Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
14.720 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
12/1991
Brandstof
Benzine
Vermogen
279 kW (379 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
- Landversie
- Oostenrijk
- Advertentienr.
- R-770-LN
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 14.720 km
- Bouwjaar
- 12/1991
- Keuring
- Nieuw
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 279 kW (379 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.942 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 12
- Gewicht
- 1.406 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rosso Corsa
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
De Ferrari Testarossa is een sportwagen van Ferrari uit 1984. Het is een van de bekendste modellen van Ferrari.
De naam van de Testarossa verwijst net als die van de eveneens in 1984 uitgebrachte 288 GTO naar een prestigieus model uit de 250-serie. De auto is ontworpen door Pininfarina en een van de kenmerken van de auto, die het tot een icoon van de jaren 80 hebben gemaakt, zijn de typische luchtsleuven in de deuren, die ook in latere modellen nog gebruikt werden. Deze worden ook wel 'egg-slicers' (eiersnijders) genoemd. Daarnaast is de Testarossa, samen met de daarop geïnspireerde Ferrari 348, een van de weinige modellen zonder de kenmerkende ronde achterlichten. Dit model is uitgevoerd met een twaalfcilindermotor. Er zijn in totaal 7177 exemplaren van dit model geproduceerd. De exemplaren uit 1984 en 1985 hadden één zijspiegel, aan de bestuurderskant, die halverwege de A-stijl zat. In 1986 besloot Ferrari, na verscheidene klachten van Testarossabezitters, de spiegel op de gebruikelijke plek onderaan de A-stijl te zetten en ook een rechterzijspiegel te plaatsen. De Testarossa was de laatste 180°V twaalfcilinder (plat liggend) die Ferrari in de jaren 80 tot heden bouwde en ging in de laatstgeleverde modellen door het leven onder de namen 512TR en 512M.
Deze als nieuw zijnde Rosso Corsa Testarossa is nieuw geleverd in Oostenrijk. Ook is de auto Classiche certificeerbaar.
De historie is gedocumenteerd en in 2022 heeft er groot onderhoud plaatsgevonden.
De motor is compleet gereviseerd en de auto is verder geheel klaar gemaakt.
Voor meer informatie:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Wouter Struik w.struik@munsterhuis.nl
Robin Schurink r.schurink@munsterhuis.nl
Of bel: 074-2555370
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 1985 - jun. 1992
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 434 kg
GVW: 1.840 kg
Wielbasis: 255 cm
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De naam van de Testarossa verwijst net als die van de eveneens in 1984 uitgebrachte 288 GTO naar een prestigieus model uit de 250-serie. De auto is ontworpen door Pininfarina en een van de kenmerken van de auto, die het tot een icoon van de jaren 80 hebben gemaakt, zijn de typische luchtsleuven in de deuren, die ook in latere modellen nog gebruikt werden. Deze worden ook wel 'egg-slicers' (eiersnijders) genoemd. Daarnaast is de Testarossa, samen met de daarop geïnspireerde Ferrari 348, een van de weinige modellen zonder de kenmerkende ronde achterlichten. Dit model is uitgevoerd met een twaalfcilindermotor. Er zijn in totaal 7177 exemplaren van dit model geproduceerd. De exemplaren uit 1984 en 1985 hadden één zijspiegel, aan de bestuurderskant, die halverwege de A-stijl zat. In 1986 besloot Ferrari, na verscheidene klachten van Testarossabezitters, de spiegel op de gebruikelijke plek onderaan de A-stijl te zetten en ook een rechterzijspiegel te plaatsen. De Testarossa was de laatste 180°V twaalfcilinder (plat liggend) die Ferrari in de jaren 80 tot heden bouwde en ging in de laatstgeleverde modellen door het leven onder de namen 512TR en 512M.
Deze als nieuw zijnde Rosso Corsa Testarossa is nieuw geleverd in Oostenrijk. Ook is de auto Classiche certificeerbaar.
De historie is gedocumenteerd en in 2022 heeft er groot onderhoud plaatsgevonden.
De motor is compleet gereviseerd en de auto is verder geheel klaar gemaakt.
Voor meer informatie:
Rik Hettema r.hettema@munsterhuis.nl
Wouter Struik w.struik@munsterhuis.nl
Robin Schurink r.schurink@munsterhuis.nl
Of bel: 074-2555370
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 1985 - jun. 1992
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 434 kg
GVW: 1.840 kg
Wielbasis: 255 cm
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Frans Munsterhuis Sportcars
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 3.039,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.039,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 263,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 20.576,60
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfFrans Munsterhuis Sportcars
Verkoper op AutoScout24 sinds 2005ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.