Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
170.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen
170 kW (231 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 170.000 km
- Bouwjaar
- 02/2004
- Keuring
- 05/2025
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 170 kW (231 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Versnellingen
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Elektrische zetelverstelling
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Regensensor
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- CD
- Handsfree
- Muziekstreaming geïntegreerd
- Radio
- Veiligheid
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Alarm
- Automatische Tractie Controle
- Bi-Xenon koplampen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Dagrijlichten
- Electronic Stability Program
- Stuurbekrachtiging
- Xenon Lichten
- Zij-airbags
- Extra
- Aanraakscherm
- Lichtmetalen velgen (19")
- Spoiler
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Hierbij te koop aangeboden een zeer nette origineel Nederlands geleverde Mazda Rx-8 HP
Ik heb de auto nu bijna 3 jaar in bezit en heb er ondertussen wat leuke dingen aan gedaan, helaas heb ik er te weinig tijd meer voor naast mijn nieuwe weekend auto.
De auto staat daarom sinds mijn bruiloft in Mei 2024 al stil in de garage.
Voor de bruiloft is de auto 3 staps gepolijst dus hij ziet er keurig uit en is daarna meteen weer in de garage onder een car cover gegaan.
De banden zullen dus een vlakke kant hebben dus die moeten opgepompt worden en een stukje rijden om dat weer te verhelpen.
Origine 18" velgen zitten erbij maar die liggen al 3 jaar in de opslag dus ik heb geen idee hoe de banden zijn.
Verder heb ik er zelf het een en ander aan veranderd:
-Riaction Schroefset in hoogte en hardheid verstelbaar
-19" Enkei Izumo velgen ook direct opnieuw laten poedercoaten in hoogglans zwart (zijn als nieuw) met JR Wheels zwarte lug nuts
-Custom achterlichten vanuit Japan gemaakt in de originele behuizing
-Voorste grill en radiator/mislamp grill vervangen voor zwarte mesh grill
-Ramen geblindeerd
-Black Halo Racing Bobines en bougie kabels uit USA
-NGK Iridium Bougies
-K&N inleg luchtfilter
-Startmotor upgrade naar 2KW
-Megan Racing einde demper en decat
-RX-8 Deurverlichting
-Andere versnellingspook (originele aanwezig)
-Brodit telefoonhouder met Ghost magneet (Brodit houder zit niet met schroeven oid vast dus kan makkelijk verwijderd worden)
Starten bij warm en koud geen probleem.
Ik heb zelf altijd gepremixed (Castrol power RS 2T) bij het tanken en altijd 98 getankt.
De ECU is aangepast waardoor de auto stationair op 1100RPM draait en bij een te koude motor kan je niet boven de 3500RPM rijden om de motor te beschermen.
Ook is de max RPM verhoogd naar 9500RPM.
Minpunten:
-Motor management lampje brand met foutcode P0410 voor de catalysator luchtpomp, aangezien de auto geen catalysator meer heeft heb ik het erbij gelaten want het kan geen kwaad.
Ik heb ook nog een luchtpomp delete plate liggen dus dat was eigenlijk het plan maar nooit aan toegekomen.
ook heb ik nog 2 nieuwe vacuum solenoids erbij dus je kan de storing oplossen door een nieuwe solenoid te plaatsen, voor de SSV zit er al een nieuwe in vandaar dat ik er 2 extra gekocht had.
-Op het dak vlakbij het raam zat een grote steenslag die heb ik zelf snel voor de bruiloft geprobeerd weg te werken daar zit helaas kleurverschil in.
-Het kapje van de koplampsproeier gaat links voor niet 100% terug.
-De vorige eigenaar heeft het orignele navigatie scherm vervangen voor een apple carplay en android auto unit, ik vind dit niet heel netjes gedaan maar heb mij er verder nooit aan gestoord omdat ik het toch niet gebruik en het scherm altijd naar beneden heb.
Ik heb de auto nu bijna 3 jaar in bezit en heb er ondertussen wat leuke dingen aan gedaan, helaas heb ik er te weinig tijd meer voor naast mijn nieuwe weekend auto.
De auto staat daarom sinds mijn bruiloft in Mei 2024 al stil in de garage.
Voor de bruiloft is de auto 3 staps gepolijst dus hij ziet er keurig uit en is daarna meteen weer in de garage onder een car cover gegaan.
De banden zullen dus een vlakke kant hebben dus die moeten opgepompt worden en een stukje rijden om dat weer te verhelpen.
Origine 18" velgen zitten erbij maar die liggen al 3 jaar in de opslag dus ik heb geen idee hoe de banden zijn.
Verder heb ik er zelf het een en ander aan veranderd:
-Riaction Schroefset in hoogte en hardheid verstelbaar
-19" Enkei Izumo velgen ook direct opnieuw laten poedercoaten in hoogglans zwart (zijn als nieuw) met JR Wheels zwarte lug nuts
-Custom achterlichten vanuit Japan gemaakt in de originele behuizing
-Voorste grill en radiator/mislamp grill vervangen voor zwarte mesh grill
-Ramen geblindeerd
-Black Halo Racing Bobines en bougie kabels uit USA
-NGK Iridium Bougies
-K&N inleg luchtfilter
-Startmotor upgrade naar 2KW
-Megan Racing einde demper en decat
-RX-8 Deurverlichting
-Andere versnellingspook (originele aanwezig)
-Brodit telefoonhouder met Ghost magneet (Brodit houder zit niet met schroeven oid vast dus kan makkelijk verwijderd worden)
Starten bij warm en koud geen probleem.
Ik heb zelf altijd gepremixed (Castrol power RS 2T) bij het tanken en altijd 98 getankt.
De ECU is aangepast waardoor de auto stationair op 1100RPM draait en bij een te koude motor kan je niet boven de 3500RPM rijden om de motor te beschermen.
Ook is de max RPM verhoogd naar 9500RPM.
Minpunten:
-Motor management lampje brand met foutcode P0410 voor de catalysator luchtpomp, aangezien de auto geen catalysator meer heeft heb ik het erbij gelaten want het kan geen kwaad.
Ik heb ook nog een luchtpomp delete plate liggen dus dat was eigenlijk het plan maar nooit aan toegekomen.
ook heb ik nog 2 nieuwe vacuum solenoids erbij dus je kan de storing oplossen door een nieuwe solenoid te plaatsen, voor de SSV zit er al een nieuwe in vandaar dat ik er 2 extra gekocht had.
-Op het dak vlakbij het raam zat een grote steenslag die heb ik zelf snel voor de bruiloft geprobeerd weg te werken daar zit helaas kleurverschil in.
-Het kapje van de koplampsproeier gaat links voor niet 100% terug.
-De vorige eigenaar heeft het orignele navigatie scherm vervangen voor een apple carplay en android auto unit, ik vind dit niet heel netjes gedaan maar heb mij er verder nooit aan gestoord omdat ik het toch niet gebruik en het scherm altijd naar beneden heb.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 301,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 15.057,01
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.