Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Ducati DiavelCarbon / ABS / 5900km / 1 eigenaar / BTW-motor
€ 9.950,-1, 5
incl. BTW
€ 8.223,- excl. BTW
Let op, geld lenen kost ook geld.
Motorhuis Limburg BV
Kilometerstand
5.900 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/2011
Brandstof
Benzine
Vermogen
74 kW (101 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Chopper/Cruiser
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 5.900 km
- Bouwjaar
- 09/2011
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen
- 74 kW (101 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.198 cm³
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 233 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Veiligheid
- ABS
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
Beschrijving
In 2011 regeerde de Harley-Davidson V-Rod. Qua uitstraling, cultwaarde en verkoopcijfers werd die eigenlijk alleen door de Yamaha VMAX en de Triumph Rocket ooit echt uitgedaagd.
De kaarten lagen duidelijk op tafel en de macht was verdeeld, en toen kwam Ducati plots aanzetten met een radicaal gestyled stuk prestatiedrang met onderhuids een berg techniek die in de cruiserwereld nog volkomen ongehoord was.
De Diavel werd wereldwijd geprezen om zijn (relatieve) wendbaarheid en het feit dat hij aan het eind van de dragstrip geen remparachute nodig had omdat de firma Brembo alle nodige rugdekking bood. De Diavel zette de bakens in het segment opnieuw uit en voedde zijn publiek op.
Motor is afkomstig van de 1 ste eigenaar + BTW motor!
Voorzien van 2 nieuwe banden en gratis onderhoud wordt uitgevoerd.
----------------------------------------------------------------------------------
En 2011, c'est la Harley-Davidson V-Rod qui a fait la loi. En termes d'apparence, de valeur culte et de chiffres de vente, seuls les Yamaha VMAX et Triumph Rocket l'ont vraiment défié.
Les cartes étaient clairement sur la table et la puissance était distribuée, puis Ducati a soudainement imaginé une voiture performante au style radical, dotée d'une montagne de technologie encore totalement inédite dans le monde des cruisers.
Le Diavel a été salué dans le monde entier pour sa (relative) maniabilité et pour le fait qu'il n'avait pas besoin d'un parachute de freinage au bout de la piste d'entraînement, car Brembo fournissait toute la couverture arrière nécessaire. Le Diavel a établi une nouvelle norme dans le segment et a augmenté son audience.
Le moteur provient du 1er propriétaire et moto TVA.
Équipé de 2 pneus neufs et un entretien gratuit est effectué.
----------------------------------------------------------------------------------
Aarzel niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Financieringen zijn mogelijk!
Opgelet, geld lenen kost ook geld!
- U krijgt professioneel advies
- U wordt persoonlijk geholpen
- We hebben een eigen service
Motoren kunnen bij aankoop thuis geleverd worden!
Al onze motoren worden volledig nagekeken voor aflevering én beschikken over 1 jaar premium garantie.
Overname van uw motor is altijd bespreekbaar.
Tot snel !
Motorhuis Limburg
Paniswijerstraat 46
3600 Genk
+32 89 82 11 00
** Wij spreken Nederlands -- We speak English -- Nous parlons Francais -- Wir sprechen Deutsch **
----------------------------------------------------------------------------------
N'hésitez pas à nous contacter sans engagement.
Le financement est possible !
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent
- Vous recevrez des conseils professionnels
- Vous serez personnellement aidé
- Nous avons notre propre service
Les motos peuvent être livrées à domicile avec achat!
Tous nos moteurs sont entièrement vérifiés avant la livraison et bénéficient d'une garantie premium d'un an.
La reprise de votre moteur est toujours négociable.
A bientôt!
Motorhuis Limburg
Paniswijerstraat 46
3600 Genk
+32 89 82 11 00
** Nous parlons néerlandais - Nous parlons anglais - Nous parlons Francais - Wir sprechen Deutsch **
De kaarten lagen duidelijk op tafel en de macht was verdeeld, en toen kwam Ducati plots aanzetten met een radicaal gestyled stuk prestatiedrang met onderhuids een berg techniek die in de cruiserwereld nog volkomen ongehoord was.
De Diavel werd wereldwijd geprezen om zijn (relatieve) wendbaarheid en het feit dat hij aan het eind van de dragstrip geen remparachute nodig had omdat de firma Brembo alle nodige rugdekking bood. De Diavel zette de bakens in het segment opnieuw uit en voedde zijn publiek op.
Motor is afkomstig van de 1 ste eigenaar + BTW motor!
Voorzien van 2 nieuwe banden en gratis onderhoud wordt uitgevoerd.
----------------------------------------------------------------------------------
En 2011, c'est la Harley-Davidson V-Rod qui a fait la loi. En termes d'apparence, de valeur culte et de chiffres de vente, seuls les Yamaha VMAX et Triumph Rocket l'ont vraiment défié.
Les cartes étaient clairement sur la table et la puissance était distribuée, puis Ducati a soudainement imaginé une voiture performante au style radical, dotée d'une montagne de technologie encore totalement inédite dans le monde des cruisers.
Le Diavel a été salué dans le monde entier pour sa (relative) maniabilité et pour le fait qu'il n'avait pas besoin d'un parachute de freinage au bout de la piste d'entraînement, car Brembo fournissait toute la couverture arrière nécessaire. Le Diavel a établi une nouvelle norme dans le segment et a augmenté son audience.
Le moteur provient du 1er propriétaire et moto TVA.
Équipé de 2 pneus neufs et un entretien gratuit est effectué.
----------------------------------------------------------------------------------
Aarzel niet om ons vrijblijvend te contacteren.
Financieringen zijn mogelijk!
Opgelet, geld lenen kost ook geld!
- U krijgt professioneel advies
- U wordt persoonlijk geholpen
- We hebben een eigen service
Motoren kunnen bij aankoop thuis geleverd worden!
Al onze motoren worden volledig nagekeken voor aflevering én beschikken over 1 jaar premium garantie.
Overname van uw motor is altijd bespreekbaar.
Tot snel !
Motorhuis Limburg
Paniswijerstraat 46
3600 Genk
+32 89 82 11 00
** Wij spreken Nederlands -- We speak English -- Nous parlons Francais -- Wir sprechen Deutsch **
----------------------------------------------------------------------------------
N'hésitez pas à nous contacter sans engagement.
Le financement est possible !
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent
- Vous recevrez des conseils professionnels
- Vous serez personnellement aidé
- Nous avons notre propre service
Les motos peuvent être livrées à domicile avec achat!
Tous nos moteurs sont entièrement vérifiés avant la livraison et bénéficient d'une garantie premium d'un an.
La reprise de votre moteur est toujours négociable.
A bientôt!
Motorhuis Limburg
Paniswijerstraat 46
3600 Genk
+32 89 82 11 00
** Nous parlons néerlandais - Nous parlons anglais - Nous parlons Francais - Wir sprechen Deutsch **
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Motorhuis Limburg BV
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 200,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.390,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 8.208,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,64
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 342,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0762
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0345
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig Bonität vorausgesetzt.
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfMotorhuis Limburg BV
ContactpersoonMotorhuis Limburg
Online diensten
Online adviesBereikbaarOnline contract
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.