Kilometerstand
1.700 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
06/2022
Brandstof
Benzine
Vermogen
35 kW (48 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked Bike
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.700 km
- Bouwjaar
- 06/2022
Technische Gegevens
- Vermogen
- 35 kW (48 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 349 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 1
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Veiligheid
- ABS
- Automatische Tractie Controle
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn speelse KTM 390 DUKE uit 2023. Momenteel nog geen 1700km gelopen.
Deze motor is echt top, in zijn segment is het voor zover ik weet de leukste motor om te rijden en de snelste in zijn cc klasse
De eerste 1000 kilometers zijn helaas wat minder leuk, aangezien je dan bent gelimiteerd qua toeren, omdat de motor ingereden moet worden. Gelukkig heb ik het inrijden voor jou gedaan. Als ik dit wist, had ik liever een tweede handse gekocht met lage km dan een nieuwe (geen grap).
Ik ben dus de eerste eigenaar en heb hem gekocht bij een officiële KTM dealer in mei 2023. Uiteraard factuur aanwezig. Hij heeft dus ook nog meer dan 9 maanden garantie! (Tot mei 2025)
De motor heeft een hele leuke upgrade:
- Originele Akrapovic uitlaat (€700,-)
Deze wil je er echt ophebben omdat het standaard geluid niet echt spannend is.
Originele uitlaad zit er uiteraard bij
Verder zijn enkele pluspunten:
-2022 model voor de antraciet kappen, motor is pas 2023 gekocht en op kenteken gezet. Sommige mensen hechten hier waarde aan.
-De motor is eerst altijd netjes warmgelopen en ingereden.
-Altijd 98 getankt bij de shell!
-1000km beurt gedaan bij de officiële ktm dealer (factuur aanwezig)
Verder kan ik niet heel veel vertellen, want er staan pas 1700 kilometers op. Mocht je dus twijfelen tussen een helemaal nieuwe of een tweedehandse met weinig kilometers, is dit je kans. Want het inrijden met weinig toeren kan frustrerend zijn.
Testrit bij goed weer is uiteraard mogelijk. Stuur gerust een bericht bij vragen en/of interesse.
Deze motor is echt top, in zijn segment is het voor zover ik weet de leukste motor om te rijden en de snelste in zijn cc klasse
De eerste 1000 kilometers zijn helaas wat minder leuk, aangezien je dan bent gelimiteerd qua toeren, omdat de motor ingereden moet worden. Gelukkig heb ik het inrijden voor jou gedaan. Als ik dit wist, had ik liever een tweede handse gekocht met lage km dan een nieuwe (geen grap).
Ik ben dus de eerste eigenaar en heb hem gekocht bij een officiële KTM dealer in mei 2023. Uiteraard factuur aanwezig. Hij heeft dus ook nog meer dan 9 maanden garantie! (Tot mei 2025)
De motor heeft een hele leuke upgrade:
- Originele Akrapovic uitlaat (€700,-)
Deze wil je er echt ophebben omdat het standaard geluid niet echt spannend is.
Originele uitlaad zit er uiteraard bij
Verder zijn enkele pluspunten:
-2022 model voor de antraciet kappen, motor is pas 2023 gekocht en op kenteken gezet. Sommige mensen hechten hier waarde aan.
-De motor is eerst altijd netjes warmgelopen en ingereden.
-Altijd 98 getankt bij de shell!
-1000km beurt gedaan bij de officiële ktm dealer (factuur aanwezig)
Verder kan ik niet heel veel vertellen, want er staan pas 1700 kilometers op. Mocht je dus twijfelen tussen een helemaal nieuwe of een tweedehandse met weinig kilometers, is dit je kans. Want het inrijden met weinig toeren kan frustrerend zijn.
Testrit bij goed weer is uiteraard mogelijk. Stuur gerust een bericht bij vragen en/of interesse.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.