Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
85.731 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1974
Brandstof
Benzine
Vermogen
132 kW (179 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 85.731 km
- Bouwjaar
- 09/1974
- Keuring
- 10/2024
- Laatste onderhoudsbeurt
- 11/2024
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 11/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 132 kW (179 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.462 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.100 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Kleur interieur
- Beige
- Interieur
- Gedeeltelijk leder
Beschrijving
Dutch:
De Lamborghini Urraco is een sportwagen geproduceerd tussen 1972 en 1979. Het was een 2+2 coupé met een opvallend wigvormig design, ontworpen door Marcello Gandini van Bertone. De auto werd aangedreven door een V8-motor en was beschikbaar in verschillende cilinderinhoudsopties (2.0L, 2.5L en 3.0L). De Urraco was bedoeld als een betaalbaarder alternatief voor Lamborghini's duurdere modellen. Hoewel minder bekend, speelt de Urraco een belangrijke rol in Lamborghini's geschiedenis door zijn innovatieve ontwerp en prestaties.
De Lamborghini Urraco P250 is uitgevoerd in prachtig wit (geen originele kleur voor de Urraco) gecombineerd met beige interieur.
Deze specifieke auto is een p111 (één van de 21 exemplaren) gebouwd voor de overzeese markt.
Mechanisch is deze wagen in topstaat, volledig gereviseerde motor (voor 40.000 Euro aan facturen over de laatste jaren). Kijk gerust op de website van Vintage Garage onder 'projecten'.
• Belgische documenten
• Nieuwe technische controle
English:
The Lamborghini Urraco is a sports car produced between 1972 and 1979. It was a 2+2 coupe with a striking wedge-shaped design, designed by Marcello Gandini of Bertone. The car was powered by a V8 engine and was available in different engine displacement options (2.0L, 2.5L and 3.0L). The Urraco was intended as a more affordable alternative to Lamborghini's more expensive models. Although less known, the Urraco plays an important role in Lamborghini's history through its innovative design and performance.
The Lamborghini Urraco in beautiful white (not an original color for the Urraco) combined with a beige interior.
This specific car is a P111 (one of 21 copies) built for the overseas market.
Mechanically this car is in top condition, the engine was completely overhauled (a total of 40.000 Euro spent over the last few years / invoices available). feel free to take a look at the website of Vintage Garage under 'projects'.
De Lamborghini Urraco is een sportwagen geproduceerd tussen 1972 en 1979. Het was een 2+2 coupé met een opvallend wigvormig design, ontworpen door Marcello Gandini van Bertone. De auto werd aangedreven door een V8-motor en was beschikbaar in verschillende cilinderinhoudsopties (2.0L, 2.5L en 3.0L). De Urraco was bedoeld als een betaalbaarder alternatief voor Lamborghini's duurdere modellen. Hoewel minder bekend, speelt de Urraco een belangrijke rol in Lamborghini's geschiedenis door zijn innovatieve ontwerp en prestaties.
De Lamborghini Urraco P250 is uitgevoerd in prachtig wit (geen originele kleur voor de Urraco) gecombineerd met beige interieur.
Deze specifieke auto is een p111 (één van de 21 exemplaren) gebouwd voor de overzeese markt.
Mechanisch is deze wagen in topstaat, volledig gereviseerde motor (voor 40.000 Euro aan facturen over de laatste jaren). Kijk gerust op de website van Vintage Garage onder 'projecten'.
• Belgische documenten
• Nieuwe technische controle
- Taxatie van 11/2024 op 115 000 €
English:
The Lamborghini Urraco is a sports car produced between 1972 and 1979. It was a 2+2 coupe with a striking wedge-shaped design, designed by Marcello Gandini of Bertone. The car was powered by a V8 engine and was available in different engine displacement options (2.0L, 2.5L and 3.0L). The Urraco was intended as a more affordable alternative to Lamborghini's more expensive models. Although less known, the Urraco plays an important role in Lamborghini's history through its innovative design and performance.
The Lamborghini Urraco in beautiful white (not an original color for the Urraco) combined with a beige interior.
This specific car is a P111 (one of 21 copies) built for the overseas market.
Mechanically this car is in top condition, the engine was completely overhauled (a total of 40.000 Euro spent over the last few years / invoices available). feel free to take a look at the website of Vintage Garage under 'projects'.
- Belgian documents
- New technical control
- Valuation from 11/2024 at €115,000
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 35.790,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 284,71
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0700
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.