Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
52.500 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/1991
Brandstof
Benzine
Vermogen
25 kW (34 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 52.500 km
- Bouwjaar
- 06/1991
- Keuring
- 11/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2024
- Niet-rokers auto
- Ja
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 06/2021
Technische Gegevens
- Vermogen
- 25 kW (34 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 769 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 674 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Hele leuke Panda van het oude model, bouwjaar juni 1991. Het gaat hier om een 750 CL, actiemodel Néra (zwart). Deze speciale serie is in 1990 en 1991 alleen in Frankrijk geleverd. Voorzien van een geweldig interieur in Blackwatch schotse ruit, iets grotere bandenmaat, een rechter buitenspiegel en een wis-was installatie op de achterruit. Al met al staat er een zeer chique wagentje.
Uniek lage kilometerstand van 52.500 km! Deze auto heeft de 750 cc FIRE-motor met 34 pk (FIRE = Fully Integrated Robotised Engine met het groene luchtfilter dat lijkt op een Olivetti typemachine) en nog het oude stuur. Hij kan ook makkelijk 100 op de snelweg, zelfs nog wel wat harder ook.
Eind vorig jaar geïmporteerd uit Frankrijk (Molsheim) en bij het verkrijgen van een Nederlandse identiteit is ‘ie ook meteen voorzien van een lange APK (t/m november 2025). Vanwege die franse historie zijn alle roestgevoelige punten nog helemaal roestvrij, de binnenschermen in de kofferbak, de naden op de voorschermen, etc. Ook zitten er op de achterbank veiligheidsgordels (verplicht in Frankrijk). Staat rondom op Kléber banden (typisch Frans bandenmerk) met goed profiel. Onze Alfa Romeo specialist heeft naar de techniek gekeken, heel gezond allemaal en bij het verwijderen van de voorwielen stelde hij vast dat er nog goede remschijven op zaten en dikke remblokken met veel leven in zich.
Recent een onderhoudsbeurt gehad (olie, oliefilter, luchtfilter), hij start heel vlot en rijdt lekker. In 2021 is de complete distributieset is vervangen (riem, lager en waterpomp). Helemaal compleet. Het instructieboekje en het boordgereedschap en de krik zitten er allemaal bij. Voor de nieuwe eigenaar heb ik er ook nog een doosje met wat reserveonderdelen bij.
Niks negatiefs te melden dan? Deze Panda is inmiddels ook al 33 jaar oud. Ik heb er een paar parkeerdeukjes uit laten halen, de koets is nu weer mooi strak maar heeft nog wel wat kleine lakbeschadigingen. En in de bestuurdersstoel is een reparatiestukje gezet.
Onlangs is de Panda getaxeerd voor de verzekering, daar kwam een waarde uit van 7500 euro. Eventueel zou ik de inruil van iets leuks overwegen, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan een Citroën Acadiane of een LN, of...
Kortom: prima Panda, lage kilometerstand, rijdt super, lange apk, unieke uitvoering: Collectors item, cult classic en zeldzaam in deze staat!
Wees welkom om 'm te komen bekijken.
Uniek lage kilometerstand van 52.500 km! Deze auto heeft de 750 cc FIRE-motor met 34 pk (FIRE = Fully Integrated Robotised Engine met het groene luchtfilter dat lijkt op een Olivetti typemachine) en nog het oude stuur. Hij kan ook makkelijk 100 op de snelweg, zelfs nog wel wat harder ook.
Eind vorig jaar geïmporteerd uit Frankrijk (Molsheim) en bij het verkrijgen van een Nederlandse identiteit is ‘ie ook meteen voorzien van een lange APK (t/m november 2025). Vanwege die franse historie zijn alle roestgevoelige punten nog helemaal roestvrij, de binnenschermen in de kofferbak, de naden op de voorschermen, etc. Ook zitten er op de achterbank veiligheidsgordels (verplicht in Frankrijk). Staat rondom op Kléber banden (typisch Frans bandenmerk) met goed profiel. Onze Alfa Romeo specialist heeft naar de techniek gekeken, heel gezond allemaal en bij het verwijderen van de voorwielen stelde hij vast dat er nog goede remschijven op zaten en dikke remblokken met veel leven in zich.
Recent een onderhoudsbeurt gehad (olie, oliefilter, luchtfilter), hij start heel vlot en rijdt lekker. In 2021 is de complete distributieset is vervangen (riem, lager en waterpomp). Helemaal compleet. Het instructieboekje en het boordgereedschap en de krik zitten er allemaal bij. Voor de nieuwe eigenaar heb ik er ook nog een doosje met wat reserveonderdelen bij.
Niks negatiefs te melden dan? Deze Panda is inmiddels ook al 33 jaar oud. Ik heb er een paar parkeerdeukjes uit laten halen, de koets is nu weer mooi strak maar heeft nog wel wat kleine lakbeschadigingen. En in de bestuurdersstoel is een reparatiestukje gezet.
Onlangs is de Panda getaxeerd voor de verzekering, daar kwam een waarde uit van 7500 euro. Eventueel zou ik de inruil van iets leuks overwegen, daarbij denk ik bijvoorbeeld aan een Citroën Acadiane of een LN, of...
Kortom: prima Panda, lage kilometerstand, rijdt super, lange apk, unieke uitvoering: Collectors item, cult classic en zeldzaam in deze staat!
Wees welkom om 'm te komen bekijken.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 229,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.