Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
45.699 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1970
Brandstof
Benzine
Vermogen
170 kW (231 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Landversie
- Italië
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 45.699 km
- Bouwjaar
- 01/1970
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 170 kW (231 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 4.136 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 8
- Gewicht
- 1.630 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Lederen bekleding
- Entertainment en Media
- Radio
Kleur en Bekleding
- Oorspronkelijke kleur
- Rood/oranje
- Kleur interieur
- Bruin
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
De Maserati Indy is een auto van het Italiaanse automerk Maserati. De wagen is een vierzits coupé, geproduceerd tussen 1969 en 1975.
De naam is een eerbetoon aan de twee zeges op rij die Maserati in 1939 en 1940 behaalde op de Indianapolis 500 autorace.
De Indy werd aangeboden als alternatief voor de Ghibli. Met zijn V8-motor en ruimte voor vier personen was de Indy de vervanger van zowel de verouderde Sebring, die afstamde van de 3500 GT uit 1957, als van de eerste generatie Quattroporte.
In 1968 werden op het autosalon van Turijn twee prototypes voorgesteld: een 2+2 sportcoupé ontworpen door Ghia (de Maserati Simun) en een vierzits fastback van Carrozzeria Vignale. Het laatste design kreeg uiteindelijk de voorkeur. Het productiemodel van de Indy werd een jaar later gelanceerd op het autosalon van Genève in 1969.
De Indy was leverbaar met 4,2L V8 motor van 260 pk, een 4,7L V8 motor van 290 pk of een 4,9L V8 motor van 320 pk.[2] De standaarduitrusting omvatte een verstelbare stuurkolom, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, getinte elektrische ruiten, verstelbare stoelen, mistlampen, een verwarmde achterruit, hoofdsteunen en een klokje op het dashboard aan de kant van de passagier.
Zeer nette Maserati Indy 4200 handgeschakeld 5 bak.
In 2012 uit Italië gehaald en door eigenaar in de loop der jaren verbeterd.
Volledig technisch aangepakt. Zo zijn o.a. motor en versnellingsbak revisie uitgevoerd . Auto is technisch prima in orde. De originele kleur zilver metallic is ooit vervangen door de huidige rood/oranje kleur. Auto is roestvrij.
Interieur is origineel en ook onder handen genomen.
Body is in zeer goede staat, bumpers opnieuw verchroomd en interieur is redelijk netjes.
Het is een hele leuke rijdersauto.
Taxatierapport van € 85000.00 uit 2016 en van € 75000.00 uit 2024 aanwezig.
Veel geschiedenis en facturen van uitgevoerd onderhoud en revisiewerk aanwezig.
filmpjes op onze eigen site www.abmclassics.nl beschikbaar
De naam is een eerbetoon aan de twee zeges op rij die Maserati in 1939 en 1940 behaalde op de Indianapolis 500 autorace.
De Indy werd aangeboden als alternatief voor de Ghibli. Met zijn V8-motor en ruimte voor vier personen was de Indy de vervanger van zowel de verouderde Sebring, die afstamde van de 3500 GT uit 1957, als van de eerste generatie Quattroporte.
In 1968 werden op het autosalon van Turijn twee prototypes voorgesteld: een 2+2 sportcoupé ontworpen door Ghia (de Maserati Simun) en een vierzits fastback van Carrozzeria Vignale. Het laatste design kreeg uiteindelijk de voorkeur. Het productiemodel van de Indy werd een jaar later gelanceerd op het autosalon van Genève in 1969.
De Indy was leverbaar met 4,2L V8 motor van 260 pk, een 4,7L V8 motor van 290 pk of een 4,9L V8 motor van 320 pk.[2] De standaarduitrusting omvatte een verstelbare stuurkolom, stuurbekrachtiging, lederen bekleding, getinte elektrische ruiten, verstelbare stoelen, mistlampen, een verwarmde achterruit, hoofdsteunen en een klokje op het dashboard aan de kant van de passagier.
Zeer nette Maserati Indy 4200 handgeschakeld 5 bak.
In 2012 uit Italië gehaald en door eigenaar in de loop der jaren verbeterd.
Volledig technisch aangepakt. Zo zijn o.a. motor en versnellingsbak revisie uitgevoerd . Auto is technisch prima in orde. De originele kleur zilver metallic is ooit vervangen door de huidige rood/oranje kleur. Auto is roestvrij.
Interieur is origineel en ook onder handen genomen.
Body is in zeer goede staat, bumpers opnieuw verchroomd en interieur is redelijk netjes.
Het is een hele leuke rijdersauto.
Taxatierapport van € 85000.00 uit 2016 en van € 75000.00 uit 2024 aanwezig.
Veel geschiedenis en facturen van uitgevoerd onderhoud en revisiewerk aanwezig.
filmpjes op onze eigen site www.abmclassics.nl beschikbaar
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van ABM Classics
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 26.580,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,71
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 443,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0916
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0417
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfABM Classics
Verkoper op AutoScout24 sinds 2024ContactpersoonMartin Wullems
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.