Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
156.700 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
03/2012
Brandstof
Benzine
Vermogen
300 kW (408 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 156.700 km
- Bouwjaar
- 03/2012
- Keuring
- 12/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 300 kW (408 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 1.998 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 2.405 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 47 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Voor meer informatie en foto's verwijzen wij u naar onze website:
www.noutclassiccars.nl/car/fisker-karma/
De Karma is zowel vanbinnen als vanbuiten een plaatje. Dat kon ook niet anders, aangezien Henrik Fisker in het verleden meesterwerkjes als de BMW Z8, Aston Martin DB9 en V8 Vantage ontwierp. Hier staat een serieus ogende sportsedan, die zelfs naast een Maserati Quattroporte geen gek figuur slaat. Dat is mede te danken aan de geringe hoogte in combinatie met zijn lange wielbasis. Het doet het uiterlijk goed, wat zeker ook voor de enorme wielen geldt. Ze zijn liefst 22 inch groot.
Het Karma-interieur biedt een warmte en luxe waarvan zijn Duitse concurrenten alleen maar kunnen dromen. De meters ogen heerlijk futuristisch, net als het centrale scherm van de boordcomputer, klimaatregeling, radio en navigatie. Het Fisker Command Center werkt uitstekend en je wandelt intuïtief door de diverse menu's. De gebruikte materialen ogen exclusief en hoogwaardig. De standaard rijmodus is 'Stealth' gedoopt. In deze setting kun je louter op de elektroaandrijving 80 kilometer ver komen met snelheden tot 153 km/h. De acceleratie naar 100 km/h vergt dan 7,9 seconden.
Je zou de Karma een plug-in elektroauto kunnen noemen, maar hij biedt dankzij de additionele verbrandingsmotor een grotere actieradius en daarmee meer mogelijkheden. Het is een elektrisch aangedreven auto, in die zin dat de verbrandingsmotor de wielen nooit direct aandrijft. De 260 pk sterke tweeliter turbomotor drijft een generator van 175 kW aan, die op zijn beurt het lithiumionaccupakket van energie voorziet. Dit 275 kilogram wegende accupakket voedt tot slot de twee 204 pk sterke elektromotoren die voor en achter het achter differentieel zijn geplaatst. Hoewel de topsnelheid in de gereden 'Sport'-stand met 201 km/h relatief bescheiden is, valt er over een acceleratie van 0 naar 100 km/h in 5,9 tellen niets te klagen. In het gunstigste geval kun je op één liter benzine 41,7 kilometer ver komen, omdat je de accu's twee of drie keer kunt bijladen voor je een liter hebt verstookt.
Het compleet nieuw ontwikkelde chassis biedt een indrukwekkende torsiestijfheid en de besturing werkt zonder meer uitstekend. Door het volledig uit aluminium opgetrokken onderstel, de enorme wielbasis en de reusachtig grote wielen verwacht je niet dat de Karma lichtvoetig zou rijden, maar het is toch echt zo. Rondom is de Fisker voorzien van een wielophanging van gesmeed aluminium, met dubbele draagarmen en niveauregeling op de achteras. Deze set-up tilt de wegligging naar een plezierig niveau, maar de goede gewichtsverdeling draagt daar ook een flinke steen aan bij. De balans is prima voor elkaar. Mede dankzij de Brembo remmen is ook de vertraging ruimschoots toereikend.
Onze Fisker werd in 2012 nieuw afgeleverd door Kroymans Automotive in Hilversum en heeft sindsdien 156700 km gereden. Onderhoudspapieren zijn aanwezig en de auto heeft recent onderhoud gehad. Hij staat er keurig bij met de normale gebruikssporen die je bij deze kilometerstand mag verwachten. Bent u de volgende liefhebber die op deze oer-hybride gaat passen? Hij staat voor u gereed in onze showroom.
www.noutclassiccars.nl/car/fisker-karma/
De Karma is zowel vanbinnen als vanbuiten een plaatje. Dat kon ook niet anders, aangezien Henrik Fisker in het verleden meesterwerkjes als de BMW Z8, Aston Martin DB9 en V8 Vantage ontwierp. Hier staat een serieus ogende sportsedan, die zelfs naast een Maserati Quattroporte geen gek figuur slaat. Dat is mede te danken aan de geringe hoogte in combinatie met zijn lange wielbasis. Het doet het uiterlijk goed, wat zeker ook voor de enorme wielen geldt. Ze zijn liefst 22 inch groot.
Het Karma-interieur biedt een warmte en luxe waarvan zijn Duitse concurrenten alleen maar kunnen dromen. De meters ogen heerlijk futuristisch, net als het centrale scherm van de boordcomputer, klimaatregeling, radio en navigatie. Het Fisker Command Center werkt uitstekend en je wandelt intuïtief door de diverse menu's. De gebruikte materialen ogen exclusief en hoogwaardig. De standaard rijmodus is 'Stealth' gedoopt. In deze setting kun je louter op de elektroaandrijving 80 kilometer ver komen met snelheden tot 153 km/h. De acceleratie naar 100 km/h vergt dan 7,9 seconden.
Je zou de Karma een plug-in elektroauto kunnen noemen, maar hij biedt dankzij de additionele verbrandingsmotor een grotere actieradius en daarmee meer mogelijkheden. Het is een elektrisch aangedreven auto, in die zin dat de verbrandingsmotor de wielen nooit direct aandrijft. De 260 pk sterke tweeliter turbomotor drijft een generator van 175 kW aan, die op zijn beurt het lithiumionaccupakket van energie voorziet. Dit 275 kilogram wegende accupakket voedt tot slot de twee 204 pk sterke elektromotoren die voor en achter het achter differentieel zijn geplaatst. Hoewel de topsnelheid in de gereden 'Sport'-stand met 201 km/h relatief bescheiden is, valt er over een acceleratie van 0 naar 100 km/h in 5,9 tellen niets te klagen. In het gunstigste geval kun je op één liter benzine 41,7 kilometer ver komen, omdat je de accu's twee of drie keer kunt bijladen voor je een liter hebt verstookt.
Het compleet nieuw ontwikkelde chassis biedt een indrukwekkende torsiestijfheid en de besturing werkt zonder meer uitstekend. Door het volledig uit aluminium opgetrokken onderstel, de enorme wielbasis en de reusachtig grote wielen verwacht je niet dat de Karma lichtvoetig zou rijden, maar het is toch echt zo. Rondom is de Fisker voorzien van een wielophanging van gesmeed aluminium, met dubbele draagarmen en niveauregeling op de achteras. Deze set-up tilt de wegligging naar een plezierig niveau, maar de goede gewichtsverdeling draagt daar ook een flinke steen aan bij. De balans is prima voor elkaar. Mede dankzij de Brembo remmen is ook de vertraging ruimschoots toereikend.
Onze Fisker werd in 2012 nieuw afgeleverd door Kroymans Automotive in Hilversum en heeft sindsdien 156700 km gereden. Onderhoudspapieren zijn aanwezig en de auto heeft recent onderhoud gehad. Hij staat er keurig bij met de normale gebruikssporen die je bij deze kilometerstand mag verwachten. Bent u de volgende liefhebber die op deze oer-hybride gaat passen? Hij staat voor u gereed in onze showroom.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Nout Classic Cars B.V.
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 1.834,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfNout Classic Cars B.V.
Verkoper op AutoScout24 sinds 2020ContactpersoonAndré Nout
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.