Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche 356356 B T6 Coupé Karmann Hardtop Notchback 60PK
€ 86.999,-5
Geen Informatie
Let op, geld lenen kost ook geld.
Auto's David
Kilometerstand
8.415 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/1962
Brandstof
Benzine
Vermogen
44 kW (60 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 8.415 km
- Bouwjaar
- 03/1962
Technische Gegevens
- Vermogen
- 44 kW (60 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.600 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Lederen bekleding
- Extra
- Bagagerek
- Sportpakket
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Kleur interieur
- Bruin
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Porsche 356 B T6 Coupé Karmann Hardtop Notchback 1.6 60PK 1962
Datum eerste inschrijving: 15/03/1962
44KW / 60PK
Manueel
1600CC Benzine
8.415 Miles
Max snelheid: 156
UNIEK!!
Eind 1959 leidden belangrijke styling- en technische verfijningen tot de 356 B (een carrosserietype van de T5). Het 356 B-model uit medio 1962 werd gewijzigd in het carrosserietype T6 (dubbele roosters op de motorruimtekap, een externe tankdop in de rechter voorvleugel/spatbord en een grotere achterruit in de coupé). Porsche vestigde geen aandacht op deze (vrij zichtbare) veranderingen en behield aanvankelijk dezelfde modelaanduiding. Toen de T6 echter schijfremmen kreeg, zonder andere zichtbare wijzigingen, noemden ze het het model C, of de SC toen het de optionele, krachtigere motor had.
In 1961 en 1962 werd een uniek "Karmann hardtop" of "notchback" 356 B model geproduceerd. De productierun van 1961 (T5) was in wezen een cabrioletcarrosserie met de optionele stalen cabriolet-hardtop op zijn plaats. De lijn van 1962 (T6-productie) was een heel ander ontwerp in die zin dat de nieuwe T6-notchback coupé-carrosserie zijn leven niet begon als een cabriolet, maar met een eigen productieontwerp. In wezen had het het cabriolet-ontwerp aan de achterkant, het T6 coupé-voorruitframe en een unieke hardtop. Beide jaren van deze modellen hebben de naam "Karmann notchback" aangenomen.
Volledige fotoreportage beschikbaar op www.autos-david.be
€ 86.999 ALL-IN !
Financiering op aanvraag.
Het voertuig krijgt voor aflevering nog een volledige onderhoudsbeurt en wordt keuringsvrij verkocht met een keuringsverslag op 80 controlepunten & carpass voor een gewaarborgde kilometerstand.
Ook steeds mogelijk om een financiering bij ons te verkrijgen van minimaal 5000euro. Let op geld lenen kost ook geld !
Overname van uw huidige wagen is steeds mogelijk.
Steeds +130 wagens in stock!
info: 052/40.85.06
Enkel op afspraak
Onder voorbehoud van schrijf en typfouten.
www.autos-david.be
Datum eerste inschrijving: 15/03/1962
44KW / 60PK
Manueel
1600CC Benzine
8.415 Miles
Max snelheid: 156
UNIEK!!
Eind 1959 leidden belangrijke styling- en technische verfijningen tot de 356 B (een carrosserietype van de T5). Het 356 B-model uit medio 1962 werd gewijzigd in het carrosserietype T6 (dubbele roosters op de motorruimtekap, een externe tankdop in de rechter voorvleugel/spatbord en een grotere achterruit in de coupé). Porsche vestigde geen aandacht op deze (vrij zichtbare) veranderingen en behield aanvankelijk dezelfde modelaanduiding. Toen de T6 echter schijfremmen kreeg, zonder andere zichtbare wijzigingen, noemden ze het het model C, of de SC toen het de optionele, krachtigere motor had.
In 1961 en 1962 werd een uniek "Karmann hardtop" of "notchback" 356 B model geproduceerd. De productierun van 1961 (T5) was in wezen een cabrioletcarrosserie met de optionele stalen cabriolet-hardtop op zijn plaats. De lijn van 1962 (T6-productie) was een heel ander ontwerp in die zin dat de nieuwe T6-notchback coupé-carrosserie zijn leven niet begon als een cabriolet, maar met een eigen productieontwerp. In wezen had het het cabriolet-ontwerp aan de achterkant, het T6 coupé-voorruitframe en een unieke hardtop. Beide jaren van deze modellen hebben de naam "Karmann notchback" aangenomen.
- PORSCHE CERTIFICATE OF AUTHENTICITY
- PRODUCTIEDATUM 20/10/1961
- 1600CC 616/1 44KW
- KARMANN HARDTOP
- NOTCHBACK
- BRUIN LEDER INTERIEUR
- 4 ZITPLAATSEN
- RADIO
- KLAPRUITJES VOOR EN ACHTER
- BAGAGEREK
- 15” VELGEN
- OLDTIMER
- VIN: 201837
Volledige fotoreportage beschikbaar op www.autos-david.be
€ 86.999 ALL-IN !
Financiering op aanvraag.
Het voertuig krijgt voor aflevering nog een volledige onderhoudsbeurt en wordt keuringsvrij verkocht met een keuringsverslag op 80 controlepunten & carpass voor een gewaarborgde kilometerstand.
Ook steeds mogelijk om een financiering bij ons te verkrijgen van minimaal 5000euro. Let op geld lenen kost ook geld !
Overname van uw huidige wagen is steeds mogelijk.
Steeds +130 wagens in stock!
info: 052/40.85.06
Enkel op afspraak
Onder voorbehoud van schrijf en typfouten.
www.autos-david.be
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Auto's David
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 331,79
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfAuto's David
ContactpersoonDavid Peeters
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.