Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Honda CB 750 fourK0 06-1970 17.000 mijl 1e eigenaar , on-gerestaure
€ 18.950,-5
Theunissen Automobielen B.V.
Kilometerstand
17.214 km
Transmissie
-
Bouwjaar
06/1970
Brandstof
Benzine
Vermogen
-
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Oldtimer
- Aantal stoelen
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 17.214 km
- Bouwjaar
- 06/1970
Technische Gegevens
- Cilinderinhoud
- 750 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rood mettallic metallic
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
De naam "Dream" verviel al voordat de Honda in het voorjaar van 1969 in de Verenigde Staten op de markt kwam. De machine heette gewoon "CB 750", zonder enige toevoeging. Pas toen de K1 in 1970 verscheen werd de originele machine achteraf "K0" genoemd. Honda had veel aandacht besteed aan de vormgeving, maar ook aan de afwerking. De voorvork was voorzien van gaiters om de binnenpoten tegen steenslag te beschermen en het motorblok was dankzij de unit construction veel strakker en moderner dan dat van bijvoorbeeld de pre unit-Triumph Trident. Om de aanwezigheid van vier cilinders te accentueren had de machine ook vier uitlaten. De Honda was wel duur: ƒ 6.500. Dat was niet duurder dan een Triumph Trident, maar wel duurder dan de BSA Rocket 3, (ƒ 6.350), Laverda 750 S (ƒ 6.000), Norton Commando 750 (ƒ 5.750), Moto Guzzi V7 Special (ƒ 5.750) en de BMW R 75/5 (ƒ 5.750). De BMW en de Moto Guzzi hadden ook een startmotor. De klanten keken echter ook naar het vermogen, dat bij de Honda verreweg het grootst was, en vooral ook naar de unieke viercilinder motor. De eerste tests door motorbladen, maar vooral de ervaringen van kopers die in rijdersrapporten waren vastgelegd, spraken vooral over de trillingvrije loop van de viercilinder, maar ook over de grote betrouwbaarheid, de goede remmen en het feit dat hoge snelheden zonder problemen lang konden worden aangehouden.
Kenmerken
De eerste Honda CB 750 is te herkennen aan de vier afzonderlijkde bedieningskabels voor de carburateurs, maar vooral aan de zijdeksels, waar alleen "750" boven een klein driehoekje staat. In dat driehoekje stond het "Honda vleugeltje", maar nog niet de toevoeging "Four". In de zijdeksels zaten zes kleine luchtsleuven. De bovenkanten van de vorkpoten met de koplamphaken, de koplamp en het luchtfilterhuis waren in de kleur van de motor gelakt. Framenummers 1000001 t/m 1007474 hadden wat grover gegoten carters omdat ze in zand waren gegoten. Daarna werden de carters onder druk gegoten. Vanaf framenummer 1026145 werden de open kettingen met sluitschakel vervangen door geklonken kettingen en de carters kregen een bescherming omdat gebroken kettingen nog weleens een gat in het carter sloegen.
hier wordt aangeboden een exemplaar afkomstig uit Engeland en door mij naar Nederland gehaald.
deze motorfiets is van juni 1970, en heeft in januari 1971 voor het eerst een registratie gehad ( 1e eigenaar) deze registratie is tot en met okt 2016 bij 1 en dezelfde persoon gebleven, daarna is deze door mij overgenomen en in mijn verzameling komen te staan.
de motorfiets is ON-GERESTAUREERD, volledig origineel, loopt en rijd perfect en heeft zeer mooi chrome werk en enig kleine patina op het lakwerk.
50 foto's online op de website www.theunissen-automobielen.nl
miles : origineel 17.000 miles gelopen
starten en lopen.
vorige week goed rijdbaar gemaakt, voorzien van een nieuwe accu, schone olie en benzine, carburateurs afgetapt en schoongemaakt etc,
bij interesse in een echt mooie originele honda K0 750 mag u contact opnemen , daar dit om een prive verkoop gaat wil ik niet inruilen, niet handelen , en geen bandenschoppers of proefpiloten om de deur.
0031-(0)645246173 is het telefoonnummer die u mag bellen als er interesse is, ( de motorfiets staat nog niet op kenteken ( nederlands) maar heeft nog steeds de Engelse registratie van de 1e eigenaar erbij ) ( een Nederlands kenteken kunnen wij indien gewenst regelen tegen meerprijs)
dit is een collectors item, iedereen die deze motorfietsen kent weet dat de K0 en zeker is een onberoerde en onverprutste staat niet meer te vinden is en een investering is voor een goed rendement.
deze motorfiets wordt aangeboden omdat de verzameling te groot wordt en er andere prioriteiten in het spel zijn gekomen waardoor er plaats gemaakt moet worden.
voor meer info gelieve bellen, niet mailen, geen whats-app o.i.d
Bedrijfsinformatie
S'avonds en in het weekend na telefonisch contact bezichtiging / proefrit mogelijk
wij zijn in het bezit van een ruime overdekte en verlichtte showroom , waar de occasion naar wens droog en in goed licht bekeken kan worden
uiteraard is er altijd een mogelijkheid voor een kopje koffie / thee of frisdrank .
tenaamstelling van een voertuig is 24/7 mogelijk
Meer informatie
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Kenmerken
De eerste Honda CB 750 is te herkennen aan de vier afzonderlijkde bedieningskabels voor de carburateurs, maar vooral aan de zijdeksels, waar alleen "750" boven een klein driehoekje staat. In dat driehoekje stond het "Honda vleugeltje", maar nog niet de toevoeging "Four". In de zijdeksels zaten zes kleine luchtsleuven. De bovenkanten van de vorkpoten met de koplamphaken, de koplamp en het luchtfilterhuis waren in de kleur van de motor gelakt. Framenummers 1000001 t/m 1007474 hadden wat grover gegoten carters omdat ze in zand waren gegoten. Daarna werden de carters onder druk gegoten. Vanaf framenummer 1026145 werden de open kettingen met sluitschakel vervangen door geklonken kettingen en de carters kregen een bescherming omdat gebroken kettingen nog weleens een gat in het carter sloegen.
hier wordt aangeboden een exemplaar afkomstig uit Engeland en door mij naar Nederland gehaald.
deze motorfiets is van juni 1970, en heeft in januari 1971 voor het eerst een registratie gehad ( 1e eigenaar) deze registratie is tot en met okt 2016 bij 1 en dezelfde persoon gebleven, daarna is deze door mij overgenomen en in mijn verzameling komen te staan.
de motorfiets is ON-GERESTAUREERD, volledig origineel, loopt en rijd perfect en heeft zeer mooi chrome werk en enig kleine patina op het lakwerk.
50 foto's online op de website www.theunissen-automobielen.nl
miles : origineel 17.000 miles gelopen
starten en lopen.
vorige week goed rijdbaar gemaakt, voorzien van een nieuwe accu, schone olie en benzine, carburateurs afgetapt en schoongemaakt etc,
bij interesse in een echt mooie originele honda K0 750 mag u contact opnemen , daar dit om een prive verkoop gaat wil ik niet inruilen, niet handelen , en geen bandenschoppers of proefpiloten om de deur.
0031-(0)645246173 is het telefoonnummer die u mag bellen als er interesse is, ( de motorfiets staat nog niet op kenteken ( nederlands) maar heeft nog steeds de Engelse registratie van de 1e eigenaar erbij ) ( een Nederlands kenteken kunnen wij indien gewenst regelen tegen meerprijs)
dit is een collectors item, iedereen die deze motorfietsen kent weet dat de K0 en zeker is een onberoerde en onverprutste staat niet meer te vinden is en een investering is voor een goed rendement.
deze motorfiets wordt aangeboden omdat de verzameling te groot wordt en er andere prioriteiten in het spel zijn gekomen waardoor er plaats gemaakt moet worden.
voor meer info gelieve bellen, niet mailen, geen whats-app o.i.d
Bedrijfsinformatie
S'avonds en in het weekend na telefonisch contact bezichtiging / proefrit mogelijk
wij zijn in het bezit van een ruime overdekte en verlichtte showroom , waar de occasion naar wens droog en in goed licht bekeken kan worden
uiteraard is er altijd een mogelijkheid voor een kopje koffie / thee of frisdrank .
tenaamstelling van een voertuig is 24/7 mogelijk
Meer informatie
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Toerenteller
Exterieur
- Schijfremmen voor
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Theunissen Automobielen B.V.
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 54.684,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 1,34
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 1.519,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Porsche Financial Services GmbH, Porschestraße 1, 74304 Bietigheim-Bissingen
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfTheunissen Automobielen B.V.
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonPeter Theunissen
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.