Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
29.489 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1979
Brandstof
Benzine
Vermogen
60 kW (82 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- T-388-VL
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 29.489 km
- Bouwjaar
- 01/1979
- Keuring
- 04/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 60 kW (82 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.297 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.017 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Oorspronkelijke kleur
- Rosso Arcoveggio
- Kleur interieur
- Geel
- Interieur
- Velours
Beschrijving
Lancia Beta Coupe - 1979
De Lancia Beta is een auto uit de middenklasse die van 1972 tot 1984 door de Italiaanse autofabrikant Lancia geproduceerd werd. De wagen is vernoemd naar de tweede letter van het Griekse alfabet als voortzetting van de naamgeving die Lancia tijdens zijn eerste bestaansjaren gebruikte. Aanvankelijk was de Lancia Beta alleen als vierdeurs hatchback (Berlina) beschikbaar. Later kwamen er nog andere carrosserievarianten bij: een tweedeurs Beta Coupé, een driedeurs Beta HPE shooting brake, de Beta Spider cabriolet met targa-dak en rolbeugel en de vierdeurs Beta Trevi sedan
In het voorjaar van 1974 kwam de Beta Coupé op de markt. Het ontwerp was van Piero Castagnero, die in de jaren 60 ook al de Lancia Fulvia Coupé getekend had.
De Beta Coupé was gebaseerd op een verkorte bodemplaat van de Berlina en werd aangedreven door de 1,6 en 1,75-liter motoren met dubbele nokkenas van respectievelijk 109 en 120 pk. Deze modellen werden officieel aangeduid als de 1600 en 1800. De uitrusting werd opgewaardeerd in vergelijking met de sedan.
In 1975 kreeg de Beta Coupé een kleine facelift met een licht gewijzigde motorkap en een zwart radiatorrooster met verchroomde strips. Na de stopzetting van de Fulvia Coupé in 1976 werd ook de Beta Coupé uitgerust met de 1,3-liter motor van de Berlina om een coupé te kunnen blijven aanbieden in de 1300 klasse.
De Lancia welke wij u hier aanbieden betreft er een zoals deze laatst genoemde; een Lancia Beta Coupe voorzien van de felle 1300 motor.
Afkomstig uit Italië en reeds geïmporteerd naar Nederland en voorzien van een Nederlands kenteken.
Voorzien van een APK keuring tot juni 2025. Het lakwerk kent wat gebruikerssporen, maar absoluut geen roest!
Uitgevoerd in de schitterende donkerrode kleur: Rosso Arcoveggio, bijna tegen het bruin aan dit in combinatie met het velours gele interieur is een lust voor het oog om te zien.
Met achterin de voorgevormde zitplaatsen is het een voorloper op de gran turismos...
Een zeer stijlvolle Italiaanse klassieker.
English:
The Lancia Beta is a mid-range car that was produced by the Italian car manufacturer Lancia from 1972 to 1984. The car is named after the second letter of the Greek alphabet as a continuation of the naming convention Lancia used during its first years of existence. Initially, the Lancia Beta was only available as a four-door hatchback (Berlina). Later, other body variants were added: a two-door Beta Coupé, a three-door Beta HPE shooting brake, the Beta Spider convertible with targa roof and roll bar and the four-door Beta Trevi sedan
The Beta Coupé came onto the market in the spring of 1974. The design was by Piero Castagnero, who had also designed the Lancia Fulvia Coupé in the 1960s.
The Beta Coupé was based on a shortened floorpan from the Berlina and was powered by the 1.6 and 1.75-litre twin-cam engines of 109 and 120 hp respectively. These models were officially referred to as the 1600 and 1800. The equipment was upgraded compared to the sedan.
In 1975 the Beta Coupé received a minor facelift with a slightly modified hood and a black radiator grille with chrome strips. After the discontinuation of the Fulvia Coupé in 1976, the Beta Coupé was also equipped with the 1.3-liter engine from the Berlina in order to continue to offer a coupé in the 1300 class.
The Lancia that we offer you here is one like the latter; a Lancia Beta Coupe with the 1300 engine.
Originating from Italy and already imported to the Netherlands and provided with a Dutch license plate.
Equipped with an MOT inspection until June 2025. The paintwork has some signs of wear, but absolutely no rust!
Executed in the beautiful dark red color: Rosso Arcoveggio, almost almost brown, which in combination with the velvet yellow interior is a feast for the eyes.
With the contoured seats in the back, it is a precursor to the gran turismos...
A very stylish Italian classic.
---
LET OP: Wij werken enkel op afspraak, wij zijn regelmatig onderweg om auto's weg te brengen of op te halen.
Bel vooraf om teleurstelling te voorkomen.
---
VD ENDEN Cars & Classics
Rivierkade 8b
4931AA Geertruidenberg
+31623657092
mail@vdenden.com
www.vdenden.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
De Lancia Beta is een auto uit de middenklasse die van 1972 tot 1984 door de Italiaanse autofabrikant Lancia geproduceerd werd. De wagen is vernoemd naar de tweede letter van het Griekse alfabet als voortzetting van de naamgeving die Lancia tijdens zijn eerste bestaansjaren gebruikte. Aanvankelijk was de Lancia Beta alleen als vierdeurs hatchback (Berlina) beschikbaar. Later kwamen er nog andere carrosserievarianten bij: een tweedeurs Beta Coupé, een driedeurs Beta HPE shooting brake, de Beta Spider cabriolet met targa-dak en rolbeugel en de vierdeurs Beta Trevi sedan
In het voorjaar van 1974 kwam de Beta Coupé op de markt. Het ontwerp was van Piero Castagnero, die in de jaren 60 ook al de Lancia Fulvia Coupé getekend had.
De Beta Coupé was gebaseerd op een verkorte bodemplaat van de Berlina en werd aangedreven door de 1,6 en 1,75-liter motoren met dubbele nokkenas van respectievelijk 109 en 120 pk. Deze modellen werden officieel aangeduid als de 1600 en 1800. De uitrusting werd opgewaardeerd in vergelijking met de sedan.
In 1975 kreeg de Beta Coupé een kleine facelift met een licht gewijzigde motorkap en een zwart radiatorrooster met verchroomde strips. Na de stopzetting van de Fulvia Coupé in 1976 werd ook de Beta Coupé uitgerust met de 1,3-liter motor van de Berlina om een coupé te kunnen blijven aanbieden in de 1300 klasse.
De Lancia welke wij u hier aanbieden betreft er een zoals deze laatst genoemde; een Lancia Beta Coupe voorzien van de felle 1300 motor.
Afkomstig uit Italië en reeds geïmporteerd naar Nederland en voorzien van een Nederlands kenteken.
Voorzien van een APK keuring tot juni 2025. Het lakwerk kent wat gebruikerssporen, maar absoluut geen roest!
Uitgevoerd in de schitterende donkerrode kleur: Rosso Arcoveggio, bijna tegen het bruin aan dit in combinatie met het velours gele interieur is een lust voor het oog om te zien.
Met achterin de voorgevormde zitplaatsen is het een voorloper op de gran turismos...
Een zeer stijlvolle Italiaanse klassieker.
English:
The Lancia Beta is a mid-range car that was produced by the Italian car manufacturer Lancia from 1972 to 1984. The car is named after the second letter of the Greek alphabet as a continuation of the naming convention Lancia used during its first years of existence. Initially, the Lancia Beta was only available as a four-door hatchback (Berlina). Later, other body variants were added: a two-door Beta Coupé, a three-door Beta HPE shooting brake, the Beta Spider convertible with targa roof and roll bar and the four-door Beta Trevi sedan
The Beta Coupé came onto the market in the spring of 1974. The design was by Piero Castagnero, who had also designed the Lancia Fulvia Coupé in the 1960s.
The Beta Coupé was based on a shortened floorpan from the Berlina and was powered by the 1.6 and 1.75-litre twin-cam engines of 109 and 120 hp respectively. These models were officially referred to as the 1600 and 1800. The equipment was upgraded compared to the sedan.
In 1975 the Beta Coupé received a minor facelift with a slightly modified hood and a black radiator grille with chrome strips. After the discontinuation of the Fulvia Coupé in 1976, the Beta Coupé was also equipped with the 1.3-liter engine from the Berlina in order to continue to offer a coupé in the 1300 class.
The Lancia that we offer you here is one like the latter; a Lancia Beta Coupe with the 1300 engine.
Originating from Italy and already imported to the Netherlands and provided with a Dutch license plate.
Equipped with an MOT inspection until June 2025. The paintwork has some signs of wear, but absolutely no rust!
Executed in the beautiful dark red color: Rosso Arcoveggio, almost almost brown, which in combination with the velvet yellow interior is a feast for the eyes.
With the contoured seats in the back, it is a precursor to the gran turismos...
A very stylish Italian classic.
---
LET OP: Wij werken enkel op afspraak, wij zijn regelmatig onderweg om auto's weg te brengen of op te halen.
Bel vooraf om teleurstelling te voorkomen.
---
VD ENDEN Cars & Classics
Rivierkade 8b
4931AA Geertruidenberg
+31623657092
mail@vdenden.com
www.vdenden.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Vd Enden Cars & Classics
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 30.096,51
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,85
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 485,11
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfVd Enden Cars & Classics
Verkoper op AutoScout24 sinds 2024ContactpersoonMaurice van den Enden
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.