Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
55.500 km
Elektrisch bereik
-
Bouwjaar
09/2020
Brandstof
Elektrisch
Vermogen
150 kW (204 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 55.500 km
- Bouwjaar
- 09/2020
- Keuring
- 09/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2025
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 150 kW (204 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Gewicht
- 1.657 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Elektrisch
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Head-up display
- Hill-Hold Control
- Keyless Entry
- Lederen stuurwiel
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Standverwarming
- Stuurwielverwarming
- Voorruitverwarming
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Geheel digitaal combi-instrument
- Handsfree
- Inductieladen voor smartphones
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Radio
- Sound system
- USB
- Veiligheid
- ABS
- Achter airbag
- Adaptieve Cruise Control
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Automatische Tractie Controle
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Botswaarschuwing
- Centrale vergrendeling
- Dagrijlichten
- Dodehoekdetectie
- Electronic Stability Program
- Emergency Brake Assist
- Hoofd airbag
- Isofix
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Lane Departure Warning Systeem
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Aanraakscherm
- Elektronische parkeerrem
- Lichtmetalen velgen (16")
- Sfeerverlichting
- Trekhaak
- Winterpakket
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Stof
Beschrijving
(HEEFT U INTERESSE? wacht dan niet te lang want anders word de auto ingeruild en betaald u via een dealer weer de hoofdprijs)
Van echte Petrolhead heb ik vorig jaar toch een overweging gemaakt om een elektrische auto aan te schaffen. Om nou niet meteen heel erg diep in de buidel te tasten had ik besloten om te beginnen met een leuke praktische elektrische auto. Om zo te ervaren hoe het is om elektrisch te rijden, het opladen en alles wat anders is dan bij een auto met fossiele brandstof.
En dit is enorm bevallen! Zo goed dat ik een tweede elektrische auto heb aangeschaft en deze mooie Kia eigenlijk overbodig is geworden voor mijn woon/werk kilometers.
De auto rijdt echt erg goed, is verassend vlot, en is van alle moderne snufjes voorzien.
Denk oa aan:
Adaptieve cruisecontrol, stoel/stuurverwarming, apple carplay, headup display, keyless go, keep lane systeem, parkeersensoren rondom, achteruitrij camera,
Harman Kardon geluidsinstallatie met erg goed geluid, licht(show) pakket in het interieur enz enz.
Ook werkt de kia met een leuke app waar je de airco/verwarming op je telefoon kunt programmeren en aanzetten, locatie voorzien, diagnose uitlezen en nog veel meer.
Dan de actieradius in de praktijk.
De auto heeft een 64KW accu en kan 3-fase laden
(LET HIER GOED OP BIJ ANDERE AANBIEDERS!!, want veel kia souls kunnen dit niet ook al adverteren ze er wel mee. Controleer dit goed).
In de praktijk rij ik met de auto in winterse omstandigheden (0-5 graden) zo’n 360/375 op een accu bij een gemiddeld verbruik. Cruisecontrol op 108km/h. Mijn gemiddelde verbruik over de laatste 4000km in de winter periode zit op 17KW/100km. Dat is dus 376 gemiddeld per volle accu.
Dan in omstandigheden met mooier weer haal ik zelfs makkelijk 440km op een accu!
De auto heeft de 2e week van januari nog een onderhoudsbeurt gehad bij de Kia dealer en er loopt ook nog de fabrieksgarantie op de auto.
Tevens heeft de auto een afneembare trekhaak en staat de auto nu op vredestein winterbanden met velgen. Ook heb ik natuurlijk de originele kia velgen op zomerbanden.
Ik reageer niet op gelukszoekers en berichten wat ik er minimaal voor wil hebben.
De auto is in nette staat en ik zoek ook geen inruil, ik ben geen handelaar.
Sinds dit jaar moet er (gedeeltelijk) wegenbelasting betaald worden op EV’s. Deze auto valt even gunstig qua gewicht. Dus deze kosten vallen in principe erg mee tov andere EV’s.
Van echte Petrolhead heb ik vorig jaar toch een overweging gemaakt om een elektrische auto aan te schaffen. Om nou niet meteen heel erg diep in de buidel te tasten had ik besloten om te beginnen met een leuke praktische elektrische auto. Om zo te ervaren hoe het is om elektrisch te rijden, het opladen en alles wat anders is dan bij een auto met fossiele brandstof.
En dit is enorm bevallen! Zo goed dat ik een tweede elektrische auto heb aangeschaft en deze mooie Kia eigenlijk overbodig is geworden voor mijn woon/werk kilometers.
De auto rijdt echt erg goed, is verassend vlot, en is van alle moderne snufjes voorzien.
Denk oa aan:
Adaptieve cruisecontrol, stoel/stuurverwarming, apple carplay, headup display, keyless go, keep lane systeem, parkeersensoren rondom, achteruitrij camera,
Harman Kardon geluidsinstallatie met erg goed geluid, licht(show) pakket in het interieur enz enz.
Ook werkt de kia met een leuke app waar je de airco/verwarming op je telefoon kunt programmeren en aanzetten, locatie voorzien, diagnose uitlezen en nog veel meer.
Dan de actieradius in de praktijk.
De auto heeft een 64KW accu en kan 3-fase laden
(LET HIER GOED OP BIJ ANDERE AANBIEDERS!!, want veel kia souls kunnen dit niet ook al adverteren ze er wel mee. Controleer dit goed).
In de praktijk rij ik met de auto in winterse omstandigheden (0-5 graden) zo’n 360/375 op een accu bij een gemiddeld verbruik. Cruisecontrol op 108km/h. Mijn gemiddelde verbruik over de laatste 4000km in de winter periode zit op 17KW/100km. Dat is dus 376 gemiddeld per volle accu.
Dan in omstandigheden met mooier weer haal ik zelfs makkelijk 440km op een accu!
De auto heeft de 2e week van januari nog een onderhoudsbeurt gehad bij de Kia dealer en er loopt ook nog de fabrieksgarantie op de auto.
Tevens heeft de auto een afneembare trekhaak en staat de auto nu op vredestein winterbanden met velgen. Ook heb ik natuurlijk de originele kia velgen op zomerbanden.
Ik reageer niet op gelukszoekers en berichten wat ik er minimaal voor wil hebben.
De auto is in nette staat en ik zoek ook geen inruil, ik ben geen handelaar.
Sinds dit jaar moet er (gedeeltelijk) wegenbelasting betaald worden op EV’s. Deze auto valt even gunstig qua gewicht. Dus deze kosten vallen in principe erg mee tov andere EV’s.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 440,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 24.859,63
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.