Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche 992911 Sport Classic 1/1250
€ 423.500,-1, 5
incl. BTW
€ 350.000,- excl. BTW
Geen Informatie
Financieringsdetails hier
Let op, geld lenen kost ook geld.
Petrol Cave bv
Kilometerstand
5.200 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
12/2022
Brandstof
Benzine
Vermogen
405 kW (551 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Financiering
Vanaf € 7876,- per maand
Let op, geld lenen kost ook geld.
Bereken de financiering voor dit voertuig
- Total
- € 472.566,60
- TAEG
- 4,49 %
- € 7.876,11
Representatief voorbeeld: lening op afbetaling van 20.700 euro terugbetaalbaar in 60 maandaflossingen aan een Jaarlijks Kostenpercentage van 4,29% (vaste actuariële debetrentevoet: 4,29%). Dit betekent 60 maandaflossingen van 383,16 euro, hetzij een totaal terug te betalen bedrag van 22.989,60 euro.
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 4
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 5.200 km
- Bouwjaar
- 12/2022
- Vorige eigenaren
- 1
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 405 kW (551 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 3.745 cm³
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.570 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6d
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
12,8 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 292 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- 360° camera
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische achterklep
- Elektrische ruiten
- Elektrische zetelverstelling
- Getinte ramen
- Keyless Entry
- Lederen stuurwiel
- Lendensteun
- Lichtsensor
- Multifunctioneel stuur
- Navigatiesysteem
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp achter
- Parkeerhulp met camera
- Parkeerhulp voor
- Regensensor
- Start/Stop systeem
- Stuurwielverwarming
- Zetelverwarming
- Entertainment en Media
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Boordcomputer
- Digitale radio-ontvangst
- Geheel digitaal combi-instrument
- Handsfree
- Radio
- Sound system
- Veiligheid
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Automatische Tractie Controle
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Electronic Stability Program
- Hoofd airbag
- Koplamp volledig LED
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Noodoproepsysteem
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Aanraakscherm
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektronische parkeerrem
- Lichtmetalen velgen
- Spoiler
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
- Wassysteem voor koplampen
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Sportgrijs metallic
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Bruin
- Interieur
- Gedeeltelijk leder
Beschrijving
Porsche 992 Sport Classic
12/22
5.100 km
De exclusieve 911 valt direct op door de extra brede carrosserie van de 992 Turbo, een vaste achterspoiler die lijkt op de legendarische 'ducktail' van de Carrera RS 2.7, en de carrosseriekleur Sportgrijs metallic met dubbele striping. Een ander designhoogtepunt is het speciale dak met z’n opvallende uitsparing. In het interieur is op de deurpanelen en het midden van de stoelen de iconische pepita-bekleding terug te vinden. Dit exclusieve materiaal vormt een elegante combinatie met de tweekleurige, semi-aniline lederen bekleding in zwart/Classic Cognac.
Al even uniek is de aandrijving: de 3,7-liter bi-turbo zescilinder boxermotor brengt zijn vermogen van 405 kW/550 pk uitsluitend via de achterwielen op de weg, waardoor de 911 Sport Classic zich qua prestaties bevindt tussen de 911 Carrera GTS en 911 Turbo. De motor deelt een aantal kenmerken met die van de 911 Turbo. De variabele turbinegeometrie (VTG) dragen samen met de wastegates bij aan de superieure vermogensafgifte. De speciale luchtinlaat is een belangrijk kenmerk van het 911 Sport Classic-concept: de lucht wordt aangezogen via kanalen onder de achterspoiler. Daarom heeft deze 911 geen luchtinlaten in de achterste zijpanelen zoals de reguliere Turbo-modellen.
De boxermotor is gekoppeld aan een handgeschakelde zevenversnellingsbak. De 911 Sport Classic is de krachtigste handgeschakelde 911 die momenteel verkrijgbaar is. De versnellingsbak heeft een auto-blip functie die de snelheidsverschillen tussen de versnellingen compenseert met een korte verhoging in het toerental bij het terugschakelen. De verkorte versnellingspook zorgt voor extra snelle schakelacties en een kraakhelder gevoel. Het standaard sportuitlaatsysteem is voor deze uitvoering speciaal aangepast en zorgt voor een nog emotioneler geluid, dat extra goed is te horen omdat Porsche een deel van de interieurisolatie van de auto heeft verwijderd.
Het onderstel, gebaseerd op dat van de 911 Turbo en 911 Carrera GTS, voldoet aan de hoogste eisen. Dankzij het Porsche Active Suspension Management (PASM) reageren de schokdempers bliksemsnel op dynamische veranderingen. PASM wordt standaard gecombineerd met het sportonderstel, dat met 10 millimeter is verlaagd. De 911 Sport Classic heeft achterwielaandrijving, waardoor de asbelasting aan de voorzijde lager is dan bij modellen met vierwielaandrijving. Daarom hebben de ophangingspecialisten van Porsche de veerconstante op de vooras iets verlaagd. De stuurinrichting en de achterasbesturing zijn speciaal voor de 911 Sport Classic aangepast. Ook carbonkeramische remmen (PCCB) maken deel uit van de standaarduitrusting. De remklauwen zijn gespoten in hoogglanzend zwart en voorzien van een wit Porsche logo.
Voor meer informatie contacteer :
Bart 0475 30 39 86
Joël 0479 55 05 88
12/22
5.100 km
De exclusieve 911 valt direct op door de extra brede carrosserie van de 992 Turbo, een vaste achterspoiler die lijkt op de legendarische 'ducktail' van de Carrera RS 2.7, en de carrosseriekleur Sportgrijs metallic met dubbele striping. Een ander designhoogtepunt is het speciale dak met z’n opvallende uitsparing. In het interieur is op de deurpanelen en het midden van de stoelen de iconische pepita-bekleding terug te vinden. Dit exclusieve materiaal vormt een elegante combinatie met de tweekleurige, semi-aniline lederen bekleding in zwart/Classic Cognac.
Al even uniek is de aandrijving: de 3,7-liter bi-turbo zescilinder boxermotor brengt zijn vermogen van 405 kW/550 pk uitsluitend via de achterwielen op de weg, waardoor de 911 Sport Classic zich qua prestaties bevindt tussen de 911 Carrera GTS en 911 Turbo. De motor deelt een aantal kenmerken met die van de 911 Turbo. De variabele turbinegeometrie (VTG) dragen samen met de wastegates bij aan de superieure vermogensafgifte. De speciale luchtinlaat is een belangrijk kenmerk van het 911 Sport Classic-concept: de lucht wordt aangezogen via kanalen onder de achterspoiler. Daarom heeft deze 911 geen luchtinlaten in de achterste zijpanelen zoals de reguliere Turbo-modellen.
De boxermotor is gekoppeld aan een handgeschakelde zevenversnellingsbak. De 911 Sport Classic is de krachtigste handgeschakelde 911 die momenteel verkrijgbaar is. De versnellingsbak heeft een auto-blip functie die de snelheidsverschillen tussen de versnellingen compenseert met een korte verhoging in het toerental bij het terugschakelen. De verkorte versnellingspook zorgt voor extra snelle schakelacties en een kraakhelder gevoel. Het standaard sportuitlaatsysteem is voor deze uitvoering speciaal aangepast en zorgt voor een nog emotioneler geluid, dat extra goed is te horen omdat Porsche een deel van de interieurisolatie van de auto heeft verwijderd.
Het onderstel, gebaseerd op dat van de 911 Turbo en 911 Carrera GTS, voldoet aan de hoogste eisen. Dankzij het Porsche Active Suspension Management (PASM) reageren de schokdempers bliksemsnel op dynamische veranderingen. PASM wordt standaard gecombineerd met het sportonderstel, dat met 10 millimeter is verlaagd. De 911 Sport Classic heeft achterwielaandrijving, waardoor de asbelasting aan de voorzijde lager is dan bij modellen met vierwielaandrijving. Daarom hebben de ophangingspecialisten van Porsche de veerconstante op de vooras iets verlaagd. De stuurinrichting en de achterasbesturing zijn speciaal voor de 911 Sport Classic aangepast. Ook carbonkeramische remmen (PCCB) maken deel uit van de standaarduitrusting. De remklauwen zijn gespoten in hoogglanzend zwart en voorzien van een wit Porsche logo.
Voor meer informatie contacteer :
Bart 0475 30 39 86
Joël 0479 55 05 88
Prijsevaluatie
Momenteel is er voor dit voertuig geen prijsevaluatie beschikbaar.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Petrol Cave bv
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.590,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.740,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 40.140,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,97
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 669,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,2071
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0690
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Consors Finanz BNP Paribas, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfPetrol Cave bv
ContactpersoonBart De Winter
Online diensten
Online contractBereikbaarOnline adviesReserverenAflevering
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.