Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Ferrari 456456M GTA Modificata - EU geleverd - Perfect onderh
€ 64.950,-5
Maessen Classics & Sportscars B.V.
Kilometerstand
78.669 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
05/2000
Brandstof
Benzine
Vermogen
325 kW (442 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- 52587807
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 78.669 km
- Bouwjaar
- 05/2000
Technische Gegevens
- Vermogen
- 325 kW (442 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.474 cm³
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.905 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Veiligheid
- Alarm
- Startonderbreker
- Extra
- Lichtmetalen velgen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Oorspronkelijke kleur
- Argento Nurburgring
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
🇳🇱 Informatie in het Nederlands:
Al sinds het begin van de geschiedenis van Ferrari is er een duidelijke tweesplitsing in haar front-engine V12’s. De sportieve 2-zits coupe, en de 2+2. De 2+2 meer als GT waarmee je rustig naar de opera kan, en ook gezellig met zijn vieren. Zo ook de 456, kenmerkend door zijn mooie ronde klassieke vormen, getekend door Pininfarina. In ’98 werd ‘the one to have’ uitgebracht; de Modificata. Een doorontwikkelde auto op vele stukken. De achilleshiel wat betreft koeling werd aangepast, waar veel eerdere 456GT’s last van hadden. Aardig wat visuele zaken werden ook veranderd; geen ventilatiegaten meer in de motorkap, en het toenmalige ‘550 Maranello’ stuur werd erin gezet. Eigenlijk gewoon een net iets modernere variant van dit prachtige tijdloze model.
Deze prachtige ‘gentlemen’s Ferrari’ is Italiaans geleverd, en heeft onlangs nog een flinke beurt gehad. Ready to hit the road. Argento Nurburgring met een donkerrood interieur. Zie je hem al nieuw in de showroom staan in Milaan? Tijdloos, indrukwekkend, comfortabel en bloedsnel! Historie compleet op orde, en technisch helemaal klaar. Tot snel!
Meer informatie
Modelreeks: 1998 - 2004
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 298 km/u
Interieurkleur: Rosso
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Aanvullende opties en accessoires
Interieur & Comfort
Veiligheid
Overig
🇬🇧 Information in English:
Ever since the beginning of Ferrari's history, there has been a clear dichotomy in its front-engine V12s. The sporty 2-seater coupe, and the 2+2. The 2+2 more as a GT with which you can quietly go to the opera, and also cozy with four. Similarly, the 456, characterized by its beautiful round classic shapes, drawn by Pininfarina. In '98, “the one to have” was released; the Modificata. A further developed car in many pieces. The Achilles heel regarding cooling was modified, which many earlier 456GTs suffered from.Quite a few visual issues were also changed; no more vents in the hood, and the then '550 Maranello' steering wheel was put in. Basically just a slightly more modern version of this beautiful timeless model.
This beautiful 'gentlemen's Ferrari' is Italian-delivered, and has recently had a major service. Ready to hit the road. Argento Nurburgring with a dark red interior. Can you already see it new in the showroom in Milan? Timeless, impressive, comfortable and dead fast! History completely in order, and technically completely ready. See you soon!
More information
Model range: 1998 - 2004
Wheelbase: 260 cm
Acceleration (0-100 kph): 5,5 s
Top speed: 298 km/h
Interior colour: other
VAT/margin: Not VAT qualifying (margin scheme)
Additional options and accessories
Interior & Comfort
Safety
Al sinds het begin van de geschiedenis van Ferrari is er een duidelijke tweesplitsing in haar front-engine V12’s. De sportieve 2-zits coupe, en de 2+2. De 2+2 meer als GT waarmee je rustig naar de opera kan, en ook gezellig met zijn vieren. Zo ook de 456, kenmerkend door zijn mooie ronde klassieke vormen, getekend door Pininfarina. In ’98 werd ‘the one to have’ uitgebracht; de Modificata. Een doorontwikkelde auto op vele stukken. De achilleshiel wat betreft koeling werd aangepast, waar veel eerdere 456GT’s last van hadden. Aardig wat visuele zaken werden ook veranderd; geen ventilatiegaten meer in de motorkap, en het toenmalige ‘550 Maranello’ stuur werd erin gezet. Eigenlijk gewoon een net iets modernere variant van dit prachtige tijdloze model.
Deze prachtige ‘gentlemen’s Ferrari’ is Italiaans geleverd, en heeft onlangs nog een flinke beurt gehad. Ready to hit the road. Argento Nurburgring met een donkerrood interieur. Zie je hem al nieuw in de showroom staan in Milaan? Tijdloos, indrukwekkend, comfortabel en bloedsnel! Historie compleet op orde, en technisch helemaal klaar. Tot snel!
Meer informatie
Modelreeks: 1998 - 2004
Wielbasis: 260 cm
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 298 km/u
Interieurkleur: Rosso
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Aanvullende opties en accessoires
Interieur & Comfort
- lederen interieur
Veiligheid
- alarm klasse 1(startblokkering)
Overig
- Bestuurdersstoel elek. verstelbaar met geheugen
- RDW-leges
🇬🇧 Information in English:
Ever since the beginning of Ferrari's history, there has been a clear dichotomy in its front-engine V12s. The sporty 2-seater coupe, and the 2+2. The 2+2 more as a GT with which you can quietly go to the opera, and also cozy with four. Similarly, the 456, characterized by its beautiful round classic shapes, drawn by Pininfarina. In '98, “the one to have” was released; the Modificata. A further developed car in many pieces. The Achilles heel regarding cooling was modified, which many earlier 456GTs suffered from.Quite a few visual issues were also changed; no more vents in the hood, and the then '550 Maranello' steering wheel was put in. Basically just a slightly more modern version of this beautiful timeless model.
This beautiful 'gentlemen's Ferrari' is Italian-delivered, and has recently had a major service. Ready to hit the road. Argento Nurburgring with a dark red interior. Can you already see it new in the showroom in Milan? Timeless, impressive, comfortable and dead fast! History completely in order, and technically completely ready. See you soon!
More information
Model range: 1998 - 2004
Wheelbase: 260 cm
Acceleration (0-100 kph): 5,5 s
Top speed: 298 km/h
Interior colour: other
VAT/margin: Not VAT qualifying (margin scheme)
Additional options and accessories
Interior & Comfort
- Leather interior
Safety
- Alarm system
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Maessen Classics & Sportscars B.V.
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.160,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.160,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 16.896,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,73
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 352,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfMaessen Classics & Sportscars B.V.
Verkoper op AutoScout24 sinds 2023ContactpersoonThies Maessen
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.