Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
47.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
09/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen
53 kW (72 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 47.000 km
- Bouwjaar
- 09/2006
Technische Gegevens
- Vermogen
- 53 kW (72 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Te koop:
Kawasaki ER6F uit 2006. A of A2 motor 650cc
47xxx km op de teller.
80-MK-XK
Reden verkoop is overstap naar tour motor.
Zeer betrouwbare en nette motor. Ik heb hem 6jaar gereden en nooit noemenswaardige problemen mee gehad. Echt een top motor voor de beginnende rijder, ik heb er op leren rijden en ook meerdere weekenden Duitsland en Frankrijk mee gedaan. Je komt prima mee met de rijders welke een motor rijden met meer vermogen.
Momenteel op vol vermogen (53KW) maar kan simpel teruggezet worden naar A2 35KW. Kan ik kosteloos verzorgen indien gewenst. Juiste uitdraai hiervan is aanwezig (zie foto).
Vorige week een nieuwe accu in gezet.
Laatste grote onderhoud is 2 jaar geleden gedaan (kettingset, banden, remmen en vloeistoffen)
Onderhoud mag wel weer gebeuren maar ik ervaar op het moment geen problemen met de motor. Start en rijdt altijd fantastisch.
De achterband loopt wel op zn einde en is binnenkort aan vervanging toe.
Eventueel kan ik dit nog wel regelen tegen meerprijs.
Paddock krijg je er bij. (Heb ik niet meer nodig bij mijn volgende motor)
Overige accessoires zoals bijkleurende rugzak, telefoonhouder en schijfremslot zijn bespreekbaar tegen meerprijs.
Gisteren nog 150km mee gereden, vandaag gewassen en foto’s gemaakt en gaat nu de garage in, wachtende op zijn nieuwe eigenaar!
Interesse? Bel of app mij op 0681110292.
Kawasaki ER6F uit 2006. A of A2 motor 650cc
47xxx km op de teller.
80-MK-XK
Reden verkoop is overstap naar tour motor.
Zeer betrouwbare en nette motor. Ik heb hem 6jaar gereden en nooit noemenswaardige problemen mee gehad. Echt een top motor voor de beginnende rijder, ik heb er op leren rijden en ook meerdere weekenden Duitsland en Frankrijk mee gedaan. Je komt prima mee met de rijders welke een motor rijden met meer vermogen.
Momenteel op vol vermogen (53KW) maar kan simpel teruggezet worden naar A2 35KW. Kan ik kosteloos verzorgen indien gewenst. Juiste uitdraai hiervan is aanwezig (zie foto).
Vorige week een nieuwe accu in gezet.
Laatste grote onderhoud is 2 jaar geleden gedaan (kettingset, banden, remmen en vloeistoffen)
Onderhoud mag wel weer gebeuren maar ik ervaar op het moment geen problemen met de motor. Start en rijdt altijd fantastisch.
De achterband loopt wel op zn einde en is binnenkort aan vervanging toe.
Eventueel kan ik dit nog wel regelen tegen meerprijs.
Paddock krijg je er bij. (Heb ik niet meer nodig bij mijn volgende motor)
Overige accessoires zoals bijkleurende rugzak, telefoonhouder en schijfremslot zijn bespreekbaar tegen meerprijs.
Gisteren nog 150km mee gereden, vandaag gewassen en foto’s gemaakt en gaat nu de garage in, wachtende op zijn nieuwe eigenaar!
Interesse? Bel of app mij op 0681110292.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 475,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 11.176,80
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.