Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
189.584 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
07/1992
Brandstof
Benzine
Vermogen
162 kW (220 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- 4x4
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 3
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 189.584 km
- Bouwjaar
- 07/1992
Technische Gegevens
- Vermogen
- 162 kW (220 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.998 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.220 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Getinte ramen
- Veiligheid
- ABS
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Zwart
Beschrijving
De Nissan Sunny GTI-R is een van de Japanse legendes van de jaren negentig.
Met turbocompressor, vierwielaandrijving, speciaal voorbereid voor de rallygroep A van het World Rally Championship, waaraan het Nissan-fabrieksteam in 1991 en 1992 deelnam.
Hoewel hij gebaseerd was op de populaire hatchback uit de N14-serie, is hij van buitenaf meteen herkenbaar dankzij de enorme achterspoiler en de enorme motorkapinlaten.
Hij heeft een 2-liter SR20DET-motor met turbocompressor en een standaardvermogen van 220 pk, dat in rallyversies werd verhoogd tot 300 pk.
Deze kleine, onopvallende auto kreeg de bijnaam "baby Godzilla" en had daar een goede reden voor.
Dit is een bijzondere combinatie van een machine met geweldige prestaties en een groot verzamelaarspotentieel.
De meeste van hen zijn gemaakt in de specificatie met het stuur rechts, onder de naam Pulsar GTI-R.
In Europa werd de Sunny GTI-R alleen aangeboden van februari 1992 tot oktober 1993, en er werden slechts 668 exemplaren gebouwd met het stuur links, ver beneden het homologatieminimum van 5.000 exemplaren dat door de Pulsar werd bereikt.
Dit is één van die 668, en hij is in een unieke conditie zoals te zien is op de foto's.
De auto heeft Duitse kenteken, maar kan in overleg met Nederlands kenteken geleverd worden.
Nu in prijs verlaagd van €36.950,- voor €31.950,-
Bedrijfsinformatie
.
Wij werken alleen op afspraak *
Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon/WhatsApp: +31642884007
.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Meer informatie
Wielbasis: 243 cm
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 227 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Met turbocompressor, vierwielaandrijving, speciaal voorbereid voor de rallygroep A van het World Rally Championship, waaraan het Nissan-fabrieksteam in 1991 en 1992 deelnam.
Hoewel hij gebaseerd was op de populaire hatchback uit de N14-serie, is hij van buitenaf meteen herkenbaar dankzij de enorme achterspoiler en de enorme motorkapinlaten.
Hij heeft een 2-liter SR20DET-motor met turbocompressor en een standaardvermogen van 220 pk, dat in rallyversies werd verhoogd tot 300 pk.
Deze kleine, onopvallende auto kreeg de bijnaam "baby Godzilla" en had daar een goede reden voor.
Dit is een bijzondere combinatie van een machine met geweldige prestaties en een groot verzamelaarspotentieel.
De meeste van hen zijn gemaakt in de specificatie met het stuur rechts, onder de naam Pulsar GTI-R.
In Europa werd de Sunny GTI-R alleen aangeboden van februari 1992 tot oktober 1993, en er werden slechts 668 exemplaren gebouwd met het stuur links, ver beneden het homologatieminimum van 5.000 exemplaren dat door de Pulsar werd bereikt.
Dit is één van die 668, en hij is in een unieke conditie zoals te zien is op de foto's.
De auto heeft Duitse kenteken, maar kan in overleg met Nederlands kenteken geleverd worden.
Nu in prijs verlaagd van €36.950,- voor €31.950,-
Bedrijfsinformatie
.
Wij werken alleen op afspraak *
Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon/WhatsApp: +31642884007
.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Meer informatie
Wielbasis: 243 cm
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 227 km/u
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
- Achterruitwisser
- Sproeier
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van E&S Automotive
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 14.520,58
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,76
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 242,01
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfE&S Automotive
Verkoper op AutoScout24 sinds 2015ContactpersoonEric Roos
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.