Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
49.784 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/1979
Brandstof
Benzine
Vermogen
96 kW (131 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Oldtimer
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 49.784 km
- Bouwjaar
- 01/1979
Technische Gegevens
- Vermogen
- 96 kW (131 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 4.200 cm³
- Versnellingen
- 3
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 0 g/km (comb.)
Uitrusting
- Entertainment en Media
- Radio
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Oorspronkelijke kleur
- Creme
- Kleur interieur
- Beige
- Interieur
- Velours
Beschrijving
Prachtige AMC Pacer Woody uit 1979 met slechts 49784 Miles
De auto start en rijdt soepel, de transmissie schakelt heerlijk en ze rijdt moeiteloos over de snelweg. De zitpositie is uiterst comfortabel,
voorzien van een 258Ci zescilinder lijn motor met een automaat met 3 versnellingen
verkeerd zowel binnen als buiten in zeer mooie staat zelfs originele aankoop factuur aanwezig kostte toen al ruim $ 6500,-
Een fantastische, leuke en unieke auto die overal de aandacht trekt.
Auto moet gezien worden !!!!!!!!!!!!!
Informatie over AMC Pacer
Deze 2-deurs coupé, die snel een cultklassieker werd, werd van 1975 tot 1980 in de VS geproduceerd door American Motors Corporation (“AMC”).
De auto werd de "big little car" genoemd en was ontworpen om de binnenruimte en het gevoel van een grote auto te bieden met de aerodynamica en het formaat van een compacte auto aan de buitenkant. De breedte was gelijk aan die van de sedans van die tijd (slechts 2 inch smaller dan de Cadillac Eldorado) en het was de eerste moderne, massaal geproduceerde Amerikaanse auto die het "forward cab"-concept gebruikte.
Toen het werd uitgebracht, werd het omschreven als "futuristisch, gedurfd en uniek". Meer dan 37% van het oppervlak van de carrosserie is van glas. De auto is opzettelijk ontworpen met een lage luchtweerstandscoëfficiënt als reactie op de brandstofcrisis van die tijd.
Er zijn een aantal subtiele nuances, waaronder de passagiersdeur die bijna 4 inch langer is dan die van de bestuurder, om makkelijk toegang te bieden tot de achterbank. Het was pas de tweede Amerikaanse auto met een tandheugel- en pinyonbesturing.
Er werden veel verschillende "speciale edities" geproduceerd, waaronder de "X", D/L", "Limited", "Sundowner" en "Levis". Elk pakket had zijn eigen kenmerkende interieurbekleding, accenten en badges.
De motoren varieerden van een 232ci (3,8L) zescilinder tot een 304ci (5,0L) V8. De transmissieopties omvatten een handgeschakelde 3-versnellingsbak of 4-versnellingsbak en een automaat met 3 versnellingen.
Meer informatie
Bekleding: Velours
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De auto start en rijdt soepel, de transmissie schakelt heerlijk en ze rijdt moeiteloos over de snelweg. De zitpositie is uiterst comfortabel,
voorzien van een 258Ci zescilinder lijn motor met een automaat met 3 versnellingen
verkeerd zowel binnen als buiten in zeer mooie staat zelfs originele aankoop factuur aanwezig kostte toen al ruim $ 6500,-
Een fantastische, leuke en unieke auto die overal de aandacht trekt.
Auto moet gezien worden !!!!!!!!!!!!!
Informatie over AMC Pacer
Deze 2-deurs coupé, die snel een cultklassieker werd, werd van 1975 tot 1980 in de VS geproduceerd door American Motors Corporation (“AMC”).
De auto werd de "big little car" genoemd en was ontworpen om de binnenruimte en het gevoel van een grote auto te bieden met de aerodynamica en het formaat van een compacte auto aan de buitenkant. De breedte was gelijk aan die van de sedans van die tijd (slechts 2 inch smaller dan de Cadillac Eldorado) en het was de eerste moderne, massaal geproduceerde Amerikaanse auto die het "forward cab"-concept gebruikte.
Toen het werd uitgebracht, werd het omschreven als "futuristisch, gedurfd en uniek". Meer dan 37% van het oppervlak van de carrosserie is van glas. De auto is opzettelijk ontworpen met een lage luchtweerstandscoëfficiënt als reactie op de brandstofcrisis van die tijd.
Er zijn een aantal subtiele nuances, waaronder de passagiersdeur die bijna 4 inch langer is dan die van de bestuurder, om makkelijk toegang te bieden tot de achterbank. Het was pas de tweede Amerikaanse auto met een tandheugel- en pinyonbesturing.
Er werden veel verschillende "speciale edities" geproduceerd, waaronder de "X", D/L", "Limited", "Sundowner" en "Levis". Elk pakket had zijn eigen kenmerkende interieurbekleding, accenten en badges.
De motoren varieerden van een 232ci (3,8L) zescilinder tot een 304ci (5,0L) V8. De transmissieopties omvatten een handgeschakelde 3-versnellingsbak of 4-versnellingsbak en een automaat met 3 versnellingen.
Meer informatie
Bekleding: Velours
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Janita's Classic Cars
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 999,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 999,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 13.327,20
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,94
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 277,65
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0800
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0600
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage HYUNDAI Finance, ein Geschäftsbereich der Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main.
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfJanita's Classic Cars
Verkoper op AutoScout24 sinds 2009ContactpersoonAfdeling verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.