Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Jaguar XJSHess & Eisenhardt Convertible - 1 of 2.100!
€ 26.950,-5
Geen Informatie
Prijs onderhandelbaar
Let op, geld lenen kost ook geld.
California Dream
California Dream
Kilometerstand
107.200 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
09/1988
Brandstof
Benzine
Vermogen
195 kW (265 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 107.200 km
- Bouwjaar
- 09/1988
Technische Gegevens
- Vermogen
- 195 kW (265 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 5.344 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 12
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Bluetooth
- MP3
- Radio
- Veiligheid
- Centrale vergrendeling
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Oorspronkelijke kleur
- Nimbus White
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
NL Beschrijving onderaan!
From 1986, a full convertible XJS was available through some US-dealers, modified by Hess & Eisenhardt. The Hess & Eisenhardt coachbuilding firm was located in Ohio, USA, and built convertible modifications for the XJS under contract from Jaguar, before the official Jaguar-built XJS convertible became available in 1988.
The Hess & Eisenhardt convertible differed from the later Jaguar-built XJS convertible as its un-padded top folded down deeper into the body structure of the car resulting in a cleaner rear profile when the roof was lowered. Only 2.100 units were made!
This clean example still has it's orginal Nimbus White paint, with all the VIN stickers on each bodypart still available. Chrome is still in great condition. The soft top is replaced in 2016 and in great condition with no rips or tears. Small rust repairs were done by us on the floors, which we have documented.
The interior is all original and the leather has no rips or damages. The original radio has been replaced by a newer one. The AC works, which is important since it also cools the fuel lines. All gauges work as well.
Mechanically everything is in great order too. The car has just over 67.000 miles (107.200 km) and received a new radiator and coolant, alternator, oil pan gasket, oil change, oil filter, spark plugs, spark plug cables and valve cover gaskets. The entire suspension is been redone and new bushings are installed. Also the power steering has been rebuilt. Needless to say this car runs and drives as it should without any issues. Last year more than 15.000 euro was invested in this car!
Overall this is a very nice and rare XJS which will only go up in value!
If you have more questions, don’t hesitate to ask.
------------------------------
Van 1986 was er via enkele Amerikaanse dealers een échte XJS-cabrio beschikbaar welke was gebouwd door Hess & Eisenhardt. Hess & Eisenhardt coachbuilding was een bedrijf gelegen in Ohio & bouwde onder licentie van Jaguar cabrio’s tot Jaguar zelf met een Cabrio kwam in 1988.
De Hess & Eisenhardt cabrio verschilt op verschillende punten met de XJS Convertible van Jaguar zelf. De soft top had bijvoorbeeld geen binnenvoering waardoor de kap dieper in de auto kon inklappen wat resulteerde in een eleganter profiel. Slechts 2.100 H&E’s zijn er gebouwd!
Dit mooi exemplaar heeft nog steeds zijn originele Nimbus White lak, met alle VIN stickers nog aanwezig op elk koetswerkonderdeel. Chrome is ook nog in zeer mooie staat. De kap is in 2016 vervangen & is in zeer mooie staat zonder scheuren of eender welke schade. Kleine roestplekjes op de vloer zijn door ons aangepakt en uitvoerig gedocumenteerd.
Het interieur is ook volledig origineel en het interieur heeft geen scheuren of andere schade. De originele radio is vervangen door een nieuwer exemplaar. De airco werkt zoals het hoort. Dit is belangrijk aangezien de airco ook de brandstofleidingen koelt. Alle metertjes werken ook zoals het hoort.
Mechanisch is ook alles in goede conditie. De auto heeft net over 67.000 miles (107.200 km) en er is zopas een nieuwe radiator, alternator, pakking van de oliepan, oliewissel, bougies, bougiekabels, oliefilter & kleppendekselpakkingen geïnstalleerd. De volledige ophanging is vernieuwd en nieuw rubbers zijn geplaatst. Ook de stuurbekrachtiging is volledig gereviseerd. Uiteraard rijdt de auto volledig probleemloos. Afgelopen jaar is er voor meer dan 15.000 euro (gedocumenteerd) vernieuwd aan de auto!
Kortom is dit een zeer mooie & zeldzame XJS die alleen maar zal stijgen in waarde!
Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet deze te stellen.
From 1986, a full convertible XJS was available through some US-dealers, modified by Hess & Eisenhardt. The Hess & Eisenhardt coachbuilding firm was located in Ohio, USA, and built convertible modifications for the XJS under contract from Jaguar, before the official Jaguar-built XJS convertible became available in 1988.
The Hess & Eisenhardt convertible differed from the later Jaguar-built XJS convertible as its un-padded top folded down deeper into the body structure of the car resulting in a cleaner rear profile when the roof was lowered. Only 2.100 units were made!
This clean example still has it's orginal Nimbus White paint, with all the VIN stickers on each bodypart still available. Chrome is still in great condition. The soft top is replaced in 2016 and in great condition with no rips or tears. Small rust repairs were done by us on the floors, which we have documented.
The interior is all original and the leather has no rips or damages. The original radio has been replaced by a newer one. The AC works, which is important since it also cools the fuel lines. All gauges work as well.
Mechanically everything is in great order too. The car has just over 67.000 miles (107.200 km) and received a new radiator and coolant, alternator, oil pan gasket, oil change, oil filter, spark plugs, spark plug cables and valve cover gaskets. The entire suspension is been redone and new bushings are installed. Also the power steering has been rebuilt. Needless to say this car runs and drives as it should without any issues. Last year more than 15.000 euro was invested in this car!
Overall this is a very nice and rare XJS which will only go up in value!
If you have more questions, don’t hesitate to ask.
------------------------------
Van 1986 was er via enkele Amerikaanse dealers een échte XJS-cabrio beschikbaar welke was gebouwd door Hess & Eisenhardt. Hess & Eisenhardt coachbuilding was een bedrijf gelegen in Ohio & bouwde onder licentie van Jaguar cabrio’s tot Jaguar zelf met een Cabrio kwam in 1988.
De Hess & Eisenhardt cabrio verschilt op verschillende punten met de XJS Convertible van Jaguar zelf. De soft top had bijvoorbeeld geen binnenvoering waardoor de kap dieper in de auto kon inklappen wat resulteerde in een eleganter profiel. Slechts 2.100 H&E’s zijn er gebouwd!
Dit mooi exemplaar heeft nog steeds zijn originele Nimbus White lak, met alle VIN stickers nog aanwezig op elk koetswerkonderdeel. Chrome is ook nog in zeer mooie staat. De kap is in 2016 vervangen & is in zeer mooie staat zonder scheuren of eender welke schade. Kleine roestplekjes op de vloer zijn door ons aangepakt en uitvoerig gedocumenteerd.
Het interieur is ook volledig origineel en het interieur heeft geen scheuren of andere schade. De originele radio is vervangen door een nieuwer exemplaar. De airco werkt zoals het hoort. Dit is belangrijk aangezien de airco ook de brandstofleidingen koelt. Alle metertjes werken ook zoals het hoort.
Mechanisch is ook alles in goede conditie. De auto heeft net over 67.000 miles (107.200 km) en er is zopas een nieuwe radiator, alternator, pakking van de oliepan, oliewissel, bougies, bougiekabels, oliefilter & kleppendekselpakkingen geïnstalleerd. De volledige ophanging is vernieuwd en nieuw rubbers zijn geplaatst. Ook de stuurbekrachtiging is volledig gereviseerd. Uiteraard rijdt de auto volledig probleemloos. Afgelopen jaar is er voor meer dan 15.000 euro (gedocumenteerd) vernieuwd aan de auto!
Kortom is dit een zeer mooie & zeldzame XJS die alleen maar zal stijgen in waarde!
Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet deze te stellen.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van California Dream
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.199,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 155,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.354,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 13.872,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,61
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 289,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1995
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0798
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfContactpersoon
Thibaut De Decker
Zaakvoerder
Spreekt: Nederlands, Engels, Frans
Online diensten
Online adviesBereikbaarReserverenAfleveringOnline contract
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.