Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
4 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1978
Brandstof
Benzine
Vermogen
29 kW (39 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabriolet
- Categorie
- Oldtimer
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 2
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 4 km
- Bouwjaar
- 04/1978
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 29 kW (39 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 850 cm³
- Versnellingen
- 4
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 603 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Andere
- Interieur
- Andere
Beschrijving
DE RELIANT CIPHER!!!
Uniek zelfbouw project voor de liefhebber van speciale engelse sportscars, voor
de knutselaar of hobbyist of hele handige auto liefhebber!
Dit is één van de 6 prototypes, ooit gebouwd door professor T. Stevens uit Engeland, in opdracht van Reliant Motor Corporation.
Eventueel af te bouwen op basis van de Nederlandse Reliant Kitten.
Het totaal project bestaat uit:
- 1 deels afgebouwd chassis met carrosserie delen van kunststof
- 1 Nederlandse donor auto Reliant Kitten, met Nederlandse papieren (nu in schorsing)
Deze donor auto kan gebruikt worden om het (origineel rechtsgestuurde) prototype om te bouwen naar Left hand drive,
en op die manier als enige linksgestuurde Cipher in de wereld.
- alle benodigde onderdelen, stoelen, 2 motoren, 2 versnellingsbakken, 2 achterassen, set aluminium wielen, meerdere (al gereviseerde) startmotoren en dynamo's en anderen originele onderdelen
- De voorruit is wel aanwezig maar er zit een scheur in, zover bekend kan Dhr. Stevens nog een nieuwe voorruit leveren.
De auto zou zelfs ideaal geschikt zijn voor ombouw naar een elektrische auto, vanwege de mooie perfecte stroomlijn en het lage gewicht (rond 600 Kg)
De Cipher heeft Engelse MOT goedkeuring.
Uniek zelfbouw project voor de liefhebber van speciale engelse sportscars, voor
de knutselaar of hobbyist of hele handige auto liefhebber!
Dit is één van de 6 prototypes, ooit gebouwd door professor T. Stevens uit Engeland, in opdracht van Reliant Motor Corporation.
Eventueel af te bouwen op basis van de Nederlandse Reliant Kitten.
Het totaal project bestaat uit:
- 1 deels afgebouwd chassis met carrosserie delen van kunststof
- 1 Nederlandse donor auto Reliant Kitten, met Nederlandse papieren (nu in schorsing)
Deze donor auto kan gebruikt worden om het (origineel rechtsgestuurde) prototype om te bouwen naar Left hand drive,
en op die manier als enige linksgestuurde Cipher in de wereld.
- alle benodigde onderdelen, stoelen, 2 motoren, 2 versnellingsbakken, 2 achterassen, set aluminium wielen, meerdere (al gereviseerde) startmotoren en dynamo's en anderen originele onderdelen
- De voorruit is wel aanwezig maar er zit een scheur in, zover bekend kan Dhr. Stevens nog een nieuwe voorruit leveren.
De auto zou zelfs ideaal geschikt zijn voor ombouw naar een elektrische auto, vanwege de mooie perfecte stroomlijn en het lage gewicht (rond 600 Kg)
De Cipher heeft Engelse MOT goedkeuring.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 16.793,28
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 0 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 349,-
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.