Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
51.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1962
Brandstof
Benzine
Vermogen
-
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 51.000 km
- Bouwjaar
- 01/1962
Technische Gegevens
- Transmissie
- Manueel
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Beschrijving
In het voorjaar van ‘61 introduceerde Citroën een nieuw model tussen de populaire 2cv en DS, de Ami 6. Met de groeiende economie en emancipatie, richtte Citroën zich steeds meer op vrouwelijk klanten. De Ami 6 werd onder de aandacht gebracht als vriend van de Franse dames, met een specifieke “Pour Vous Madame”-campagne. De brochure had zo voor Parijse mode kunnen zijn, fraai gefotografeerd en gestyleerd.
Het werkte, deze Ami werd besteld door een dame uit Versailles. Ze haalde de auto zelf op bij Citroën aan de Quai de Javel op 25 januari 1962 en gebruikte haar daarna voor de wekelijkse boodschappen. De rest van de tijd stond ze geparkeerd in de garage, met als resultaat slechts een krappe 50.000km in 30 jaar. In ‘93 verkocht ze haar aan een verzamelaar in departement 78, die haar weer doorverkocht aan een Nederlandse liefhebber in ‘98.
Alle eigenaren zijn erg vriendelijk voor haar geweest, ze is nog steeds erg origineel en ongerestaureerd. Natuurlijk heeft ze een paar kleine tekortkomingen en beschadigingen, maar deze worden ruimschoots goedgemaakt door de erg lage kilometerstand van 51.000km, de bijna maagdelijke Feuilles de Houx (hulstblaadjes)-bekleding en haar soepele rijcomfort.
Aangezien ze van het eerste jaar van productie is, zou ze in de Panhard-fabriek gebouwd kunnen zijn. Later werd er een fabriek gebouwd in Rennes La Janais, specifiek voor dit succesvolle model en haar jongere zusters, de Ami 6 Break en Ami 8. De vorige eigenaar heeft bij het Conservatoire van Citroën navraag gedaan, maar helaas is in de productie-logboeken niet de specifieke fabriek aangetekend.
Een dergelijk vroege Ami 6 in zo’n originele conditie kom je zelden tegen. We laten de verantwoordelijkheid voor de keuze om haar zo te conserveren of haar naar perfectie te restaureren aan de nieuwe eigenaar over, maar onze voorkeur zou toch zijn haar zo te laten; een subtiel aangeraakte dame uit Versailles.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Het werkte, deze Ami werd besteld door een dame uit Versailles. Ze haalde de auto zelf op bij Citroën aan de Quai de Javel op 25 januari 1962 en gebruikte haar daarna voor de wekelijkse boodschappen. De rest van de tijd stond ze geparkeerd in de garage, met als resultaat slechts een krappe 50.000km in 30 jaar. In ‘93 verkocht ze haar aan een verzamelaar in departement 78, die haar weer doorverkocht aan een Nederlandse liefhebber in ‘98.
Alle eigenaren zijn erg vriendelijk voor haar geweest, ze is nog steeds erg origineel en ongerestaureerd. Natuurlijk heeft ze een paar kleine tekortkomingen en beschadigingen, maar deze worden ruimschoots goedgemaakt door de erg lage kilometerstand van 51.000km, de bijna maagdelijke Feuilles de Houx (hulstblaadjes)-bekleding en haar soepele rijcomfort.
Aangezien ze van het eerste jaar van productie is, zou ze in de Panhard-fabriek gebouwd kunnen zijn. Later werd er een fabriek gebouwd in Rennes La Janais, specifiek voor dit succesvolle model en haar jongere zusters, de Ami 6 Break en Ami 8. De vorige eigenaar heeft bij het Conservatoire van Citroën navraag gedaan, maar helaas is in de productie-logboeken niet de specifieke fabriek aangetekend.
Een dergelijk vroege Ami 6 in zo’n originele conditie kom je zelden tegen. We laten de verantwoordelijkheid voor de keuze om haar zo te conserveren of haar naar perfectie te restaureren aan de nieuwe eigenaar over, maar onze voorkeur zou toch zijn haar zo te laten; een subtiel aangeraakte dame uit Versailles.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Eendengarage Sander Aalderink
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 16.752,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,73
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 349,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0916
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0417
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Bank / Škoda Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Verkoper op AutoScout24 sinds 2015ContactpersoonSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.