Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
129.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1968
Brandstof
Benzine
Vermogen
21 kW (29 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Deuren
- 4
- Advertentienr.
- PM-67-97
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 129.000 km
- Bouwjaar
- 02/1968
Technische Gegevens
- Vermogen
- 21 kW (29 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 602 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 610 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Oorspronkelijke kleur
- Blauw
Beschrijving
Deze Citroën Dyane D6, in de schitterende kleur Bleu Crystal, rolde op 13 februari 1968 van de band in de Citroën fabriek in Rennes. Oorspronkelijk verkocht in de Marne-vallei, aan een heer in Noyant-Villages – tussen Le Mans en Saumur. Hij is altijd in dezelfde streek gebleven.
Na het overlijden van de eerste eigenaar, kwam deze D6 terecht bij een echte liefhebber met een leuke collectie; een onberispelijke Acadiane "Reise Ente", een spiksplinternieuwe Ami 8, en diverse Dyane's, sommige in nieuwstaat. De Citroën garage waar de auto altijd zijn onderhoud kreeg (sticker achterklep), bestaat nog steeds, zij het onder een andere naam. De tweede eigenaar, uit de regio Saumur, heeft haar tot augustus 2023 gekoesterd in zijn verzameling.
Toen kwam ze naar Nederland! Een technische check en veel nieuwe onderdelen volgden, maar de charme van de jaren zestig bleef behouden. Motor, chassis, carrosserie, versnellingsbak, carburateur; alles origineel. De datum onder het asbakje (een noviteit in '68) komt overeen met twee weken vóór de productiedatum.
Op de website van de Franse Dyane club staat een artikel: "De D6, een mythe?". De AYA3-type D6, met zijn 602 cc, 28 pk M4-motor (altijd 12 volt!), werd alleen van januari tot maart 1968 met dat fraaie D6-logo geproduceerd. De 'D' zou geleend zijn van het DS-logo. Na 3 maanden kwam de "Dyane 6" (in het goud), maar de auto zelf bleef nagenoeg gelijk tot september 1968. In september kwam de nieuwe Dyane 6 met de 33 pk AK2-motor.
Al voorzien van een NL-kenteken en met het nodige werk uitgevoerd door een enthousiaste eigenaar, is hij op weg een leuke gebruiks-klassieker te worden. Aan jou de eer om deze zeldzame Dyane af te maken, geheel naar je eigen zin. Uiteraard kunnen we het – tegen een meerprijs – ook voor je doen.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Na het overlijden van de eerste eigenaar, kwam deze D6 terecht bij een echte liefhebber met een leuke collectie; een onberispelijke Acadiane "Reise Ente", een spiksplinternieuwe Ami 8, en diverse Dyane's, sommige in nieuwstaat. De Citroën garage waar de auto altijd zijn onderhoud kreeg (sticker achterklep), bestaat nog steeds, zij het onder een andere naam. De tweede eigenaar, uit de regio Saumur, heeft haar tot augustus 2023 gekoesterd in zijn verzameling.
Toen kwam ze naar Nederland! Een technische check en veel nieuwe onderdelen volgden, maar de charme van de jaren zestig bleef behouden. Motor, chassis, carrosserie, versnellingsbak, carburateur; alles origineel. De datum onder het asbakje (een noviteit in '68) komt overeen met twee weken vóór de productiedatum.
Op de website van de Franse Dyane club staat een artikel: "De D6, een mythe?". De AYA3-type D6, met zijn 602 cc, 28 pk M4-motor (altijd 12 volt!), werd alleen van januari tot maart 1968 met dat fraaie D6-logo geproduceerd. De 'D' zou geleend zijn van het DS-logo. Na 3 maanden kwam de "Dyane 6" (in het goud), maar de auto zelf bleef nagenoeg gelijk tot september 1968. In september kwam de nieuwe Dyane 6 met de 33 pk AK2-motor.
Al voorzien van een NL-kenteken en met het nodige werk uitgevoerd door een enthousiaste eigenaar, is hij op weg een leuke gebruiks-klassieker te worden. Aan jou de eer om deze zeldzame Dyane af te maken, geheel naar je eigen zin. Uiteraard kunnen we het – tegen een meerprijs – ook voor je doen.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Eendengarage Sander Aalderink
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 83.990,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,61
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 889,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,2163
- Verminderde km vergoeding
- € 0,1442
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, D-80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfEendengarage Sander Aalderink
Verkoper op AutoScout24 sinds 2015ContactpersoonSander Aalderink
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.