Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
246.500 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/1990
Brandstof
Benzine
Vermogen
85 kW (116 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 246.500 km
- Bouwjaar
- 07/1990
Technische Gegevens
- Vermogen
- 85 kW (116 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.598 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Hierbij zet ik mijn Mazda mx5 oldtimer uit 1990 te koop. Na gezinsuitbreiding wordt deze quasi niet meer gebruikt. De km-stand is 246 400 en de auto is in zeer mooie staat. Tal van aanpassingen gedaan aan de auto en er zijn nog tal van onderdelen bij waaronder een extra motor.
Na al het onderhoud en de aanpassingen die gedaan zijn, rijdt de auto echt subliem. Laat je overtuigen door een testrit en ik verzeker je dat je met een smile uitstapt!
De mazda is in zeer goede staat, roestvrij, en is de afgelopen jaren helemaal onder handen genomen:
- BC racing schroefset met instelbare demping (op 242 000 km, >1000 euro, veel beter dan vmaxx en dergelijke. Originele ophanging aanwezig)
- RVS uitlaatcollector van Cabriohoeve (originele erbij)
- RVS uitlaat (mooi geluid)
- 1.8 remmen rondom (grotere schijven) + Stoptech remblokken (op 245 000 km), zo goed als nieuw dus
- Whiteline anti-roll bar 25 mm vooraan (momenteel niet gemonteerd)
- Volledig koelwatersysteem in orde gemaakt (silicone slangen, nieuwe radiator van een automaat versie, die dikker is, cursed water plug vervangen,...)
- Rollbar van GCFabrications
- Chassis verstevigd op verschillende plaatsen: chassis brace vooraan, achteraan, delrin deurrubbers en strut tower brace
- Schakelmechanisme rubbers vervangen
- QSP sportstuur gemonteerd
- Nieuwe motorsteunen van IL motorsport
- Bougies en luchtfilter (240 000km)
- Speeduino programmeerbare ECU gemonteerd. Auto trekt nu mooi door tot redline van 7400 toeren in plaats van in te houden vanaf 6000 toeren. Kan gewoon getuned worden, is ook mogelijk om een turbo of compressor op de wagen te monteren en deze ECU ervoor te gebruiken. De ECU kan ook terug eruit gehaald worden indien de koper dat wenst, alle originele onderdelen zijn aanwezig
- Afdekkap voor de radiator aanwezig (nieuw, nooit gemonteerd)
- Extra set velgen met semi-slicks Toyo R1R, velgen zijn wel krom (trillingen boven 80 km/h), banden zijn wel goed
- Ook heb ik nog een reservemotor staan (long nose crank) die bij de auto meegegeven wordt.
Al bij al een auto waar zeer veel aan gedaan is, een goede basis voor bv. een turbo-build, of gewoon om zo van te genieten.
De prijs is licht bespreekbaar naast de wagen
Na al het onderhoud en de aanpassingen die gedaan zijn, rijdt de auto echt subliem. Laat je overtuigen door een testrit en ik verzeker je dat je met een smile uitstapt!
De mazda is in zeer goede staat, roestvrij, en is de afgelopen jaren helemaal onder handen genomen:
- BC racing schroefset met instelbare demping (op 242 000 km, >1000 euro, veel beter dan vmaxx en dergelijke. Originele ophanging aanwezig)
- RVS uitlaatcollector van Cabriohoeve (originele erbij)
- RVS uitlaat (mooi geluid)
- 1.8 remmen rondom (grotere schijven) + Stoptech remblokken (op 245 000 km), zo goed als nieuw dus
- Whiteline anti-roll bar 25 mm vooraan (momenteel niet gemonteerd)
- Volledig koelwatersysteem in orde gemaakt (silicone slangen, nieuwe radiator van een automaat versie, die dikker is, cursed water plug vervangen,...)
- Rollbar van GCFabrications
- Chassis verstevigd op verschillende plaatsen: chassis brace vooraan, achteraan, delrin deurrubbers en strut tower brace
- Schakelmechanisme rubbers vervangen
- QSP sportstuur gemonteerd
- Nieuwe motorsteunen van IL motorsport
- Bougies en luchtfilter (240 000km)
- Speeduino programmeerbare ECU gemonteerd. Auto trekt nu mooi door tot redline van 7400 toeren in plaats van in te houden vanaf 6000 toeren. Kan gewoon getuned worden, is ook mogelijk om een turbo of compressor op de wagen te monteren en deze ECU ervoor te gebruiken. De ECU kan ook terug eruit gehaald worden indien de koper dat wenst, alle originele onderdelen zijn aanwezig
- Afdekkap voor de radiator aanwezig (nieuw, nooit gemonteerd)
- Extra set velgen met semi-slicks Toyo R1R, velgen zijn wel krom (trillingen boven 80 km/h), banden zijn wel goed
- Ook heb ik nog een reservemotor staan (long nose crank) die bij de auto meegegeven wordt.
Al bij al een auto waar zeer veel aan gedaan is, een goede basis voor bv. een turbo-build, of gewoon om zo van te genieten.
De prijs is licht bespreekbaar naast de wagen
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 18.048,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 2,08
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 376,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0916
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0417
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.