interieur.
Dit is trouwens de meest originele Corvette kleurencombinatie aangezien het eerste bouwjaar Corvettes (1953) alleen in deze kleuren te bestellen waren.
Automaat
Motor loopt goed, automaat schakelt goed.
Voorzien van nieuwe rembekrachtiger en gereviseerde stuurbekrachtiging.
Remt uitstekend.
Verlichting en ruitenwissers werken inclusief de vacuumbediening ervan.
Interieur netjes.
Elektrische ramen werken.
Vernieuwd: Mallory elektronische ontsteking, startmotor, hoofdremcilinder, rembekrachtiger, uitlaten, brandstofpomp, brandstoftank, remslangen, handremkabel, voorveren en schokbrekers, vacuumbediening koplampen en ruitenwisserklep. Verder verse olie en oliefilter.
Alleen de bouwjaren 1968-1972 hebben de mooie chrome voor- en achterbumpers en zijn de mooiste en meest gezochte C3 Corvettes die nog in waarde zullen stijgen.
Onlangs RDW gekeurd en voorzien van een Nederlands kenteken.
Vrijgesteld van APK en wegenbelasting
Geen inruil.
Eerst komen kijken dan bieden.
Met Nederlands kenteken.
T-top (targa) met uitneembare dakpanelen en achterruit dus bijna als cabriolet te rijden bij mooi weer.
350 CUI V8
Wit met prachtig contrasterend rood interieur.
Dit is trouwens de meest originele Corvette kleurencombinatie aangezien het eerste bouwjaar Corvettes (1953) alleen in deze kleuren te bestellen waren.
Automaat
Motor loopt goed, automaat schakelt goed.
Voorzien van nieuwe rembekrachtiger en gereviseerde stuurbekrachtiging.
Remt uitstekend.
Verlichting en ruitenwissers werken inclusief de vacuumbediening ervan.
Interieur netjes.
Elektrische ramen werken.
Vernieuwd: Mallory elektronische ontsteking, startmotor, hoofdremcilinder, rembekrachtiger, uitlaten, brandstofpomp, brandstoftank, remslangen, handremkabel, voorveren en schokbrekers, vacuumbediening koplampen en ruitenwisserklep. Verder verse olie en oliefilter.
Alleen de bouwjaren 1968-1972 hebben de mooie chrome voor- en achterbumpers en zijn de mooiste en meest gezochte C3 Corvettes die nog in waarde zullen stijgen.
Onlangs RDW gekeurd en voorzien van een Nederlands kenteken.
Vrijgesteld van APK en wegenbelasting
Geen inruil.
Eerst komen kijken dan bieden.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.080,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 170,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.250,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 37.936,32
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,95
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 790,34
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,2912
- Verminderde km vergoeding
- € 0,1664
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Allane SE, Dr.-Carl-von-Linde-Straße 2, 82049 Pullach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.