Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
20.150 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1968
Brandstof
Benzine
Vermogen
121 kW (165 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 20.150 km
- Bouwjaar
- 01/1968
Technische Gegevens
- Vermogen
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Beige
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Ho comprato questa auto fantastica (la più bella Fiat mai prodotta a mio parere) nel 2018, ho sistemato i piccoli problemi di meccanica che la affliggevano e ripristinato il colore originale "Azzurro Mexico" metallizzato nel 2023.
La Coupè 2000, realizzata in meno di 5 mila esemplari tra il 1967 e il 1969 monta un motore Ferrari V6 completamente in alluminio da 2L, da 160CV, con tre carburatori doppio corpo Weber, accoppiato ad un cambio manuale a 5 rapporti. Lo stesso motore era montato sulla Ferrari Dino 206 GT e sulle vetture da competizione Ferrari Formula 2 dell'epoca.
Il design è di Bertone, per opera della matita di un giovane Giorgetto Giugiaro.
I bought this classic Fiat Dino (in my opinion one of the best and most iconic Fiat coupe ever produced) in 2018. I fixed some minor mechanical issues and repainted her, bringing her back to the original "Mexico light blue" metallic paint in 2023.
This classic Coupè, produced in less than 5000 units between 1967 and 1969, mounts an original 2000cc Ferrari full aluminum V6 engine, 160HP, with three Weber double body carburetors and a 5 speeds manual gear box . The same engine was mounted on Ferrari Dino 206 GT and on Formula 2 Ferraris of that age.
A gorgeous Bertone design of the Sixities, made by a young Giorgietto Giugiaro.
La Coupè 2000, realizzata in meno di 5 mila esemplari tra il 1967 e il 1969 monta un motore Ferrari V6 completamente in alluminio da 2L, da 160CV, con tre carburatori doppio corpo Weber, accoppiato ad un cambio manuale a 5 rapporti. Lo stesso motore era montato sulla Ferrari Dino 206 GT e sulle vetture da competizione Ferrari Formula 2 dell'epoca.
Il design è di Bertone, per opera della matita di un giovane Giorgetto Giugiaro.
I bought this classic Fiat Dino (in my opinion one of the best and most iconic Fiat coupe ever produced) in 2018. I fixed some minor mechanical issues and repainted her, bringing her back to the original "Mexico light blue" metallic paint in 2023.
This classic Coupè, produced in less than 5000 units between 1967 and 1969, mounts an original 2000cc Ferrari full aluminum V6 engine, 160HP, with three Weber double body carburetors and a 5 speeds manual gear box . The same engine was mounted on Ferrari Dino 206 GT and on Formula 2 Ferraris of that age.
A gorgeous Bertone design of the Sixities, made by a young Giorgietto Giugiaro.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 199,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0529
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0136
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland,Siemensstraße 10,63263,Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.