Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
35.686 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/1951
Brandstof
Benzine
Vermogen
55 kW (75 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- SUV/4x4/Pick-up
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- 4x4
- Advertentienr.
- AM-34-03
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 35.686 km
- Bouwjaar
- 06/1951
Technische Gegevens
- Vermogen
- 55 kW (75 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.200 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.190 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Extra
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Oorspronkelijke kleur
- Groen
Beschrijving
Willys M38 Jeep 24V 1951 Korea Te Koop ,For Sale, Zum Verkauf
Bouwjaar 1951
Redelijk zeldzame originele Willys M38
Volgens de vorige eigenaar heeft deze Willys M38 in Korea gediend.
Deze willys Jeep M38 rijd en schakelt voortreffellijk
De motor loopt zeer netjes
Goede nette originele body en chassis
Mooie koperen dashboardplaatjes
Compleet met canvas dakje, deurtjes en zijkanten
Bij Serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen
e Willys MC , formeel de 1 / 4 -Ton, 4 x 4, Utility Truck M38 , of de G-740 volgens de US Army Standard Nomenclature- toeleveringscatalogusaanduiding, is een kwart-tons vierwielaangedreven militair licht bedrijfsvoertuig dat door Willys werd gemaakt tussen 1949 en 1952. Het verving (in productie) de Willys MB en Ford GPW-modellen uit de Tweede Wereldoorlog en volgde deze op , met een totale productie van ongeveer 50.000 eenheden — minder dan een tiende van het aantal gebouwde modellen uit de Tweede Wereldoorlog. [ 1 ] In tegenstelling tot tijdens de Tweede Wereldoorlog was Ford niet langer betrokken bij de productie.
De M38 was een militaire versie van de toenmalige civiele Jeep CJ-3A . [ 1 ] Hij verschilde op talloze manieren van de CJ-3A, waaronder een versterkt frame en vering, [ 3 ] een waterdicht 24-volt elektrisch systeem, [ 1 ] een afgesloten ventilatiesysteem voor de motor, transmissie, tussenbak, brandstofsysteem [ 1 ] en remsysteem. [ bronvermelding nodig ]
Sommige M38-jeeps dienden in het Koreaanse operatiegebied , maar de meeste eenheden die daar werden gebruikt, waren gereviseerde jeeps uit de Tweede Wereldoorlog. Ongeveer 2.300 M38-jeeps werden in 1952 door Ford of Canada geproduceerd voor de Canadese strijdkrachten, aangeduid als de M38-CDN-jeep. De M38 Willys MC werd in 1952 opgevolgd door de M38A1 Willys MD .
De voorruit van de M38 kon plat worden gevouwen om te kunnen schieten en de carrosserie was uitgerust met een trekhaak voor het slepen en hijsen van de boeien voor en achter. De koplampen waren niet langer verzonken zoals bij eerdere modellen, maar staken uit met een beschermdraad aan de voorkant. De "pioniers"-gereedschappen (bijl en schop) die aan de bestuurderszijde van de MB werden gedragen, werden overgebracht naar de passagierszijde van dit voertuig.
Bedrijfsinformatie
Apk en wegenbelasting vrije cabrio / oldtimer / 4x4 terreinauto / Legervoertuig
Inruil Legervoertuig is mogelijk, Daf ya 126 / 414 /328 - hotchkiss M201 - willys mb - Ford GPW - Nekaf - Willys M38a1 - Landrover - Zwitserse Kaiser CJ5 Leger jeep - DKW Munga etc.
Zie onze andere advertenties voor meer legervoertuigen of kijk op onze site www.NEKAF.nl
Vrijblijvend komen kijken is een must, graag van te voren op afspraak dan kunnen we de tijd voor u nemen en staat de koffie natuurlijk klaar !!!
Uitsluitend op afspraak geopend !
Graag Telefonisch of via whatsup een afspaak maken Tel : 06-57768380 ( Patrick )
For spare parts Willys Mb , Ford GPW , Willys M38a1 - Nekaf Jeep see our website : https://www.M38a1.nl/
For more Militairy Vehicles look on our website : https://www.nekaf.nl/
Meer informatie
Tellerstand: 22.174 mijlen
GVW: 1.190 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Bouwjaar 1951
Redelijk zeldzame originele Willys M38
Volgens de vorige eigenaar heeft deze Willys M38 in Korea gediend.
Deze willys Jeep M38 rijd en schakelt voortreffellijk
De motor loopt zeer netjes
Goede nette originele body en chassis
Mooie koperen dashboardplaatjes
Compleet met canvas dakje, deurtjes en zijkanten
Bij Serieuze interesse graag telefonisch contact opnemen
e Willys MC , formeel de 1 / 4 -Ton, 4 x 4, Utility Truck M38 , of de G-740 volgens de US Army Standard Nomenclature- toeleveringscatalogusaanduiding, is een kwart-tons vierwielaangedreven militair licht bedrijfsvoertuig dat door Willys werd gemaakt tussen 1949 en 1952. Het verving (in productie) de Willys MB en Ford GPW-modellen uit de Tweede Wereldoorlog en volgde deze op , met een totale productie van ongeveer 50.000 eenheden — minder dan een tiende van het aantal gebouwde modellen uit de Tweede Wereldoorlog. [ 1 ] In tegenstelling tot tijdens de Tweede Wereldoorlog was Ford niet langer betrokken bij de productie.
De M38 was een militaire versie van de toenmalige civiele Jeep CJ-3A . [ 1 ] Hij verschilde op talloze manieren van de CJ-3A, waaronder een versterkt frame en vering, [ 3 ] een waterdicht 24-volt elektrisch systeem, [ 1 ] een afgesloten ventilatiesysteem voor de motor, transmissie, tussenbak, brandstofsysteem [ 1 ] en remsysteem. [ bronvermelding nodig ]
Sommige M38-jeeps dienden in het Koreaanse operatiegebied , maar de meeste eenheden die daar werden gebruikt, waren gereviseerde jeeps uit de Tweede Wereldoorlog. Ongeveer 2.300 M38-jeeps werden in 1952 door Ford of Canada geproduceerd voor de Canadese strijdkrachten, aangeduid als de M38-CDN-jeep. De M38 Willys MC werd in 1952 opgevolgd door de M38A1 Willys MD .
De voorruit van de M38 kon plat worden gevouwen om te kunnen schieten en de carrosserie was uitgerust met een trekhaak voor het slepen en hijsen van de boeien voor en achter. De koplampen waren niet langer verzonken zoals bij eerdere modellen, maar staken uit met een beschermdraad aan de voorkant. De "pioniers"-gereedschappen (bijl en schop) die aan de bestuurderszijde van de MB werden gedragen, werden overgebracht naar de passagierszijde van dit voertuig.
Bedrijfsinformatie
Apk en wegenbelasting vrije cabrio / oldtimer / 4x4 terreinauto / Legervoertuig
Inruil Legervoertuig is mogelijk, Daf ya 126 / 414 /328 - hotchkiss M201 - willys mb - Ford GPW - Nekaf - Willys M38a1 - Landrover - Zwitserse Kaiser CJ5 Leger jeep - DKW Munga etc.
Zie onze andere advertenties voor meer legervoertuigen of kijk op onze site www.NEKAF.nl
Vrijblijvend komen kijken is een must, graag van te voren op afspraak dan kunnen we de tijd voor u nemen en staat de koffie natuurlijk klaar !!!
Uitsluitend op afspraak geopend !
Graag Telefonisch of via whatsup een afspaak maken Tel : 06-57768380 ( Patrick )
For spare parts Willys Mb , Ford GPW , Willys M38a1 - Nekaf Jeep see our website : https://www.M38a1.nl/
For more Militairy Vehicles look on our website : https://www.nekaf.nl/
Meer informatie
Tellerstand: 22.174 mijlen
GVW: 1.190 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van NEKAF.nl
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 109,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1150
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0530
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland / Siemensstraße 10 / 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfNEKAF.nl
Verkoper op AutoScout24 sinds 2025ContactpersoonPatrick Konings
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.