Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kia EV6EV6 77,4-kWh AWD GT-line
€ 39.999,-1
incl. BTW
Correcte prijs
Let op, geld lenen kost ook geld.
Kilometerstand
66.600 km
Elektrisch bereik
484 km
Bouwjaar
05/2022
Brandstof
Elektrisch
Vermogen
239 kW (325 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 66.600 km
- Bouwjaar
- 05/2022
Technische Gegevens
- Vermogen
- 239 kW (325 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Gewicht
- 2.090 kg
Energieverbruik
- Andere brandstoftypes
- Stroom
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
- Elektrisch bereik
- 484 km
- Batterij-eigendom
- Inclusief
- Oplaadtijd van 10% tot 80%
- 18 min
Uitrusting
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische achterklep
- Elektrische ruiten
- Elektrische zetelverstelling
- Getinte ramen
- Head-up display
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Lederen stuurwiel
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Neerklapbare passagiersstoel
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Standverwarming
- Stoelventilatie
- Stuurwielverwarming
- Verwarming zetels achter
- Voorruitverwarming
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Geheel digitaal combi-instrument
- Handsfree
- Inductieladen voor smartphones
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid
- ABS
- Achter airbag
- Adaptieve Cruise Control
- Adaptive lights
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Automatische Tractie Controle
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Botswaarschuwing
- Centrale vergrendeling
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Grootlichtassistent
- Hoofd airbag
- Isofix
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Mistlampen
- Noodoproepsysteem
- Snelheidsbeperkingsinstallatie
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Verblindingsvrij grootlicht
- Verkeersbordherkenning
- Vermoeidheidsdetectie
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Bagageruimte-afscheiding
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektronische parkeerrem
- Lichtmetalen velgen (20")
- Sfeerverlichting
- Skiluik
- Spoiler
- Spraakbediening
- Trekhaak
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Velours
Beschrijving
€5000 premie van de overheid. Dus reeële prijs is €34.999 Nieuw prijs is €68.500. 5 jaar garantie en pechverhelping.Het is een full option met ondermeer een meridian geluidsinstallatie, voorruitprojectie, 360° camera, éénpedaal bediening, etc.
De auto moet weg omdat ik via mijn werkgever een andere wagen diende te leasen. (Ik heb terug voor de KIA EV6 gekozen maar nu voor de GT versie. Ter info, deze heeft minder range heeft dan de GT line maar ik weet dat het nog genoeg is)
De KIA EV6 staat op een 800V platform ipv een 400V platform. Dat is de voornaamste reden waarom ik voor KIA ipv BMW gekozen had. De oplaadsnelheid is mede hierdoor nog steeds één van de snelste die aangeboden worden op de markt. De grote range, gecombineerd met de snelle oplaadtijd, laat toe om comfortabel doorheen Europa te reizen. Bij lange reizen moet je toch sowieso een tussenstop maken en de tijd nodig voor een gewoon toiletbezoek is al voldoende om een dikke 200 km bij te laden. Je kunt meer dan 100 km range per 5 minuten laden.
Snelladers gebruik je wel niet dikwijls daar die vrij duur zijn. Ik laadde hem op aan een gewoon stopcontact. Dat duurt een lange nacht. Je komt thuis, hangt de auto aan het stopcontact en 's morgens kan je zonder laadstress heel België rond. Moet je naar het buitenland of naar de andere kant van het land dan hang je hem onderweg een tijdje aan de snellader en kan je weer verder.
De auto moet weg omdat ik via mijn werkgever een andere wagen diende te leasen. (Ik heb terug voor de KIA EV6 gekozen maar nu voor de GT versie. Ter info, deze heeft minder range heeft dan de GT line maar ik weet dat het nog genoeg is)
De KIA EV6 staat op een 800V platform ipv een 400V platform. Dat is de voornaamste reden waarom ik voor KIA ipv BMW gekozen had. De oplaadsnelheid is mede hierdoor nog steeds één van de snelste die aangeboden worden op de markt. De grote range, gecombineerd met de snelle oplaadtijd, laat toe om comfortabel doorheen Europa te reizen. Bij lange reizen moet je toch sowieso een tussenstop maken en de tijd nodig voor een gewoon toiletbezoek is al voldoende om een dikke 200 km bij te laden. Je kunt meer dan 100 km range per 5 minuten laden.
Snelladers gebruik je wel niet dikwijls daar die vrij duur zijn. Ik laadde hem op aan een gewoon stopcontact. Dat duurt een lange nacht. Je komt thuis, hangt de auto aan het stopcontact en 's morgens kan je zonder laadstress heel België rond. Moet je naar het buitenland of naar de andere kant van het land dan hang je hem onderweg een tijdje aan de snellader en kan je weer verder.
Prijsevaluatie
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 474,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 37.303,70
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.