Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche 992Carrera 4 GTS
€ 305.175,-1, 5
incl. BTW
€ 262.926,- excl. BTW
Porsche Centrum Twente
Kilometerstand
-
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
01/2025
Brandstof
Benzine
Vermogen
398 kW (541 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Nieuwe
- Advertentienr.
- NW-32-90
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Bouwjaar
- 01/2025
- Keuring
- Nieuw
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 398 kW (541 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 3.000 cm³
- Versnellingen
- 8
- Gewicht
- 1.670 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 250 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Getinte ramen
- Lederen bekleding
- Veiligheid
- Stuurbekrachtiging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Oorspronkelijke kleur
- Slate grey neo
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
WP0ZZZ99XSS213290
De nieuwe 911 – De enige echte.
Voor het eerst wordt prestatiehybridisatie – bekend als T-Hybrid – toegepast in de 911 GTS-modellen. Geïnspireerd door de autosport en opnieuw ontworpen voor de weg, slaat de 911-serie met de GTS een nieuwe, krachtigere weg in richting de toekomst. De 911 GTS-modellen bereiken een nieuw prestatieniveau dankzij de zescilinder boxermotor met elektrische uitlaatgasturbo (eTurbo), een cilinderinhoud van 3,6 liter en de integratie van een elektromotor in de PDK-transmissie.
De T-Hybrid-aandrijving zorgt voor een lineaire vermogensafgifte met een hoog koppel over het volledige toerentalbereik – en levert onafgebroken indrukwekkende prestaties (541 pk). Tegelijkertijd maakt de recuperatie via de elektromotor in de transmissie en de elektrische uitlaatgasturbo het mogelijk om energie terug te winnen en de 400V lithium-ionbatterij op te laden.
De prestatiehybridisatie verbetert de acceleratie aanzienlijk. Na 2,5 seconden heeft het vorige model een afstand van 14,5 meter afgelegd. De nieuwe GTS met T-Hybrid legt in diezelfde tijd 21,5 meter af, wat betekent dat hij een voorsprong van 7 meter heeft.
Het chassis van de Porsche 911 wordt al generaties lang beschouwd als de maatstaf onder sportwagens. Met de nieuwe 911 benut Porsche het volledige potentieel voor rijdynamiek en rijplezier. Ondanks – of juist dankzij – de innovatieve nieuwe technologieën blijft de nieuwe 911 een echte 911: een sportwagen die zich zowel in het dagelijks verkeer als op het circuit thuis voelt. In vergelijking met de voorgaande modellen beschikken de nieuwe 911 GTS-modellen niet alleen over uitgebreidere standaarduitrusting, maar ook over verder ontwikkelde opties die zowel de rijprestaties als het dagelijkse gebruiksgemak verbeteren.
Voor de 911 Carrera GTS-modellen is het PASM-sportonderstel (-10 mm) standaard inbegrepen. Optioneel is het PASM beschikbaar zonder verlaging en zonder hulpveren op de achteras. Met stijvere veren, aangepaste dempers en stabilisatoren, en een nieuwe demperregeling, biedt het PASM-sportonderstel een verdere verbetering van de rijdynamiek. Hoewel de ophangingselementen stijver zijn, blijft een hoog dagelijks gebruikscomfort behouden, met name dankzij de PASM-dempertechnologie.
Standaard zijn de achterasveren uitgerust met een hulpveer. Deze extra veer houdt de hoofdveer onder spanning bij invering en zorgt er, in combinatie met het bijzonder prestatiegerichte ontwerp van het sportonderstel, voor dat de volledige inveringsweg beschikbaar blijft. Dit biedt het voordeel dat de normale veren hun oorspronkelijke spanning behouden, zelfs bij maximale belasting, wat de controle over het voertuig verhoogt. Dit resulteert in een langere wegcontacttijd bij zeer dynamisch rijden in de uitveringsfase, waardoor zowel de lengte- als de dwarskrachten beter kunnen worden overgebracht.
Voor het eerst zijn de nieuwe GTS-modellen standaard uitgerust met achterasbesturing. Dit systeem verbetert zowel de prestaties als het dagelijkse gebruiksgemak. Afhankelijk van de rijsnelheid sturen de achterwielen tot twee graden in tegengestelde of gelijke richting aan de vooras. Dit maakt de 911 nog wendbaarder in bochten en vergemakkelijkt het manoeuvreren in stadsverkeer dankzij een kleinere draaicirkel. Bij hogere snelheden verhoogt het systeem de rijstabiliteit, bijvoorbeeld bij het wisselen van rijbaan.
Genoeg moois om over te schrijven, er zijn echter nog veel meer dingen nieuw, wij nodigen u uit om de nieuwe 911 (992.2) GTS modellen onder het genot van een kopje koffie bij ons ontdekken.
Opties op dit exemplaar:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Sierlijsten zijruiten hoogglans zwart gespoten
Exterieurpakket zwart hoogglans
Liftsysteem vooras
Sportuitlaatpijpen Titanium
Stuurbekrachtiging Plus
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels geel
Bandenafdichtmiddel en elektrische luchtcompressor
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Bekleding stuurkolom leder (in combinatie met memorypakket)
PDK keuzehendel aluminium
Wijzerplaat toerenteller leisteengrijs Neo
Dorpellijsten Carbon mat, verlicht
Burmester® High-End Surround Sound System
Getinte HD-Matrix led-koplampen
Exclusive achterlichten
Voorruit met grijze band
Privacybeglazing
Porsche Entry
Surround View with Active Parking Support
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruisecontrol
Voorbereiding Porsche Dashcam
Lane Change Assist
Standaard is de 992 GTS 4 uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Veiligheid voor voetgangers
'GTS' logo zijkant
'PORSCHE' logo gespoten in zijdeglans zwart
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielen in antracietgrijs
Wielkern met Porsche logo in kleur
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
Interieurpakket geborsteld aluminium zwart
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Bedrijfsinformatie
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Meer informatie
Modeljaar: 2025
Interieurkleur: Interieurpakket GTS leisteengrijs
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Overige
De nieuwe 911 – De enige echte.
Voor het eerst wordt prestatiehybridisatie – bekend als T-Hybrid – toegepast in de 911 GTS-modellen. Geïnspireerd door de autosport en opnieuw ontworpen voor de weg, slaat de 911-serie met de GTS een nieuwe, krachtigere weg in richting de toekomst. De 911 GTS-modellen bereiken een nieuw prestatieniveau dankzij de zescilinder boxermotor met elektrische uitlaatgasturbo (eTurbo), een cilinderinhoud van 3,6 liter en de integratie van een elektromotor in de PDK-transmissie.
De T-Hybrid-aandrijving zorgt voor een lineaire vermogensafgifte met een hoog koppel over het volledige toerentalbereik – en levert onafgebroken indrukwekkende prestaties (541 pk). Tegelijkertijd maakt de recuperatie via de elektromotor in de transmissie en de elektrische uitlaatgasturbo het mogelijk om energie terug te winnen en de 400V lithium-ionbatterij op te laden.
De prestatiehybridisatie verbetert de acceleratie aanzienlijk. Na 2,5 seconden heeft het vorige model een afstand van 14,5 meter afgelegd. De nieuwe GTS met T-Hybrid legt in diezelfde tijd 21,5 meter af, wat betekent dat hij een voorsprong van 7 meter heeft.
Het chassis van de Porsche 911 wordt al generaties lang beschouwd als de maatstaf onder sportwagens. Met de nieuwe 911 benut Porsche het volledige potentieel voor rijdynamiek en rijplezier. Ondanks – of juist dankzij – de innovatieve nieuwe technologieën blijft de nieuwe 911 een echte 911: een sportwagen die zich zowel in het dagelijks verkeer als op het circuit thuis voelt. In vergelijking met de voorgaande modellen beschikken de nieuwe 911 GTS-modellen niet alleen over uitgebreidere standaarduitrusting, maar ook over verder ontwikkelde opties die zowel de rijprestaties als het dagelijkse gebruiksgemak verbeteren.
Voor de 911 Carrera GTS-modellen is het PASM-sportonderstel (-10 mm) standaard inbegrepen. Optioneel is het PASM beschikbaar zonder verlaging en zonder hulpveren op de achteras. Met stijvere veren, aangepaste dempers en stabilisatoren, en een nieuwe demperregeling, biedt het PASM-sportonderstel een verdere verbetering van de rijdynamiek. Hoewel de ophangingselementen stijver zijn, blijft een hoog dagelijks gebruikscomfort behouden, met name dankzij de PASM-dempertechnologie.
Standaard zijn de achterasveren uitgerust met een hulpveer. Deze extra veer houdt de hoofdveer onder spanning bij invering en zorgt er, in combinatie met het bijzonder prestatiegerichte ontwerp van het sportonderstel, voor dat de volledige inveringsweg beschikbaar blijft. Dit biedt het voordeel dat de normale veren hun oorspronkelijke spanning behouden, zelfs bij maximale belasting, wat de controle over het voertuig verhoogt. Dit resulteert in een langere wegcontacttijd bij zeer dynamisch rijden in de uitveringsfase, waardoor zowel de lengte- als de dwarskrachten beter kunnen worden overgebracht.
Voor het eerst zijn de nieuwe GTS-modellen standaard uitgerust met achterasbesturing. Dit systeem verbetert zowel de prestaties als het dagelijkse gebruiksgemak. Afhankelijk van de rijsnelheid sturen de achterwielen tot twee graden in tegengestelde of gelijke richting aan de vooras. Dit maakt de 911 nog wendbaarder in bochten en vergemakkelijkt het manoeuvreren in stadsverkeer dankzij een kleinere draaicirkel. Bij hogere snelheden verhoogt het systeem de rijstabiliteit, bijvoorbeeld bij het wisselen van rijbaan.
Genoeg moois om over te schrijven, er zijn echter nog veel meer dingen nieuw, wij nodigen u uit om de nieuwe 911 (992.2) GTS modellen onder het genot van een kopje koffie bij ons ontdekken.
Opties op dit exemplaar:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Sierlijsten zijruiten hoogglans zwart gespoten
Exterieurpakket zwart hoogglans
Liftsysteem vooras
Sportuitlaatpijpen Titanium
Stuurbekrachtiging Plus
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels geel
Bandenafdichtmiddel en elektrische luchtcompressor
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Bekleding stuurkolom leder (in combinatie met memorypakket)
PDK keuzehendel aluminium
Wijzerplaat toerenteller leisteengrijs Neo
Dorpellijsten Carbon mat, verlicht
Burmester® High-End Surround Sound System
Getinte HD-Matrix led-koplampen
Exclusive achterlichten
Voorruit met grijze band
Privacybeglazing
Porsche Entry
Surround View with Active Parking Support
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruisecontrol
Voorbereiding Porsche Dashcam
Lane Change Assist
Standaard is de 992 GTS 4 uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Veiligheid voor voetgangers
'GTS' logo zijkant
'PORSCHE' logo gespoten in zijdeglans zwart
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielen in antracietgrijs
Wielkern met Porsche logo in kleur
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
Interieurpakket geborsteld aluminium zwart
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Bedrijfsinformatie
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Meer informatie
Modeljaar: 2025
Interieurkleur: Interieurpakket GTS leisteengrijs
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Motorrijtuigenbelasting: geen
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Achterlichten Exclusive
- Bandenvulmiddel met elektrische compressor
- Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
- Led-matrix koplampen getint inclusief PDLS Plus
- Liftsysteem vooras
- Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels geel
- Porsche Doppelkupplung (PDK)
- Porsche Entry & Drive
- Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans
- SportDesign Pakket zwart hoogglans
- Sportuitlaatsysteem zilver
- Stuurbekrachtiging Plus
- Surround View met Active Parking Support
- Voorruit met grijze band
Infotainment
- Burmester High-End Surround Sound System
- Voorbereiding porsche dashcam
Interieur
- Adaptieve sportstoelen Plus
- Bekleding stuurkolom leder
- Dorpellijsten carbon, met verlichting
- Lane change assist
- PDK keuzehendel aluminium
- Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruise control
Overige
- 2 persoons achterbank
- Int pakket gts leisteengr
- Wijzerplaat toertel leisteengr
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Porsche Centrum Twente
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 595,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 595,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 4.296,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 24 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 179,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0559
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0214
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfPorsche Centrum Twente
Verkoper op AutoScout24 sinds 2011ContactpersoonMichel Arfman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.