Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
23.526 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen
113 kW (154 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 23.526 km
- Bouwjaar
- 07/2008
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 113 kW (154 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.150 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 178 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Kuipwerk
- Topcase
- Windscherm
- Veiligheid
- Alarm
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Oranje
Beschrijving
Zeer bijzondere supersport met lage kilometerstand te koop: de KTM 1190 RC8!
Met zijn radicale uiterlijk en zeer agressieve handling is dit zeker geen beginnersmotor! Maar als je dit beest weet te temmen, zul je je absoluut geen moment vervelen! En als je denkt, 154pk... een nieuwere sportmotor heeft toch al 200 tegenwoordig? Ja, maar deze 154pk knalt er ZONDER traction control, electronische begrenzing of andere rijhulpen direct in door zijn 1150cc V-twin en 190kg rijklaar gewicht! En dat is al als hij in zijn Road-rijmodus staat, dus bereid je maar voor tot hij in zijn Race-modus komt. Oorspronkelijk is dit model ontworpen voor het circuit (sterker nog, voor de MotoGP), maar iemand bij KTM dacht dat het ook een leuk idee zou zijn om er een kenteken aan te hangen.
Origineel Nederlandse motor!
Inruil- en garantiemogelijkheden!
Kilometerstand: 23.526 km
Motorsegment: Supersport / race / track motor
Bouwjaar: 2008
Kleur: Oranje/zwart
Cilinderinhoud: 1150 cc
Vermogen: 113 kW / 154 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 190 kg
Modelnaam: RC8
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers
Staat en onderhoud:
De motor verkeerd in goede staat, zowel optisch als technisch. Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een uitgebreide beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Kleppen gesteld
- Voorvork gereviseerd
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe koppelingsvloeistof
- Koppelingssproeier gereinigd
- Nieuwe LED knipperlichten achter
- Luchtfilter gereinigd
De banden, kettingset en remmen zijn nog in goede staat.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Stuurdemper (origineel KTM)
- Radiale rempompen en remklauwen (origineel KTM)
- KTM powerparts remreservoir deksels
- Verstelbare rem- en koppelingshendel
- Hogere en donkere kuipruit van Puig
- LED knipperlichten (voorzijde origineel KTM in Spiegels)
- LED achterlicht (origineel KTM)
- Strakkere kentekenplaathouder
- Bobbins voor gemak met opbokken
- Road- en Racemodus (origineel KTM)
- Laptimer (origineel KTM)
- Spyball alarmsysteem
Het volgende wordt bij de motor meegeleverd:
- Originele reservesleutel en oranje werkplaatssleutel + keycard
- Spyball reserve afstandsbediening
- Originele bedieningshandleiding
- Originele kuipruit
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele remreservoir deksels
- Extra voortandwiel (tandje lichter)
- KTM powerparts softcase (bagage-tas die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
- Regenhoesje voor softcase
- Bagagerekje die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
De motor is origineel een mono-seat, maar er zijn buddyseat zadeltjes en voetstepjes op de markt die zo op de motor te monteren zijn. Echter is met zijn 2 op deze motor niet aan te raden.
Aldus zeer bijzondere motor met extreem design en explosief race-karakter die met al het gedane onderhoud direct klaar is voor gebruik!
Voor meer informatie kun je contact opnemen.
De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk
Trefwoorden: racemotor, circuitmotor, trackbike, superbike, RC8C, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, cbr, cbr1000rr, gsxr, gsxr1000, R1, ZX10R, s1000rr, bmw, 1290
Met zijn radicale uiterlijk en zeer agressieve handling is dit zeker geen beginnersmotor! Maar als je dit beest weet te temmen, zul je je absoluut geen moment vervelen! En als je denkt, 154pk... een nieuwere sportmotor heeft toch al 200 tegenwoordig? Ja, maar deze 154pk knalt er ZONDER traction control, electronische begrenzing of andere rijhulpen direct in door zijn 1150cc V-twin en 190kg rijklaar gewicht! En dat is al als hij in zijn Road-rijmodus staat, dus bereid je maar voor tot hij in zijn Race-modus komt. Oorspronkelijk is dit model ontworpen voor het circuit (sterker nog, voor de MotoGP), maar iemand bij KTM dacht dat het ook een leuk idee zou zijn om er een kenteken aan te hangen.
Origineel Nederlandse motor!
Inruil- en garantiemogelijkheden!
Kilometerstand: 23.526 km
Motorsegment: Supersport / race / track motor
Bouwjaar: 2008
Kleur: Oranje/zwart
Cilinderinhoud: 1150 cc
Vermogen: 113 kW / 154 pk
Aantal cilinders: V-twin
Massa rijklaar: 190 kg
Modelnaam: RC8
BTW/marge: marge-motor, BTW niet aftrekbaar voor ondernemers
Staat en onderhoud:
De motor verkeerd in goede staat, zowel optisch als technisch. Start, rijdt en remt goed en alles werkt naar behoren. Zojuist is een uitgebreide beurt uitgevoerd waarbij het volgende is gedaan:
- Kleppen gesteld
- Voorvork gereviseerd
- Nieuwe olie en oliefilter
- Nieuwe remvloeistoffen voor en achter
- Nieuwe koppelingsvloeistof
- Koppelingssproeier gereinigd
- Nieuwe LED knipperlichten achter
- Luchtfilter gereinigd
De banden, kettingset en remmen zijn nog in goede staat.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Stuurdemper (origineel KTM)
- Radiale rempompen en remklauwen (origineel KTM)
- KTM powerparts remreservoir deksels
- Verstelbare rem- en koppelingshendel
- Hogere en donkere kuipruit van Puig
- LED knipperlichten (voorzijde origineel KTM in Spiegels)
- LED achterlicht (origineel KTM)
- Strakkere kentekenplaathouder
- Bobbins voor gemak met opbokken
- Road- en Racemodus (origineel KTM)
- Laptimer (origineel KTM)
- Spyball alarmsysteem
Het volgende wordt bij de motor meegeleverd:
- Originele reservesleutel en oranje werkplaatssleutel + keycard
- Spyball reserve afstandsbediening
- Originele bedieningshandleiding
- Originele kuipruit
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele remreservoir deksels
- Extra voortandwiel (tandje lichter)
- KTM powerparts softcase (bagage-tas die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
- Regenhoesje voor softcase
- Bagagerekje die zo met de sleutel achterop gemonteerd kan worden
De motor is origineel een mono-seat, maar er zijn buddyseat zadeltjes en voetstepjes op de markt die zo op de motor te monteren zijn. Echter is met zijn 2 op deze motor niet aan te raden.
Aldus zeer bijzondere motor met extreem design en explosief race-karakter die met al het gedane onderhoud direct klaar is voor gebruik!
Voor meer informatie kun je contact opnemen.
De Haar Motoren
De Scheysloot 10
2201 GN Noordwijk
Trefwoorden: racemotor, circuitmotor, trackbike, superbike, RC8C, Yamaha, Kawasaki, Suzuki, Honda, cbr, cbr1000rr, gsxr, gsxr1000, R1, ZX10R, s1000rr, bmw, 1290
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van De Haar Motoren
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 5.196,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 5.196,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 12.648,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 0 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 207,-
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfDe Haar Motoren
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonJ. de Haar
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.