Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Ferrari 400Automatic i 2+2 coupé
€ 139.000,-5
Gassmann GmbH
listpage.listItem.rating.accessibility
Kilometerstand
1.001 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
07/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen
228 kW (310 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 903050
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.001 km
- Bouwjaar
- 07/1981
Technische Gegevens
- Vermogen
- 228 kW (310 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.823 cm³
- Cilinders
- 12
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Elektrische ruiten
- Lederen bekleding
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Oorspronkelijke kleur
- Grün
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
- Fahrzeugstandort: im Zulauf / in transit
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
- Delivered new in Germany
- Striking colour combination
- Automatic transmission
- Recent recommissioning by Stratton Motor Company
- Offered without any registration document
Launched at the 1976 Paris Salon, the 400GT had acquired a 4.8-litre version of Ferrari's four-cam V12 engine but otherwise differed from its 365GT4 2+2 predecessor only in detail. The 400GT re-affirmed Ferrari's determination to compete with the world's finest luxury sports saloons and was intended to attract the type of mature yet discerning customer who previously might have opted for a Bentley or Mercedes-Benz. This latter requirement made the option of automatic transmission a necessity. The unit chosen - General Motors' three-speed Hydramatic - was widely regarded as the world's best, having been used by Cadillac and subsequently by Rolls-Royce and Jaguar among others.
Ferrari's splendidly equipped 2+2 featured self-levelling independent rear suspension, power-assisted steering, electric windows and optional air conditioning. Due to its non-homologation in the US, the 400GT – now the 400i GT – remained primarily a Europe-only model, which contributed to its limited production and exclusive nature. By the time production of the final 412 version ceased in 1989, Ferrari's finest 2+2 had been in production for a remarkable 17 years, though its exclusivity meant that there were seldom more than 200 sold in any one year.
Built in September 1980 and delivered new in Germany through the importer Autobecker, this Ferrari 400i with automatic transmission was owned in the late 1980s by Tony Erker. It has been under the care of its current Middle Eastern owner for the past decade. More recently, this 400i underwent recommissioning by the renowned English specialist Stratton Motor Company.
erst 50 Km mit neuen Service 15000.- Euro
Alle Angaben ohne Gewähr, da im Zulauf!
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR, Änderungen, Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Gassmann GmbH
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 89.433,85
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,94
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 840,-
Aanvullende informatie
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfGassmann GmbH
listpage.listItem.rating.accessibility
ContactpersoonZentrale
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.