Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
165.104 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/2004
Brandstof
Benzine
Vermogen
195 kW (265 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Categorie
- Tweedehands
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 165.104 km
- Bouwjaar
- 09/2004
Technische Gegevens
- Vermogen
- 195 kW (265 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.994 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 1.455 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
11,1 l/100 km (comb.)
- CO2-emissie
- 265 g/km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Automatische klimaatregeling
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Elektrische ruiten
- Getinte ramen
- Lederen stuurwiel
- Open dak
- Entertainment en Media
- CD
- Veiligheid
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Isofix
- Startonderbreker
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Lichtmetalen velgen
- Noodwiel
- Skiluik
- Spoiler
- Sportophanging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
LEES GOED DE TEKST
Nog een echte originele Impreza STI. Ik kocht deze wagen 2 jaar geleden met het intensie om hem weer naar de 100 % te krijgen. De tijd gaat en gaat, maar de auto staat er precies (na paar wasbeurten) nog zo bij toen ik hem kocht. Tellerstand in miles geeft 102.591 aan welke in Km's 165.104 inhoudt. Motor loopt zonder getik of geratel. Rookt ook niet. De 6 versnellingsbak schakelt zoals het hoort (ook in hogere toeren) zonder gekraak en of bijgeluiden. Er zit een flinke rekening bij van 2058 euro met diverse werkzaamheden die gebeurd zijn bij miles 97.739 op 22-02-2021 (zie foto). Verder zitten nog hoop rekenkeningen bij. Ook vanuit de UK nog.
Voor en achter remklauwen zijn in 2020 geheel gerestaureerd. Ze zien de dag van vandaag nog super uit. Auto rijdt, remt schakelt verder zoals het hoort.
Maar dan de minpunten waarom deze prijs:
Apk verlopen op 09-04-2022. Apk punten zijn wel al bekend.
- RV wiellager
- LV ashoes
- RA remblokken
- Ruitensproeier sproeit niet
- RA roest dorpel
Dat roest RA is een kwestie van hoe knap jij het hebben wilt. Wil je het echt knap zoals ik het wou?? Ik zou een geheel nieuwe dorpel inlassen en als je toch bezig bent, pak je meteen de linker kant ook (Die is tevens prima voor de apk). Wil je het minder knap?? Plaatje inlassen.
Zelf wou ik de gehele bodem demonteren en alles restaureren. Omdat ik van precisie hou, ga ik zelf geen plaatje lassen, maar pak het gehele bodem aan.
Op de foto's zitten links en rechts in de wielkasten iets roestvorming.
Koplampen kunnen een polijst beurt gebruiken.
En nu de pluspunten:
- Velgen gecoat in het zwart en zitten knappe Vredestein banden erop
- interieur is in zeer nette staat
- de body buitenkant is ook nog netjes de linker en rechter wielkast na (zie foto)
- motorisch is de auto inorde.
- auto is in originele staat.
Deze auto's worden steeds schaarser en de waarde blijft maar stijgen.
Liever geen inruil, maar aanbieden mag altijd.
Op aanvraag is er een walk around video beschikbaar.
Nog een echte originele Impreza STI. Ik kocht deze wagen 2 jaar geleden met het intensie om hem weer naar de 100 % te krijgen. De tijd gaat en gaat, maar de auto staat er precies (na paar wasbeurten) nog zo bij toen ik hem kocht. Tellerstand in miles geeft 102.591 aan welke in Km's 165.104 inhoudt. Motor loopt zonder getik of geratel. Rookt ook niet. De 6 versnellingsbak schakelt zoals het hoort (ook in hogere toeren) zonder gekraak en of bijgeluiden. Er zit een flinke rekening bij van 2058 euro met diverse werkzaamheden die gebeurd zijn bij miles 97.739 op 22-02-2021 (zie foto). Verder zitten nog hoop rekenkeningen bij. Ook vanuit de UK nog.
Voor en achter remklauwen zijn in 2020 geheel gerestaureerd. Ze zien de dag van vandaag nog super uit. Auto rijdt, remt schakelt verder zoals het hoort.
Maar dan de minpunten waarom deze prijs:
Apk verlopen op 09-04-2022. Apk punten zijn wel al bekend.
- RV wiellager
- LV ashoes
- RA remblokken
- Ruitensproeier sproeit niet
- RA roest dorpel
Dat roest RA is een kwestie van hoe knap jij het hebben wilt. Wil je het echt knap zoals ik het wou?? Ik zou een geheel nieuwe dorpel inlassen en als je toch bezig bent, pak je meteen de linker kant ook (Die is tevens prima voor de apk). Wil je het minder knap?? Plaatje inlassen.
Zelf wou ik de gehele bodem demonteren en alles restaureren. Omdat ik van precisie hou, ga ik zelf geen plaatje lassen, maar pak het gehele bodem aan.
Op de foto's zitten links en rechts in de wielkasten iets roestvorming.
Koplampen kunnen een polijst beurt gebruiken.
En nu de pluspunten:
- Velgen gecoat in het zwart en zitten knappe Vredestein banden erop
- interieur is in zeer nette staat
- de body buitenkant is ook nog netjes de linker en rechter wielkast na (zie foto)
- motorisch is de auto inorde.
- auto is in originele staat.
Deze auto's worden steeds schaarser en de waarde blijft maar stijgen.
Liever geen inruil, maar aanbieden mag altijd.
Op aanvraag is er een walk around video beschikbaar.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 289,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.