Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
16.492 km
Transmissie
-
Bouwjaar
04/2021
Brandstof
Benzine
Vermogen
82 kW (111 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked Bike
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 16.492 km
- Bouwjaar
- 04/2021
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2024
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 82 kW (111 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Elektrische starter
- Entertainment en Media
- USB
- Veiligheid
- ABS
- Automatische Tractie Controle
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ducati Monster 937 Plus met tal van upgrades.
Motor komt met een volledige termignoni uitlaatlijn inclusief upmap en Ohlins stuurdemper. Hierdoor heeft de motor 4% meer koppel en vermogen. Maar belangrijker de motor komt echt tot leven en laat zich prachtig horen en voelen met deze upgrade.
Een waar plezier om met deze scherpe motor met zo’n laag gewicht van de bochten in de Ardennen te genieten. Hierbij helpt zeker dat de motor zeer vergevensgezind is, waarbij de Ohlins stuurdemper sterk helpt.
Daarnaast ook een lijstje aan andere upgrades:
Evotech korte nummerplaat houder
Ducati Led pinkers
Bar end spiegels
Puig voet steunen (pegs) voor betere grip
Ducati tank beschermer
USB-C voeding aan stuur (gps/gsm lader)
Evotech paddock stand bobbins
Evotech front + rear wheel sliders
Evotech frame protection
Heeft 2000km geleden onderhoud en nieuwe Rosso4 voorband gekregen. Rosso4 achterband is 3000km geleden geplaatst
Motor wordt verkocht om plaats te maken voor een Multistrada, aangezien ik de smaak voor
touring reizen heb te pakken. (En de madam ook mee wilt…)
Motor is ongevalvrij! Dus ook nooit gevallen.
Ducati Monster 937 Plus with numerous upgrades.
Bike comes with a full termignoni exhaust line including upmap and Ohlins steering damper. This gives the bike 4% more torque and power. But more importantly the bike really comes alive and lets itself be heard and felt beautifully with this upgrade.
A real pleasure to enjoy the curves in the Ardennes with this sharp bike with such a low weight. It certainly helps that the bike is very forgiving, with the Ohlins steering damper helping greatly.
Also, a list of other upgrades:
Evotech short license plate holder
Ducati Led turn signals
Bar end mirrors
Puig foot pegs for better grip
Ducati tank protector
USB-C power supply on handlebar (gps/gsm charger)
Evotech paddock stand bobbins
Evotech front + rear wheel sliders
Evotech frame protection
Received maintenance and new Rosso4 front tire 2000km ago. Rosso4 rear tire was fitted 3000km ago
Bike is being sold to make room for a Multistrada, as I have a taste for
touring travel. (And the madam wants to come along too...)
Bike is accident free! So never dropped either.
Motor komt met een volledige termignoni uitlaatlijn inclusief upmap en Ohlins stuurdemper. Hierdoor heeft de motor 4% meer koppel en vermogen. Maar belangrijker de motor komt echt tot leven en laat zich prachtig horen en voelen met deze upgrade.
Een waar plezier om met deze scherpe motor met zo’n laag gewicht van de bochten in de Ardennen te genieten. Hierbij helpt zeker dat de motor zeer vergevensgezind is, waarbij de Ohlins stuurdemper sterk helpt.
Daarnaast ook een lijstje aan andere upgrades:
Evotech korte nummerplaat houder
Ducati Led pinkers
Bar end spiegels
Puig voet steunen (pegs) voor betere grip
Ducati tank beschermer
USB-C voeding aan stuur (gps/gsm lader)
Evotech paddock stand bobbins
Evotech front + rear wheel sliders
Evotech frame protection
Heeft 2000km geleden onderhoud en nieuwe Rosso4 voorband gekregen. Rosso4 achterband is 3000km geleden geplaatst
Motor wordt verkocht om plaats te maken voor een Multistrada, aangezien ik de smaak voor
touring reizen heb te pakken. (En de madam ook mee wilt…)
Motor is ongevalvrij! Dus ook nooit gevallen.
Ducati Monster 937 Plus with numerous upgrades.
Bike comes with a full termignoni exhaust line including upmap and Ohlins steering damper. This gives the bike 4% more torque and power. But more importantly the bike really comes alive and lets itself be heard and felt beautifully with this upgrade.
A real pleasure to enjoy the curves in the Ardennes with this sharp bike with such a low weight. It certainly helps that the bike is very forgiving, with the Ohlins steering damper helping greatly.
Also, a list of other upgrades:
Evotech short license plate holder
Ducati Led turn signals
Bar end mirrors
Puig foot pegs for better grip
Ducati tank protector
USB-C power supply on handlebar (gps/gsm charger)
Evotech paddock stand bobbins
Evotech front + rear wheel sliders
Evotech frame protection
Received maintenance and new Rosso4 front tire 2000km ago. Rosso4 rear tire was fitted 3000km ago
Bike is being sold to make room for a Multistrada, as I have a taste for
touring travel. (And the madam wants to come along too...)
Bike is accident free! So never dropped either.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 12.780,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 2,78
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 355,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1606
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0413
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.