Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
496.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
01/1997
Brandstof
Benzine
Vermogen
165 kW (224 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Stadswagen
- Categorie
- Tweedehands
- Aandrijving
- Voor
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 5
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 496.000 km
- Bouwjaar
- 01/1997
- Keuring
- 02/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 01/2025
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 165 kW (224 PK)
- Transmissie
- Manueel
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Automatische klimaatregeling
- Lederen bekleding
- Open dak
- Veiligheid
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Rood
- Kleur interieur
- Zwart
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Goede 9000 Aero Imola Red met veel onderhouds gegevens en map met rekeningen aanwezig. De lak ziet er goed uit, de gehele auto is een jaar of 6/7 geleden overgespoten. Een enkele kleine roestplek, bodem goed. Van binnen netjes, maar met de normale slijtage gezien de km en leeftijd.
Schuifdak kantelt, maar schuift niet (blokkeert). En de airco functioneert niet.
Ik heb deze Aero als 2e eigenaar gehad van 2002 tot eind 2008. Bij 205000 km heb ik toen een uitgebreide motor revisie laten uitvoeren door een Saab specialist. De motor kan dus nog een tijd mee.
Begin 2022 heb ik dezelfde Aero weer terug kunnen kopen en sindsdien heeft de Aero meer dan goed onderhoud gehad bij de Saab specialist. Vervangen zijn o.a. brandstofpomp, remklauwen/schijven/blokken achter, remklauw voor, motorsteunen, koppeling hoofd cilinder en leiding, deel uitlaat, waterpomp, startmotor, dynamo, multiriem demper/spanrol, lambdasensor, etc. Verder elk jaar oliën en andere vloeistoffen. Net nieuwe Michelin voorbanden.
Ik heb nog een 9000 Aero en besloten dat er 1 weg kan.
Schuifdak kantelt, maar schuift niet (blokkeert). En de airco functioneert niet.
Ik heb deze Aero als 2e eigenaar gehad van 2002 tot eind 2008. Bij 205000 km heb ik toen een uitgebreide motor revisie laten uitvoeren door een Saab specialist. De motor kan dus nog een tijd mee.
Begin 2022 heb ik dezelfde Aero weer terug kunnen kopen en sindsdien heeft de Aero meer dan goed onderhoud gehad bij de Saab specialist. Vervangen zijn o.a. brandstofpomp, remklauwen/schijven/blokken achter, remklauw voor, motorsteunen, koppeling hoofd cilinder en leiding, deel uitlaat, waterpomp, startmotor, dynamo, multiriem demper/spanrol, lambdasensor, etc. Verder elk jaar oliën en andere vloeistoffen. Net nieuwe Michelin voorbanden.
Ik heb nog een 9000 Aero en besloten dat er 1 weg kan.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 2.000,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 2.000,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 21.440,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 0 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 405,-
Aanvullende informatie
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.