Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Ford EscortFord Escort MK2 RS2000 rally car
€ 54.500,-
Geen Informatie
Prijs onderhandelbaar
Let op, geld lenen kost ook geld.
Kilometerstand
9.800 km
Transmissie
-
Bouwjaar
06/1978
Brandstof
Benzine
Vermogen
125 kW (170 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 9.800 km
- Bouwjaar
- 06/1978
Technische Gegevens
- Vermogen
- 125 kW (170 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
Beschrijving
- Ford Escort MK2 groupe 2.
- Châssis d’origine RS2000.
- Moteur ‘Pinto’ 170cv carbus 44idf.
- Moyeux avant alu groupe 4.
- Freins avant AP lockeed 4 pistons FIA.
- Freins arrière AP 2 pistons FIA.
- Support moteur et traverse groupe 4.
- Bras de suspension réglable.
- Direction directe 2,5 tours.
- Pont arrière gros atlas full floting 4/6 Race.
- 2 links RS2000 groupe 2.
- Lames ressort terre.
- Suspension Bilstein groupe 2 tête à roulement.
- Gros radiateur alu.
- Ventilateur électrique et durites Samco.
- Pedal box Gartrac.
- Frein à main hydraulique.
- Collecteur d’échappement 4/2/1 ligne complète Ashley.
- Boîte 5 rapports type 9.
- Réservoir central alu Ralloy.
- 2 pompes à essence Facet, plus régulateur de pression.
- 4 phares longue portée Cibie.
- 4 jantes minilite 13 pouces.
- Arceaux 6 points Safety Device.
- Sièges harnais Sabelt.
- Boîte à casques.
- Equipement de régularité Blunik (sondes de roues installées).
- Lecteur de carte co-pilote.
Voiture très fiable. A particlé à 11 rallyes VHRS au cours de ces 2 dernières années, et a terminé toutes les épreuves.
Voiture idéale pour participer au championnat VHRS.
Ik spreek Nederlands. I speak English.
- Châssis d’origine RS2000.
- Moteur ‘Pinto’ 170cv carbus 44idf.
- Moyeux avant alu groupe 4.
- Freins avant AP lockeed 4 pistons FIA.
- Freins arrière AP 2 pistons FIA.
- Support moteur et traverse groupe 4.
- Bras de suspension réglable.
- Direction directe 2,5 tours.
- Pont arrière gros atlas full floting 4/6 Race.
- 2 links RS2000 groupe 2.
- Lames ressort terre.
- Suspension Bilstein groupe 2 tête à roulement.
- Gros radiateur alu.
- Ventilateur électrique et durites Samco.
- Pedal box Gartrac.
- Frein à main hydraulique.
- Collecteur d’échappement 4/2/1 ligne complète Ashley.
- Boîte 5 rapports type 9.
- Réservoir central alu Ralloy.
- 2 pompes à essence Facet, plus régulateur de pression.
- 4 phares longue portée Cibie.
- 4 jantes minilite 13 pouces.
- Arceaux 6 points Safety Device.
- Sièges harnais Sabelt.
- Boîte à casques.
- Equipement de régularité Blunik (sondes de roues installées).
- Lecteur de carte co-pilote.
Voiture très fiable. A particlé à 11 rallyes VHRS au cours de ces 2 dernières années, et a terminé toutes les épreuves.
Voiture idéale pour participer au championnat VHRS.
Ik spreek Nederlands. I speak English.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 23.269,67
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,87
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 371,33
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.