Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche 930911 Turbo Coupé / Manual G50 / Service History
€ 184.900,-5
Geen Informatie
Let op, geld lenen kost ook geld.

Bavaria Motors NV
listpage.listItem.rating.accessibility

Bavaria Motors NV
listpage.listItem.rating.accessibility
Kilometerstand
78.805 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen
221 kW (300 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Landversie
- Spanje
Technische Gegevens
- Vermogen
- 221 kW (300 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.299 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Airconditioning
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Neerklapbare passagiersstoel
- Panoramisch dak
- Voorruitverwarming
- Entertainment en Media
- Radio
- Sound system
- Veiligheid
- Alarm
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Centrale vergrendeling
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen (16")
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Slate Grey Metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
The 1989 Porsche 930 Turbo Coupé was the final evolution of the first-generation 911 Turbo. With its wide fenders, imposing ‘whale tail’ spoiler, and raw performance, this model became one of the most desirable Porsches ever built. Under the hood sits a 3.3-litre turbocharged flat-six engine producing 300 hp. This was the only model year where the 930 came standard with the G50 gearbox, a five-speed manual transmission that offered smoother shifting and better power distribution.
The 930 Turbo was notorious for its brutal turbo boost, delivering power abruptly and making the rear wheels struggle for traction. This unpredictable nature earned it the infamous nickname ‘widowmaker.’ The suspension and brakes were directly influenced by Porsche’s racing technology, ensuring that, despite its challenging character, the car remained stable and controlled at high speeds. This was the ultimate air-cooled Turbo of the 1980s, a timeless icon that continues to impress to this day.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
De Porsche 930 Turbo Coupé uit 1989 was de laatste evolutie van de iconische 911 Turbo van de eerste generatie. Met zijn brede wielkasten, imposante ‘whale tail’-spoiler en brute prestaties werd dit model een van de meest begeerde Porsches ooit. Onder de motorkap ligt een 3,3-liter zescilinder boxermotor met turbo, die 300 pk levert. Dit was het enige modeljaar waarin de 930 standaard werd uitgerust met de G50-versnellingsbak, een handgeschakelde vijfversnellingsbak die soepeler schakelde en het vermogen beter verdeelde.
De 930 Turbo stond bekend om zijn brute turbodruk, waarbij het vermogen abrupt insloeg en de achterwielen plots alle kracht te verwerken kregen. Dit onvoorspelbare karakter leverde hem de beruchte bijnaam ‘widowmaker’ op. De ophanging en remmen werden rechtstreeks beïnvloed door Porsche’s racewagens, waardoor de auto ondanks zijn uitdagende karakter toch stabiel en gecontroleerd aanvoelde bij hoge snelheden. Dit was de ultieme luchtgekoelde Turbo van de jaren ’80, een tijdloos icoon dat tot op vandaag indruk maakt.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
La Porsche 930 Turbo Coupé de 1989 était l’ultime évolution de la première génération de 911 Turbo. Avec ses ailes élargies, son imposant aileron "whale tail" et ses performances brutes, ce modèle est devenu l’un des Porsche les plus convoités. Sous le capot se trouve un moteur six cylindres à plat de 3,3 litres turbo développant 300 ch. Ce fut la seule année modèle où la 930 était équipée de série de la boîte de vitesses G50, une boîte manuelle à cinq rapports offrant des changements plus fluides et une meilleure répartition de la puissance.
La 930 Turbo était redoutée pour son turbo au déclenchement brutal, libérant toute la puissance d’un coup et mettant à l’épreuve l’adhérence des roues arrière. Ce caractère imprévisible lui a valu le surnom redoutable de "widowmaker". La suspension et les freins, directement inspirés des voitures de course de Porsche, assuraient que malgré son tempérament exigeant, la voiture restait stable et contrôlée à haute vitesse. C’était l’ultime Turbo à refroidissement par air des années 80, une icône intemporelle qui continue d’impressionner encore aujourd’hui.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
HISTORY:
Spanish Vehicle
Original Paint
Accident-Free
Service History:
06/1989 - 4.398 KM
05/1990 - 9.636 KM
05/1993 - 22.876 KM
05/1994 - 33.889 KM
08/1994 - 43.950 KM
11/1994 - 45.430 KM
12/1995 - 59.499 KM
12/1998 - 70.357 KM
06/2013 - 76.759 KM
COC, Registration Documents & Service Book included
-
Q9 Slate Grey Metallic Exterior
5FV Black Leather Interior
186 2-point seat belts, rear manual
197 Stronger battery
220 Locking differential 40 %
383 Sports seat, left, electrically vertically adjustable
387 Sports seat, right, electrically vertically adjustable
650 Electrical sliding roof
Deepdish Fuchs Weels Painted In Black
For more pictures and information, please visit our website www.bavariamotors.be
Nous parlons Français
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Follow us on Facebook & Instagram
www.facebook.com/bavaria.motors
Disclaimer: specifications and options list may be subject to errors or obmissions and/or this car may be sold.
The 930 Turbo was notorious for its brutal turbo boost, delivering power abruptly and making the rear wheels struggle for traction. This unpredictable nature earned it the infamous nickname ‘widowmaker.’ The suspension and brakes were directly influenced by Porsche’s racing technology, ensuring that, despite its challenging character, the car remained stable and controlled at high speeds. This was the ultimate air-cooled Turbo of the 1980s, a timeless icon that continues to impress to this day.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
De Porsche 930 Turbo Coupé uit 1989 was de laatste evolutie van de iconische 911 Turbo van de eerste generatie. Met zijn brede wielkasten, imposante ‘whale tail’-spoiler en brute prestaties werd dit model een van de meest begeerde Porsches ooit. Onder de motorkap ligt een 3,3-liter zescilinder boxermotor met turbo, die 300 pk levert. Dit was het enige modeljaar waarin de 930 standaard werd uitgerust met de G50-versnellingsbak, een handgeschakelde vijfversnellingsbak die soepeler schakelde en het vermogen beter verdeelde.
De 930 Turbo stond bekend om zijn brute turbodruk, waarbij het vermogen abrupt insloeg en de achterwielen plots alle kracht te verwerken kregen. Dit onvoorspelbare karakter leverde hem de beruchte bijnaam ‘widowmaker’ op. De ophanging en remmen werden rechtstreeks beïnvloed door Porsche’s racewagens, waardoor de auto ondanks zijn uitdagende karakter toch stabiel en gecontroleerd aanvoelde bij hoge snelheden. Dit was de ultieme luchtgekoelde Turbo van de jaren ’80, een tijdloos icoon dat tot op vandaag indruk maakt.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
La Porsche 930 Turbo Coupé de 1989 était l’ultime évolution de la première génération de 911 Turbo. Avec ses ailes élargies, son imposant aileron "whale tail" et ses performances brutes, ce modèle est devenu l’un des Porsche les plus convoités. Sous le capot se trouve un moteur six cylindres à plat de 3,3 litres turbo développant 300 ch. Ce fut la seule année modèle où la 930 était équipée de série de la boîte de vitesses G50, une boîte manuelle à cinq rapports offrant des changements plus fluides et une meilleure répartition de la puissance.
La 930 Turbo était redoutée pour son turbo au déclenchement brutal, libérant toute la puissance d’un coup et mettant à l’épreuve l’adhérence des roues arrière. Ce caractère imprévisible lui a valu le surnom redoutable de "widowmaker". La suspension et les freins, directement inspirés des voitures de course de Porsche, assuraient que malgré son tempérament exigeant, la voiture restait stable et contrôlée à haute vitesse. C’était l’ultime Turbo à refroidissement par air des années 80, une icône intemporelle qui continue d’impressionner encore aujourd’hui.
Performance:
0-100 km/h in 5,4s
Top Speed: 257 km/h
-
HISTORY:
Spanish Vehicle
Original Paint
Accident-Free
Service History:
06/1989 - 4.398 KM
05/1990 - 9.636 KM
05/1993 - 22.876 KM
05/1994 - 33.889 KM
08/1994 - 43.950 KM
11/1994 - 45.430 KM
12/1995 - 59.499 KM
12/1998 - 70.357 KM
06/2013 - 76.759 KM
COC, Registration Documents & Service Book included
-
Q9 Slate Grey Metallic Exterior
5FV Black Leather Interior
186 2-point seat belts, rear manual
197 Stronger battery
220 Locking differential 40 %
383 Sports seat, left, electrically vertically adjustable
387 Sports seat, right, electrically vertically adjustable
650 Electrical sliding roof
Deepdish Fuchs Weels Painted In Black
For more pictures and information, please visit our website www.bavariamotors.be
Nous parlons Français
We speak English
Wir sprechen Deutsch
Follow us on Facebook & Instagram
www.facebook.com/bavaria.motors
Disclaimer: specifications and options list may be subject to errors or obmissions and/or this car may be sold.
Prijsevaluatie
Prijsevaluaties van auto 's van voor 1995 worden niet getoond, omdat de waarde van te veel verschillende factoren afhangt.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Bavaria Motors NV
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 30.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 154,36
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Autobedrijf
Bavaria Motors NV
listpage.listItem.rating.accessibility

ContactpersoonThibault Sandra
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.