Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
73.500 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
11/1982
Brandstof
Benzine
Vermogen
71 kW (97 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 73.500 km
- Bouwjaar
- 11/1982
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2024
- Vorige eigenaren
- 3
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 09/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 71 kW (97 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.567 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 840 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Open dak
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid
- Centrale vergrendeling
- Extra
- Lichtmetalen velgen (14")
- Reservewiel
- Spoiler
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Een echte jaren 80 klassieker, de Ford Escort MK3. En dit is ook nog een speciale uitvoering, de XR3. De eerste voorwiel aangedreven sportieve Escort die Ford heeft geproduceerd. Destijds als vervanger van de iconische RS2000 op de markt gekomen.
Voorzien van een 1.6 motor met 96pk, wat zorgde voor redelijk sportieve prestaties mede ook door het lage gewicht.
Deze escort is in 1982 nieuw verkocht in zuid Frankrijk, en daar hebben wij hem ook vandaan gehaald. De auto heeft daar 15 jaar stil gestaan. Mede daardoor is de carrosserie in zeer goede conditie. Het lakwerk heeft wel wat plekjes, en het dak en de motorkap hebben wat lichte hagelschade. De auto heeft nog al zijn originele plaatwerk.
Op de kilometerteller staat 73.000km (5 cijferige teller), we gaan er vanuit dat het 173.000km is, maar dat is niet zeker. Dat zou gezien de leeftijd geen rare kilometerstand zijn.
Als je hem echt netjes wilt hebben zou een nieuw laklaagje geen kwaad kunnen.
Het originele interieur is netjes voor de leeftijd. Helaas heeft het dashboard wel de bekende scheurtjes.
De auto heeft een aantal bijzondere en weinig voorkomende fabrieksopties: elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, zonnedak, brons getint glas, 5 versnellingen, en klapramen achter.
Technisch is de auto al aardig onder handen genomen, en is er veel vernieuwd. O.a. distributie, waterpomp, v-riem, olie met filter, koelvloeistof, bougies met kabels en verdelerkap, accu, banden, enz. Dit betekent dat de motor goed loopt, geen rammels en rookt niet.
Auto heeft nog Frans kenteken, alle papieren en sleutels zijn erbij. Nederlands kenteken kan in overleg geregeld worden.
Inmiddels een zeldzame Youngtimer die met relatief weinig werk weer rijklaar is.
In Nederland is deze auto belasting vrij, dus goedkoop in de maandelijkse lasten.
I also speak English, and German
Voorzien van een 1.6 motor met 96pk, wat zorgde voor redelijk sportieve prestaties mede ook door het lage gewicht.
Deze escort is in 1982 nieuw verkocht in zuid Frankrijk, en daar hebben wij hem ook vandaan gehaald. De auto heeft daar 15 jaar stil gestaan. Mede daardoor is de carrosserie in zeer goede conditie. Het lakwerk heeft wel wat plekjes, en het dak en de motorkap hebben wat lichte hagelschade. De auto heeft nog al zijn originele plaatwerk.
Op de kilometerteller staat 73.000km (5 cijferige teller), we gaan er vanuit dat het 173.000km is, maar dat is niet zeker. Dat zou gezien de leeftijd geen rare kilometerstand zijn.
Als je hem echt netjes wilt hebben zou een nieuw laklaagje geen kwaad kunnen.
Het originele interieur is netjes voor de leeftijd. Helaas heeft het dashboard wel de bekende scheurtjes.
De auto heeft een aantal bijzondere en weinig voorkomende fabrieksopties: elektrische ramen, centrale deurvergrendeling, zonnedak, brons getint glas, 5 versnellingen, en klapramen achter.
Technisch is de auto al aardig onder handen genomen, en is er veel vernieuwd. O.a. distributie, waterpomp, v-riem, olie met filter, koelvloeistof, bougies met kabels en verdelerkap, accu, banden, enz. Dit betekent dat de motor goed loopt, geen rammels en rookt niet.
Auto heeft nog Frans kenteken, alle papieren en sleutels zijn erbij. Nederlands kenteken kan in overleg geregeld worden.
Inmiddels een zeldzame Youngtimer die met relatief weinig werk weer rijklaar is.
In Nederland is deze auto belasting vrij, dus goedkoop in de maandelijkse lasten.
I also speak English, and German
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.580,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.580,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 36.432,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 759,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1452
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0643
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.