Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
77.500 km
Transmissie
-
Bouwjaar
12/2000
Brandstof
Benzine
Vermogen
39 kW (53 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 77.500 km
- Bouwjaar
- 12/2000
Technische Gegevens
- Vermogen
- 39 kW (53 PK)
- Cilinderinhoud
- 650 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 196 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Crash bars
- Elektrische starter
- Topcase
- Verwarmde handvaten
- Windscherm
- Entertainment en Media
- USB
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Te koop aangeboden: prachtige, goedwerkende Honda XL650V / Transalp
Altijd starten en lopen, zowel voor de lange ritten als het gooi- en smijtwerk in de stad en eindeloze mogelijkheden om naar eigen smaak in te richten. Toch bied ik deze super motor aan.
Ik was binnen een minuut verkocht toen ik er voor het eerst op klom en had er 1001 plannen mee. De alleskunner heeft er slechts 77k opstaan en dat is ‘net-ingereden’ in Transalp-termen. Echter, door een verhuizing woon ik slechts 2,5 kilometer van werk en heb ik dus écht geen excuus om met de motor te gaan. Het andere plan was een verre reis maar dat zit er ook niet in nu.. Waarschijnlijk ga ik er de rest van m’n leven spijt van hebben dat ik hem daarom nu van de hand doe, maar ik gun liever iemand anders deze oerdegelijke Honda dan dat die bij mij niets te doen heeft.
Met alle plannen nog in het verschiet ben ik wel flink met de motor gaan shoppen. Ik heb erop gezet: nieuwe Continental TrailAttack3 banden op (+/- 1000 km), een verhoogd windscherm, nieuwe ketting en tandwielen (+/- 1000 km), nieuwe remblokken (+/- 500 km), verwarmde handvatten, handkappen en een middenbok. Bij aanschaf zat er al een valbeugel op met bagage clip-ons en RVS uitlaat .
De motor verbruikt geen vloeistoffen behalve benzine. Maar ook dat valt wel mee. Met de grote tank en een beetje afgerichte rechterpols hoef je pas na een paar honderd kilometer het volgende tankstation op te zoeken. De motor heeft wat lichte gebruikssporen naar leeftijd, maar niks ernstigs. In de schuur heb ik nog de Heidenau K60 liggen die erop heeft gezeten. Deze mag je meenemen, maar geen verplichting natuurlijk. Ik heb er ook een grote Givi topkoffer bijgekocht. Naast de motor kunnen we het erover hebben deze bij de verkoop te betrekken.
Kortom, fantastische motor die je zo meeneemt. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Altijd starten en lopen, zowel voor de lange ritten als het gooi- en smijtwerk in de stad en eindeloze mogelijkheden om naar eigen smaak in te richten. Toch bied ik deze super motor aan.
Ik was binnen een minuut verkocht toen ik er voor het eerst op klom en had er 1001 plannen mee. De alleskunner heeft er slechts 77k opstaan en dat is ‘net-ingereden’ in Transalp-termen. Echter, door een verhuizing woon ik slechts 2,5 kilometer van werk en heb ik dus écht geen excuus om met de motor te gaan. Het andere plan was een verre reis maar dat zit er ook niet in nu.. Waarschijnlijk ga ik er de rest van m’n leven spijt van hebben dat ik hem daarom nu van de hand doe, maar ik gun liever iemand anders deze oerdegelijke Honda dan dat die bij mij niets te doen heeft.
Met alle plannen nog in het verschiet ben ik wel flink met de motor gaan shoppen. Ik heb erop gezet: nieuwe Continental TrailAttack3 banden op (+/- 1000 km), een verhoogd windscherm, nieuwe ketting en tandwielen (+/- 1000 km), nieuwe remblokken (+/- 500 km), verwarmde handvatten, handkappen en een middenbok. Bij aanschaf zat er al een valbeugel op met bagage clip-ons en RVS uitlaat .
De motor verbruikt geen vloeistoffen behalve benzine. Maar ook dat valt wel mee. Met de grote tank en een beetje afgerichte rechterpols hoef je pas na een paar honderd kilometer het volgende tankstation op te zoeken. De motor heeft wat lichte gebruikssporen naar leeftijd, maar niks ernstigs. In de schuur heb ik nog de Heidenau K60 liggen die erop heeft gezeten. Deze mag je meenemen, maar geen verplichting natuurlijk. Ik heb er ook een grote Givi topkoffer bijgekocht. Naast de motor kunnen we het erover hebben deze bij de verkoop te betrekken.
Kortom, fantastische motor die je zo meeneemt. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 11.998,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 11.998,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 29.998,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 0 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 500,-
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.