Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
52.233 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
06/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen
397 kW (540 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 52.233 km
- Bouwjaar
- 06/2008
- Keuring
- Nieuw
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 397 kW (540 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.748 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.840 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
- Veiligheid
- Alarm
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Als waardering voor de al decennia lang bestaande relatie met de eveneens in Modena gevestigde carrosseriebouwer Scaglietti vernoemde Ferrari in 2004 haar nieuwste 2+2 naar de legendarische Sergio Scaglietti. Bij introductie van de 540pk sterke 612 was Sergio al 84, naar verluid reed hij van trots met rokende banden een rondje om zijn kleinkinderen. Hoe dan ook, wie zijn naam aan een volbloed raspaard verbonden ziet eindigde in de bandenstapel op een circuit zonder vangrails of kon écht iets met auto's. Dus zijn trots was niet onterecht. Bovendien kon Scaglietti ook zeer trots zijn op het product waar zijn naam op stond. Een door Pininfarina ontworpen GT met een uitgebalanceerd ontwerp waarbij de voorin geplaatste V12 bijna een middenmotor werd terwijl er toch vier personen van Modena naar bijvoorbeeld Roma konden 'vliegen'. Met een top van 320km/u blijft u eenvoudig in de slipstream van Charles Leclerc. De F1 versnellingsbak biedt comfort in de vol-automaat toerend, middels de achter het stuur geplaatste flippers handmatig sportief schakelend door de zes versnellingen. Soepel en snel, desgewenst extra sportief, dat biedt de 612 terwijl er voldoende ruimte is voor grote reizen met vier personen. De elektronisch instelbare schokdempers hebben een zgn. 'sportstand' en dat maakt dat de auto van zijn GT achtige weggedrag veranderd in een sportievere rijmachine middels een directere communicatie met het wegdek. Er zijn tal van luxe voorzieningen aanwezig; o.a. automatische climat control, volledig elektrisch verstelbare (ook in hoogte) stoelen met geheugen, een elektrisch verstelbaar stuur, een Becker radio met CD wisselaar en navigatie, Bose luidsprekers met subwoofer, een volledig in dubbel doorgestikt leer uitgevoerd interieur, 'easy entry' voor de gasten achterin middels automatisch naar voren schuivende stoelen wanneer de leuning wordt opgeklapt en speciale scharnieren op de portieren zodat deze verder dan gemiddeld open kunnen. Dan zijn er nog zaken als Parc Distance Control achter, xenon verlichting, automatisch schakelende rijverlichting, 19 inch Ferrari lichtmetalen velgen en een uitgebreide boordcomputer die bijvoorbeeld de bandenspanning aangeeft. Dit fraaie exemplaar beschikt bovendien over het GTC Handling pakket, een kostbare optie die voorziet in keramische remmen, een sportuitlaat, een sneller schakelende F1 versnellingsbak, een sportiever onderstel en optische herkenning aan rode remklauwen en zilverkleurige roosters naast de uitlaten. Het GTC Handling pakket bezorgt een 612 een serieuze meerwaarde. In april 2008 werd deze 612 geleverd door een Duitse Ferrari dealer, in het serviceboekje is te zien dat het onderhoud vervolgens keurig chronologisch werd uitgevoerd bij Ferrari. Alle boekjes, sleutels, boordmap en dossier met facturen zijn bij de auto aanwezig. Optisch is deze 612 in 'nieuwstaat'. Geen steenslag, kras of gebruiksspoor op de carrosserie en velgen te ontdekken. Ook het interieur is foutloos. Terwijl Ferrari recent haar waarschijnlijk laatste V12 introduceerde doet zich hier de gelegenheid voor een 'betaalbare' GT te kopen voorzien van Enzo's favoriete motor, de 12 cilinder. De lineaire kracht en souplesse van een V12 zijn niet te evenaren met turbo's of chargers. Kom het ervaren. Rijklaar inclusief nieuwe APK, garantie en onderhoudsbeurt in onze showroom. Zie onze website voor meer dan 100 foto's www.witmerodijk.nl of gebruik de volgende link; https://witmerodijk.nl/te-koop/ferrari-612-gtc-scaglietti-f1-2008/2361
Meer informatie
Modelreeks: jan. 2004 - dec. 2010
Wielbasis: 295 cm
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 315 km/u
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Meer informatie
Modelreeks: jan. 2004 - dec. 2010
Wielbasis: 295 cm
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 315 km/u
Energielabel: G
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Witmer & Odijk
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 1.919,38
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.919,38
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 399,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 22.234,88
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfWitmer & Odijk
Verkoper op AutoScout24 sinds 2005ContactpersoonAfdeling verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.