Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
184.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen
29 kW (39 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 184.000 km
- Bouwjaar
- 09/1996
Technische Gegevens
- Vermogen
- 29 kW (39 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 899 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 710 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische ruiten
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid
- Centrale vergrendeling
- Koplamp volledig LED
- Extra
- Reservewiel
- Spoiler
- Sportzetels
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Met de nodige tegenzin verkoop ik mijn Fiatje, aangezien ik hem niet meer de aandacht en liefde kan geven die het karretje nodig heeft en verdient.
Ik heb hem in mei 2021 aangeschaft als tweede auto/hobby auto. De laatste weken rij ik hem als dagelijkse auto, aangezien mijn hoofdauto gerapareerd wordt. Dit allemaal zonder problemen (ik rij er momenteel 50 kilometer per dag mee, voornamelijk snelweg).
In de jaren dat ik hem heb, heeft hij tussen de 10 en 12 duizend kilometer gereden, betrekkelijk weinig dus.
Deze Cinquecento behoort tot een van de meeste luxe uitvoeringen. Zo beschikt hij over elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, klapraampjes achter en zelfs airco. De airco is helaas stuk gegaan en heb ik verwijderd. Ook de centrale deurvergrendeling werkt momenteel niet. Ik vermoed dat dit een kwestie is van een zekering vervangen.
Dit exemplaar is ook nog voorzien van een sporting interieur en de wel bekende rode gordels (ik vermoed dat dit er later is ingezet).
In de periode dat ik hem heb, is er het nodige aan vervangen/gerepareerd, waaronder:
- de draagarmen (in 2021 de linker en in 2022 de rechter);
- de achterbrug met toebehoren (in 2023): hij heeft nu de achterbrug + veren en schokdempers afkomstig van een Seicento sporting (past een op een). Daardoor is hij achter nu iets verlaagd (+/- 2cm), wat de auto een leuke look geeft;
- afgelopen najaar heeft hij nog een flinke onderhoudsbeurt gehad, waarbij de motorolie (inclusief filter), koelvloeistof (inclusief radiator), brandstoffilter, versnellingsbakolie en bougies vervangen zijn.
Zoals op de laatste foto te zien is, is hij afgelopen jaar met steekproef goed gekeurd.
Uiteraard zijn er ook wat negatieve punten te vermelden:
- De centrale deurvergrendeling werkt niet;
- De voorbanden slijten scheef af (buitenkant slijt harder). Hij zal dus moeten worden uitgelijnd;
- De carrosserie bevat wat roestplekken, een op het zijspatscherm rechts en een onder het raam (ik weet het, zeer amateuristisch gerapereerd, maar het heeft wel zijn charme);
- de uitlaat lekt bij het einde;
- Hij lijkt wat vermogen de missen, wat je voornamelijk merkt als je wil invoegen op de snelweg. Dit heeft hij sinds een paar maanden. Sinds kort loopt hij stationair nauwelijks nog, alleen als je gas geeft. Als je remt voor het stoplicht, kan hij uitvallen. Er branden dan ook 2 lampjes: 1 van het inspuit systeem en een van de accu. Na het uitvallen start hij wel direct. Hij is dus nog wel rijdbaar, maar voor lange stukken niet aan te raden. Advies is dus ophalen met een ambulance.
De verzwaarde hoedenplank inclusief speakers (200W) blijven in de auto. De originele speakers zijn nog nog in de auto aanwezig, maar niet aangesloten. De originele hoedenplank moet ik ook nog hebben liggen.
Verwacht geen gloednieuwe sportwagen, waarmee je menig stoplichtrace wint. Het Ferrarirood heeft ook zijn beste tijd gehad (de foto's geven een iets vertekend beeld).
Wat je wel kunt verwachten is een wagentje die toch wel wat bekijks trekt, zeker omdat je ze steeds minder vaak ziet helaas. In de basis is dit een goede auto met weinig roest, behalve de plekken zoals vermeld (voor zover mij bekend).
Zo is er in de kofferbak (waar ze vaak beginnen te roesten) op een klein plekje na (zie foto's) geen roest te vinden.
Ik zie hem graag naar iemand gaan die dit wagentje op de weg wilt houden. Hij heeft zo zijn littekens, maar dit vind ik nu juist de charme van deze auto. Hopelijk vind ik iemand die net zo gecharmeerd is van dit karretje als ik ben. Wellicht maakt dit het iets makkelijker om er afstand van te doen.
Voor vragen kunt u zich uiteraard tot mij richten.
Ik heb hem in mei 2021 aangeschaft als tweede auto/hobby auto. De laatste weken rij ik hem als dagelijkse auto, aangezien mijn hoofdauto gerapareerd wordt. Dit allemaal zonder problemen (ik rij er momenteel 50 kilometer per dag mee, voornamelijk snelweg).
In de jaren dat ik hem heb, heeft hij tussen de 10 en 12 duizend kilometer gereden, betrekkelijk weinig dus.
Deze Cinquecento behoort tot een van de meeste luxe uitvoeringen. Zo beschikt hij over elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, klapraampjes achter en zelfs airco. De airco is helaas stuk gegaan en heb ik verwijderd. Ook de centrale deurvergrendeling werkt momenteel niet. Ik vermoed dat dit een kwestie is van een zekering vervangen.
Dit exemplaar is ook nog voorzien van een sporting interieur en de wel bekende rode gordels (ik vermoed dat dit er later is ingezet).
In de periode dat ik hem heb, is er het nodige aan vervangen/gerepareerd, waaronder:
- de draagarmen (in 2021 de linker en in 2022 de rechter);
- de achterbrug met toebehoren (in 2023): hij heeft nu de achterbrug + veren en schokdempers afkomstig van een Seicento sporting (past een op een). Daardoor is hij achter nu iets verlaagd (+/- 2cm), wat de auto een leuke look geeft;
- afgelopen najaar heeft hij nog een flinke onderhoudsbeurt gehad, waarbij de motorolie (inclusief filter), koelvloeistof (inclusief radiator), brandstoffilter, versnellingsbakolie en bougies vervangen zijn.
Zoals op de laatste foto te zien is, is hij afgelopen jaar met steekproef goed gekeurd.
Uiteraard zijn er ook wat negatieve punten te vermelden:
- De centrale deurvergrendeling werkt niet;
- De voorbanden slijten scheef af (buitenkant slijt harder). Hij zal dus moeten worden uitgelijnd;
- De carrosserie bevat wat roestplekken, een op het zijspatscherm rechts en een onder het raam (ik weet het, zeer amateuristisch gerapereerd, maar het heeft wel zijn charme);
- de uitlaat lekt bij het einde;
- Hij lijkt wat vermogen de missen, wat je voornamelijk merkt als je wil invoegen op de snelweg. Dit heeft hij sinds een paar maanden. Sinds kort loopt hij stationair nauwelijks nog, alleen als je gas geeft. Als je remt voor het stoplicht, kan hij uitvallen. Er branden dan ook 2 lampjes: 1 van het inspuit systeem en een van de accu. Na het uitvallen start hij wel direct. Hij is dus nog wel rijdbaar, maar voor lange stukken niet aan te raden. Advies is dus ophalen met een ambulance.
De verzwaarde hoedenplank inclusief speakers (200W) blijven in de auto. De originele speakers zijn nog nog in de auto aanwezig, maar niet aangesloten. De originele hoedenplank moet ik ook nog hebben liggen.
Verwacht geen gloednieuwe sportwagen, waarmee je menig stoplichtrace wint. Het Ferrarirood heeft ook zijn beste tijd gehad (de foto's geven een iets vertekend beeld).
Wat je wel kunt verwachten is een wagentje die toch wel wat bekijks trekt, zeker omdat je ze steeds minder vaak ziet helaas. In de basis is dit een goede auto met weinig roest, behalve de plekken zoals vermeld (voor zover mij bekend).
Zo is er in de kofferbak (waar ze vaak beginnen te roesten) op een klein plekje na (zie foto's) geen roest te vinden.
Ik zie hem graag naar iemand gaan die dit wagentje op de weg wilt houden. Hij heeft zo zijn littekens, maar dit vind ik nu juist de charme van deze auto. Hopelijk vind ik iemand die net zo gecharmeerd is van dit karretje als ik ben. Wellicht maakt dit het iets makkelijker om er afstand van te doen.
Voor vragen kunt u zich uiteraard tot mij richten.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.495,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.694,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 12.765,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,68
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 212,75
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0936
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0562
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Creditplus Bank AG, Augustenstraße 7, 70178 Stuttgart
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.