Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Jaguar E-Type"E" 4.2 OTS - Nut & Bolt Restored - 5-speed Getrag
€ 189.500,-5
Cool Classic Club
Kilometerstand
77.164 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/1965
Brandstof
Benzine
Vermogen
195 kW (265 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 77.164 km
- Bouwjaar
- 07/1965
- Keuring
- Nieuw
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 195 kW (265 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.200 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Lederen bekleding
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Oorspronkelijke kleur
- Opalescent silver grey
- Kleur interieur
- Rood
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
English/German Below
“Grace, space, pace” - Jaguar.
Een Cool Classic der Cool Classics: de Jaguar E-type Series 1 4.2 OTS -
In de afgelopen 59 jaar heeft de E-Type haar roeping gevolgd: rijden, verbazen en glimlachen verspreiden. Met haar lange neus, weelderige heupen en sensuele lijnen, gehuld in Opalescent Silver Grey met een rood lederen interieur, komt ze volledig tot haar recht. Een keurige dame, maar wel stiekem met kant aan de kersttafel oogcontact zoeken, terwijl jij met schoonvader in serieuze gesprekken zit. Netjes, maar op het randje.
De E-type Series I maakte haar Europese debuut op 15 maart 1961 op de Autosalon van Genève, en in april van datzelfde jaar in de Verenigde Staten op de autosalon van New York. Bij de onthulling noemde Enzo Ferrari haar 'The most beautiful car ever made'. En hij had gelijk! Tot op de dag van vandaag blijft ze een icoon van tijdloze schoonheid.
Onze E-Type? Die is vertroeteld door een bekende E-Type restaurateur, waardoor ze in optimale conditie verkeert. Tijdens haar tijd op de restauratie tafel heeft ze enkele moderne upgrades ontvangen, waardoor ze nu zelfs meer dan geschikt is voor dagelijks gebruik. Het is dan ook geen verrassing dat deze liefdevolle verzorging duidelijk te zien is in de gedocumenteerde geschiedenis. Elk detail is zorgvuldig overwogen, van de elektronische ontsteking tot de RVS bumpers en de Getrag 5-versnellingsbak.
Neem plaats in de kuip van rood leer, kijk uit over de bolvormige motorkap en omarm het sportieve pookje. Pas dan zul je begrijpen waarom deze schoonheid ook op ons persoonlijke favorieten lijstje prijkt. Zien we je snel?
--
English.
"Grace, space, pace" - Jaguar.
A Cool Classic of Cool Classics: the Jaguar E-type Series 1 4.2 OTS -
For the past 59 years, the E-Type has followed its calling: drive, amaze and spread smiles. With her long nose, lush hips and sensual lines, cloaked in Opalescent Silver Grey with a red leather interior, she comes into her own. A neat lady, but sneaking eye contact with lace at the Christmas table while you are in serious conversation with father-in-law. Neat, but on the edge.
The E-type Series I made its European debut at the Geneva Motor Show on 15 March 1961, and in the United States at the New York Motor Show in April the same year. At the unveiling, Enzo Ferrari called her 'The most beautiful car ever made'. And he was right! To this day, she remains an icon of timeless beauty.
Our E-Type? That one has been pampered by a well-known E-Type restorer, keeping her in optimal condition. During her time on the restoration table, she has received some modern upgrades, making her even more than suitable for daily use now. Not surprisingly, this loving care is evident in the documented history. Every detail has been carefully considered, from the electronic ignition to the stainless steel bumpers to the Getrag 5-speed gearbox.
Take a seat in the red leather cockpit, look out over the bulbous bonnet and embrace the sporty gearbox. Only then will you understand why this beauty is also on our personal favourites list. Will we see you soon?
--
German.
"Grace, space, pace"- Jaguar.
Ein cooler Klassiker unter den coolen Klassikern: der Jaguar E-Type Serie 1 4.2 OTS -
Seit 59 Jahren ist der E-Type seiner Berufung gefolgt: fahren, staunen und lächeln. Mit seiner langen Nase, den üppigen Hüften und den sinnlichen Linien, gehüllt in Opalescent Silver Grey mit rotem Lederinterieur, kommt er zu seinem Recht. Eine adrette Dame, die am Weihnachtstisch heimlich Blickkontakt mit Spitzen herstellt, während Sie sich ernsthaft mit Ihrem Schwiegervater unterhalten. Gepflegt, aber am Rande der Legalität.
Der E-Type Serie I debütierte in Europa auf dem Genfer Autosalon am 15. März 1961 und in den Vereinigten Staaten auf der New York Motor Show im April desselben Jahres. Bei der Enthüllung nannte Enzo Ferrari ihn "das schönste Auto, das je gebaut wurde". Und er hatte Recht! Bis heute ist er eine Ikone von zeitloser Schönheit.
Unser E-Type? Dieser wurde von einem bekannten E-Type-Restaurator verwöhnt und in einen optimalen Zustand gebracht. Während ihrer Zeit auf dem Restaurationstisch hat sie einige moderne Upgrades erhalten, die sie jetzt sogar mehr als alltagstauglich machen. Es überrascht nicht, dass sich diese liebevolle Pflege auch in der dokumentierten Geschichte widerspiegelt. Jedes Detail wurde sorgfältig bedacht, von der elektronischen Zündung über die Stoßstangen aus Edelstahl bis hin zum Getrag-5-Gang-Getriebe.
Nehmen Sie im roten Ledercockpit Platz, blicken Sie über die bauchige Motorhaube und lassen Sie sich von dem sportlichen Getriebe begeistern. Erst dann werden Sie verstehen, warum diese Schönheit auch auf unserer persönlichen Favoritenliste steht. Sehen wir Sie bald wieder?
Meer informatie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Exterieur
Overig
“Grace, space, pace” - Jaguar.
Een Cool Classic der Cool Classics: de Jaguar E-type Series 1 4.2 OTS -
In de afgelopen 59 jaar heeft de E-Type haar roeping gevolgd: rijden, verbazen en glimlachen verspreiden. Met haar lange neus, weelderige heupen en sensuele lijnen, gehuld in Opalescent Silver Grey met een rood lederen interieur, komt ze volledig tot haar recht. Een keurige dame, maar wel stiekem met kant aan de kersttafel oogcontact zoeken, terwijl jij met schoonvader in serieuze gesprekken zit. Netjes, maar op het randje.
De E-type Series I maakte haar Europese debuut op 15 maart 1961 op de Autosalon van Genève, en in april van datzelfde jaar in de Verenigde Staten op de autosalon van New York. Bij de onthulling noemde Enzo Ferrari haar 'The most beautiful car ever made'. En hij had gelijk! Tot op de dag van vandaag blijft ze een icoon van tijdloze schoonheid.
Onze E-Type? Die is vertroeteld door een bekende E-Type restaurateur, waardoor ze in optimale conditie verkeert. Tijdens haar tijd op de restauratie tafel heeft ze enkele moderne upgrades ontvangen, waardoor ze nu zelfs meer dan geschikt is voor dagelijks gebruik. Het is dan ook geen verrassing dat deze liefdevolle verzorging duidelijk te zien is in de gedocumenteerde geschiedenis. Elk detail is zorgvuldig overwogen, van de elektronische ontsteking tot de RVS bumpers en de Getrag 5-versnellingsbak.
Neem plaats in de kuip van rood leer, kijk uit over de bolvormige motorkap en omarm het sportieve pookje. Pas dan zul je begrijpen waarom deze schoonheid ook op ons persoonlijke favorieten lijstje prijkt. Zien we je snel?
--
English.
"Grace, space, pace" - Jaguar.
A Cool Classic of Cool Classics: the Jaguar E-type Series 1 4.2 OTS -
For the past 59 years, the E-Type has followed its calling: drive, amaze and spread smiles. With her long nose, lush hips and sensual lines, cloaked in Opalescent Silver Grey with a red leather interior, she comes into her own. A neat lady, but sneaking eye contact with lace at the Christmas table while you are in serious conversation with father-in-law. Neat, but on the edge.
The E-type Series I made its European debut at the Geneva Motor Show on 15 March 1961, and in the United States at the New York Motor Show in April the same year. At the unveiling, Enzo Ferrari called her 'The most beautiful car ever made'. And he was right! To this day, she remains an icon of timeless beauty.
Our E-Type? That one has been pampered by a well-known E-Type restorer, keeping her in optimal condition. During her time on the restoration table, she has received some modern upgrades, making her even more than suitable for daily use now. Not surprisingly, this loving care is evident in the documented history. Every detail has been carefully considered, from the electronic ignition to the stainless steel bumpers to the Getrag 5-speed gearbox.
Take a seat in the red leather cockpit, look out over the bulbous bonnet and embrace the sporty gearbox. Only then will you understand why this beauty is also on our personal favourites list. Will we see you soon?
--
German.
"Grace, space, pace"- Jaguar.
Ein cooler Klassiker unter den coolen Klassikern: der Jaguar E-Type Serie 1 4.2 OTS -
Seit 59 Jahren ist der E-Type seiner Berufung gefolgt: fahren, staunen und lächeln. Mit seiner langen Nase, den üppigen Hüften und den sinnlichen Linien, gehüllt in Opalescent Silver Grey mit rotem Lederinterieur, kommt er zu seinem Recht. Eine adrette Dame, die am Weihnachtstisch heimlich Blickkontakt mit Spitzen herstellt, während Sie sich ernsthaft mit Ihrem Schwiegervater unterhalten. Gepflegt, aber am Rande der Legalität.
Der E-Type Serie I debütierte in Europa auf dem Genfer Autosalon am 15. März 1961 und in den Vereinigten Staaten auf der New York Motor Show im April desselben Jahres. Bei der Enthüllung nannte Enzo Ferrari ihn "das schönste Auto, das je gebaut wurde". Und er hatte Recht! Bis heute ist er eine Ikone von zeitloser Schönheit.
Unser E-Type? Dieser wurde von einem bekannten E-Type-Restaurator verwöhnt und in einen optimalen Zustand gebracht. Während ihrer Zeit auf dem Restaurationstisch hat sie einige moderne Upgrades erhalten, die sie jetzt sogar mehr als alltagstauglich machen. Es überrascht nicht, dass sich diese liebevolle Pflege auch in der dokumentierten Geschichte widerspiegelt. Jedes Detail wurde sorgfältig bedacht, von der elektronischen Zündung über die Stoßstangen aus Edelstahl bis hin zum Getrag-5-Gang-Getriebe.
Nehmen Sie im roten Ledercockpit Platz, blicken Sie über die bauchige Motorhaube und lassen Sie sich von dem sportlichen Getriebe begeistern. Erst dann werden Sie verstehen, warum diese Schönheit auch auf unserer persönlichen Favoritenliste steht. Sehen wir Sie bald wieder?
Meer informatie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Armsteun voor
- Toerenteller
Exterieur
- Open dak
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Cool Classic Club
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.195,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.195,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 6.660,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,56
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 185,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1021
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0283
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfCool Classic Club
Verkoper op AutoScout24 sinds 2018ContactpersoonRobbert Buijs
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.