Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Porsche BoxsterBoxster Spyder RS
€ 199.999,-
Geen Informatie
Financieringsdetails hier
Let op, geld lenen kost ook geld.
Kilometerstand
1.200 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
12/2023
Brandstof
Benzine
Vermogen
368 kW (500 PK)
Verkoper
Particulier
Financiering
Vanaf € 3719,- per maand
Let op, geld lenen kost ook geld.
Bereken de financiering voor dit voertuig
- Total
- € 223.170,60
- TAEG
- 4,49 %
- € 3.719,51
Representatief voorbeeld: lening op afbetaling van 20.700 euro terugbetaalbaar in 60 maandaflossingen aan een Jaarlijks Kostenpercentage van 4,29% (vaste actuariële debetrentevoet: 4,29%). Dit betekent 60 maandaflossingen van 383,16 euro, hetzij een totaal terug te betalen bedrag van 22.989,60 euro.
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 1.200 km
- Bouwjaar
- 12/2023
- Onderhoudhistoriek
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 368 kW (500 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Versnellingen
- 7
- Cilinders
- 6
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Armsteun
- Automatische klimaatregeling, 2 zones
- Cruise Control
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Navigatiesysteem
- Open dak
- Parkeerhulp
- Parkeerhulp met camera
- Regensensor
- Entertainment en Media
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Digitale radio-ontvangst
- Veiligheid
- ABS
- Automatische Tractie Controle
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Centrale vergrendeling
- Electronic Stability Program
- Extra
- Lichtmetalen velgen (20")
- Schakelpaddles
- Sportophanging
- Sportpakket
- Sportzetels
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Alcantara
Beschrijving
Uit collectie te koop
Opportuniteit om de laatste ICE versie van de Boxster/Cayman te bemachtigen
Voor deze Spyder RS heeft de GT afdeling van Porsche alles uit de kast gehaald:
Dit is het eerste 'open' GT product ontworpen voor de straat, met GT motor, GT ophanging en GT stuurinrichting.
Eveneens het eerste RS product specifiek ontworpen voor de straat (strak doch veel comfortabeler dan de GT3RS/GT4RS) doch met toepassing van alle gewichtsbesparing (massa aan carbon) en Aero-knowhow.
Met als kers op de taart eindelijk terug het origineel 987 Spyder 2-delig lichtgewicht dakje.
Half open is trouwens de beste manier om van de werkelijk ongeloofelijk sound te genieten bij minder mooi weer.
(voorlopig) slechts 1200 kms, en natuurlijk ongevalvrij
Geen circuit !
Een van de allereerst geleverde made-to-order, maw geen perswagen / geen testwagen.
1ste eigenaar betekent hier ook slechts gereden door 1 enkele bestuurder !
Ik heb de wagen zelf samengesteld met maximaal respect voor het achterliggende gedachtengoed van deze wagen.
Met andere woorden alle ‘verzwarende’ opties werden geweerd.
Evenwel met uitzondering van:
- de Front Axle Lift (FAL) om schade aan de aero onder te vermijden;
- parkeercamera eveneens voor de voor de hand liggende reden (gewicht = te verwaarlozen);
- cruise control om wat boetes te vermijden bv. bij traject controle (gewicht = te verwaarlozen);
- en de grotere tank (daar men altijd hetzelfde gewicht besparen door de tank minder vol te doen, doch wanneer nodig kan je altijd 90 liter tanken)
Waarom heeft deze wagen geen Weissach pack?
Simpel, dit pakket levert op Spyder RS noch enig gewichts- noch enig prestatie voordeel.
Een non-Weissach heeft echter wel dezelfde onderdelen in carbon, gespoten in kleur i.p.v. transparante lak.
Met andere woorden het Weissach pack is op de Spyder een zuiver cosmetische optie. En in mijn ogen, eerder in negatieve zin wegens te ‘druk’ ten gevolge van verschil met de zwart plastieken onderdelen welke niet in carbon beschikbaar zijn.
Head-turner in dit fantastisch indisch rood (guards red), al decennia lang een vaste waarde in het Porsche kleurenpallet, mooi uitgebalanceerd met mat zwarte accenten. Deze prachtige kleur wordt beschermd door een ceramische coating alsook extra PPF aan de (kwetsbare) wielkasten;
Daarnaast komt de wagen ook met een uniek (nooit gedragen!) horloge, bij de samenstelling van heb ik geopteerd deze maximaal te aligneren met de wagen.
- Full Black Titanium, inclusief titanium armband. Extra rode lederen strap met contrasterend zwarte stiksel.
- Carbon achtergrond; achterkant van het horloge in identiek zwart velgdesign; chassisnummer op box, enz..
- gravering chassisnummer etc.
Alles te samen +/- 4.000 euro aan opties wat de prijs van het horloge boven de 13.000 euro brengt.
Waarom is deze future classic te koop?
Origineel idee was dat deze wagen mijn 987 Spyder & 718 4.0 GTS zou vervangen, doch bij nader inzien kan ik het niet over mijn hart krijgen deze weg te doen (zeker de 987 Spyder niet).
Na lang wikken en wegen dan toch besloten dat het wat te gek is 3 Boxsters (en 1 Cayman) bij te houden, vandaar dat ik momenteel opensta om de RS te laten gaan.
Dit is een auto voor de fijnproever / kenner - geen testpiloten
Serious offers invited - First contact via e-mail pls - Private car (no VAT)
Opportuniteit om de laatste ICE versie van de Boxster/Cayman te bemachtigen
Voor deze Spyder RS heeft de GT afdeling van Porsche alles uit de kast gehaald:
Dit is het eerste 'open' GT product ontworpen voor de straat, met GT motor, GT ophanging en GT stuurinrichting.
Eveneens het eerste RS product specifiek ontworpen voor de straat (strak doch veel comfortabeler dan de GT3RS/GT4RS) doch met toepassing van alle gewichtsbesparing (massa aan carbon) en Aero-knowhow.
Met als kers op de taart eindelijk terug het origineel 987 Spyder 2-delig lichtgewicht dakje.
Half open is trouwens de beste manier om van de werkelijk ongeloofelijk sound te genieten bij minder mooi weer.
(voorlopig) slechts 1200 kms, en natuurlijk ongevalvrij
Geen circuit !
Een van de allereerst geleverde made-to-order, maw geen perswagen / geen testwagen.
1ste eigenaar betekent hier ook slechts gereden door 1 enkele bestuurder !
Ik heb de wagen zelf samengesteld met maximaal respect voor het achterliggende gedachtengoed van deze wagen.
Met andere woorden alle ‘verzwarende’ opties werden geweerd.
Evenwel met uitzondering van:
- de Front Axle Lift (FAL) om schade aan de aero onder te vermijden;
- parkeercamera eveneens voor de voor de hand liggende reden (gewicht = te verwaarlozen);
- cruise control om wat boetes te vermijden bv. bij traject controle (gewicht = te verwaarlozen);
- en de grotere tank (daar men altijd hetzelfde gewicht besparen door de tank minder vol te doen, doch wanneer nodig kan je altijd 90 liter tanken)
Waarom heeft deze wagen geen Weissach pack?
Simpel, dit pakket levert op Spyder RS noch enig gewichts- noch enig prestatie voordeel.
Een non-Weissach heeft echter wel dezelfde onderdelen in carbon, gespoten in kleur i.p.v. transparante lak.
Met andere woorden het Weissach pack is op de Spyder een zuiver cosmetische optie. En in mijn ogen, eerder in negatieve zin wegens te ‘druk’ ten gevolge van verschil met de zwart plastieken onderdelen welke niet in carbon beschikbaar zijn.
Head-turner in dit fantastisch indisch rood (guards red), al decennia lang een vaste waarde in het Porsche kleurenpallet, mooi uitgebalanceerd met mat zwarte accenten. Deze prachtige kleur wordt beschermd door een ceramische coating alsook extra PPF aan de (kwetsbare) wielkasten;
Daarnaast komt de wagen ook met een uniek (nooit gedragen!) horloge, bij de samenstelling van heb ik geopteerd deze maximaal te aligneren met de wagen.
- Full Black Titanium, inclusief titanium armband. Extra rode lederen strap met contrasterend zwarte stiksel.
- Carbon achtergrond; achterkant van het horloge in identiek zwart velgdesign; chassisnummer op box, enz..
- gravering chassisnummer etc.
Alles te samen +/- 4.000 euro aan opties wat de prijs van het horloge boven de 13.000 euro brengt.
Waarom is deze future classic te koop?
Origineel idee was dat deze wagen mijn 987 Spyder & 718 4.0 GTS zou vervangen, doch bij nader inzien kan ik het niet over mijn hart krijgen deze weg te doen (zeker de 987 Spyder niet).
Na lang wikken en wegen dan toch besloten dat het wat te gek is 3 Boxsters (en 1 Cayman) bij te houden, vandaar dat ik momenteel opensta om de RS te laten gaan.
Dit is een auto voor de fijnproever / kenner - geen testpiloten
Serious offers invited - First contact via e-mail pls - Private car (no VAT)
Prijsevaluatie
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 619,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 34.429,12
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.