Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
79.076 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen
133 kW (181 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 4
- Landversie
- Nederland
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 79.076 km
- Bouwjaar
- 02/1989
- Keuring
- 07/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 133 kW (181 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.995 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.200 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Stof
Beschrijving
Met trots mogen wij dit, 4-wiel aangedreven, historische icoon van de mondiale autosport aanbieden!
Een échte Lancia Delta Integrale in zijn originele Martini rally-kleuren van de jaren 80 en 90. Met deze auto won Lancia tussen 1987 en 1992 het wereldkampioenschap rally 6x op rij. Een ongeëvenaarde prestatie! Deze Delta HF Integrale 8V uit 1989 is voor een groot deel aangepast om recreatief rally's mee te gaan rijden. Zo is de achterbank verwijderd, zijn er rally-stoelen met 4-punts gordels gemonteerd en is er een rolkooi ingebouwd voor de veiligheid. Ook is er qua techniek een aantal zaken aangepast en toegevoegd zoals een professionele Brantz 2S tripcomputer, de originele Carbon Fibre race-spiegels en de verstelbare achterspoiler die de Integrale zo kenmerkt. De 15" originele wielen zijn bij dit exemplaar vervangen door de 16" grote exemplaren van de latere EVO II. Dit doet hem een stuk agressiever overkomen en zorgt voor een nog strakkere wegligging.
De 185PK, de 4-wiel Integrale aandrijving met 2 sperdiffs en een Visco koppeling tussen voor en achter alsmede het lage gewicht van 1200kg maken deze Delta een geduchte tegenstander van de sportwagens uit die tijd en ook zeker nog het overgrote deel van de huidige sportwagens. Qua handeling op bochtige weggetjes is deze auto onovertroffen en daar komt ook zijn uitzonderlijke rally DNA naar boven. Wát een genot om met dit monster gas te geven en jezelf Miki Biasion of Juha Kankunen te wanen.
Dus kom hem snel bekijken bij ons in Zwolle, want dit is een uitstervend ras en ze worden niet vaak in deze sportieve uitmonstering aangeboden.
Omdat de auto door ons in opdracht van een klant wordt verkocht, zijn wij enkel bemiddelaar in deze en gelden hier de consignatievoorwaarden.
Een échte Lancia Delta Integrale in zijn originele Martini rally-kleuren van de jaren 80 en 90. Met deze auto won Lancia tussen 1987 en 1992 het wereldkampioenschap rally 6x op rij. Een ongeëvenaarde prestatie! Deze Delta HF Integrale 8V uit 1989 is voor een groot deel aangepast om recreatief rally's mee te gaan rijden. Zo is de achterbank verwijderd, zijn er rally-stoelen met 4-punts gordels gemonteerd en is er een rolkooi ingebouwd voor de veiligheid. Ook is er qua techniek een aantal zaken aangepast en toegevoegd zoals een professionele Brantz 2S tripcomputer, de originele Carbon Fibre race-spiegels en de verstelbare achterspoiler die de Integrale zo kenmerkt. De 15" originele wielen zijn bij dit exemplaar vervangen door de 16" grote exemplaren van de latere EVO II. Dit doet hem een stuk agressiever overkomen en zorgt voor een nog strakkere wegligging.
De 185PK, de 4-wiel Integrale aandrijving met 2 sperdiffs en een Visco koppeling tussen voor en achter alsmede het lage gewicht van 1200kg maken deze Delta een geduchte tegenstander van de sportwagens uit die tijd en ook zeker nog het overgrote deel van de huidige sportwagens. Qua handeling op bochtige weggetjes is deze auto onovertroffen en daar komt ook zijn uitzonderlijke rally DNA naar boven. Wát een genot om met dit monster gas te geven en jezelf Miki Biasion of Juha Kankunen te wanen.
Dus kom hem snel bekijken bij ons in Zwolle, want dit is een uitstervend ras en ze worden niet vaak in deze sportieve uitmonstering aangeboden.
Omdat de auto door ons in opdracht van een klant wordt verkocht, zijn wij enkel bemiddelaar in deze en gelden hier de consignatievoorwaarden.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Meijer Exclusives
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 15.546,33
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,93
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 242,61
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfMeijer Exclusives
Verkoper op AutoScout24 sinds 2022ContactpersoonBert Meijer
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.