Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
216.318 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
08/1988
Brandstof
Diesel
Vermogen
54 kW (73 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bestelwagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 5
- Landversie
- Nederland
- Advertentienr.
- 03
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 216.318 km
- Bouwjaar
- 08/1988
- Keuring
- Nieuw
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 3
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 54 kW (73 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.499 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.841 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Vegetable oil
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
Beschrijving
Dit idillische busje uit 1988 is op eigen kracht vanuit zuid Frankrijk naar Nederland gereden, uiteraard zonder slag of stoot.
Ik heb deze bus gekocht van een wijnboer in de gorge du Tarn, Franser kan haast niet!
De man had toen twee J9 bussen in bedrijf voor het oogsten van de druiven en vervoeren van het eindproduct. En gezien de vele praktische kanten aan deze bus rijdt de wijnboer nogsteeds in een J9 rond.
Voor een oude bus rijdt het fantastisch, met de sterke en onverwoestbare 2.5 Dieselmotor en een 5 versnellingbak kun je lekker 100 cruisen. En ook de berg op want bij 100 km/h heb je nog veel over, hij zou harder kunnen maar dat moet je een oud beestje niet aandoen vind ik. Het verbruik heb ik onderweg vanuit Frankrijk bijgehouden en dit is op de snelweg 1L op 13 Km, niet slecht voor deze ruime bus.
De onafhankelijke wielophaninging samen met voorwielaandrijving maken de bus ontzettend ruim van binnen. 1,82 sta hoogte dus ideaal om je droom camper of foodtruck van te maken.
De totaal hoogte van de bus komt op 2,30 dus je kunt op veel plekken parkeren en komen, waar hogere bussen worden geweerd.
Er zit een nieuwe APK op die 2 jaar geldig is.
Ik heb de motor een grote beurt gegeven (motorolie, oliefilter, luchtfilter, dieselfilter en transmissie olie zijn vervangen). Verder heb ik nog wat verouderde koelvloeistof-slangen vervangen zodat hij er weer jaren tegenaan kan.
Naast wat kleine roest plekjes is de bus hard en droog van binnen, de dorpels heb ik behandeld tegen verder roesten.
De bus staat momenteel als bedrijfswagen op kenteken maar dit is voor een klein bedrag om te keuren bij de RDW, in het geval je er een kampeer interieur in bouwt.
Kom gerust kijken en proef rijden, het zal je verbazen hoe soepel, vlot en comfortabel deze bus rijdt.
Ik sta altijd open voor een bod, maar liever heb ik het hier over in real life nadat je de bus hebt kunnen beleven.
Ik heb deze bus gekocht van een wijnboer in de gorge du Tarn, Franser kan haast niet!
De man had toen twee J9 bussen in bedrijf voor het oogsten van de druiven en vervoeren van het eindproduct. En gezien de vele praktische kanten aan deze bus rijdt de wijnboer nogsteeds in een J9 rond.
Voor een oude bus rijdt het fantastisch, met de sterke en onverwoestbare 2.5 Dieselmotor en een 5 versnellingbak kun je lekker 100 cruisen. En ook de berg op want bij 100 km/h heb je nog veel over, hij zou harder kunnen maar dat moet je een oud beestje niet aandoen vind ik. Het verbruik heb ik onderweg vanuit Frankrijk bijgehouden en dit is op de snelweg 1L op 13 Km, niet slecht voor deze ruime bus.
De onafhankelijke wielophaninging samen met voorwielaandrijving maken de bus ontzettend ruim van binnen. 1,82 sta hoogte dus ideaal om je droom camper of foodtruck van te maken.
De totaal hoogte van de bus komt op 2,30 dus je kunt op veel plekken parkeren en komen, waar hogere bussen worden geweerd.
Er zit een nieuwe APK op die 2 jaar geldig is.
Ik heb de motor een grote beurt gegeven (motorolie, oliefilter, luchtfilter, dieselfilter en transmissie olie zijn vervangen). Verder heb ik nog wat verouderde koelvloeistof-slangen vervangen zodat hij er weer jaren tegenaan kan.
Naast wat kleine roest plekjes is de bus hard en droog van binnen, de dorpels heb ik behandeld tegen verder roesten.
De bus staat momenteel als bedrijfswagen op kenteken maar dit is voor een klein bedrag om te keuren bij de RDW, in het geval je er een kampeer interieur in bouwt.
Kom gerust kijken en proef rijden, het zal je verbazen hoe soepel, vlot en comfortabel deze bus rijdt.
Ik sta altijd open voor een bod, maar liever heb ik het hier over in real life nadat je de bus hebt kunnen beleven.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Garage Helweg
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.199,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.199,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 13.392,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,72
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 279,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0775
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0387
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfGarage Helweg
Verkoper op AutoScout24 sinds 2024ContactpersoonHendrik Helweg
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.