Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
8.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen
74 kW (101 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Oldtimer
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 8.000 km
- Bouwjaar
- 09/1981
Technische Gegevens
- Vermogen
- 74 kW (101 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 1.100 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (comb.)
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Professioneel omgebouwde en gereviseerde Suzuki GS1000! Altijd warm en veilig binnen gestaan en nooit bespaard op onderhoud en onderdelen.
Vanwege een heftige knieblessure moet ik deze prachtige motor helaas verkopen. De GS1000 is 8.000 km geleden professioneel omgebouwd en gereviseerd door Ingo Wrubel, een meester-autotechnicus en bekend onder klassieke superbikers als “Doc Wrubel”. Alle aanpassingen zijn gekeurd en staan samen met de gereviseerde km-stand geregistreerd in het Duitse TUV-rapport.
Deze zomer heeft de GS1000 weer een grote beurt gehad en is alles nagekeken, nieuwe banden gehad, olie ververst etc..
Kortom, de motor verkeerd in top staat met de beste onderdelen en loopt als nieuw. Opstappen en gaan!
Enkele details:
- GS1000 R uit 1981 met gereviseerd GSX1100 blok met injectiesysteem!
- HH Race-Tech voorvork met GSX-R 1000 remmen etc
- KTM monoshock achtervering
- Akrapovic uitlaat
- Superbike achterbrug
- Race voetsteunen met carbon plaatjes
- Stalen remleidingen
- Carbon voor- en achterspatbord
- LSL stuureindspiegel
- En nog veel meer..
Bij interesse graag mailen of bellen: 0622225598
Trefwoorden: Suzuki GS1000 / Classic Bike / Naked bike / RestoMod / Caferacer / GS1100 / GS 1100/ GSX1100 /Muscle Bike / Musclebike / Superbike / Retro Bike
Vanwege een heftige knieblessure moet ik deze prachtige motor helaas verkopen. De GS1000 is 8.000 km geleden professioneel omgebouwd en gereviseerd door Ingo Wrubel, een meester-autotechnicus en bekend onder klassieke superbikers als “Doc Wrubel”. Alle aanpassingen zijn gekeurd en staan samen met de gereviseerde km-stand geregistreerd in het Duitse TUV-rapport.
Deze zomer heeft de GS1000 weer een grote beurt gehad en is alles nagekeken, nieuwe banden gehad, olie ververst etc..
Kortom, de motor verkeerd in top staat met de beste onderdelen en loopt als nieuw. Opstappen en gaan!
Enkele details:
- GS1000 R uit 1981 met gereviseerd GSX1100 blok met injectiesysteem!
- HH Race-Tech voorvork met GSX-R 1000 remmen etc
- KTM monoshock achtervering
- Akrapovic uitlaat
- Superbike achterbrug
- Race voetsteunen met carbon plaatjes
- Stalen remleidingen
- Carbon voor- en achterspatbord
- LSL stuureindspiegel
- En nog veel meer..
Bij interesse graag mailen of bellen: 0622225598
Trefwoorden: Suzuki GS1000 / Classic Bike / Naked bike / RestoMod / Caferacer / GS1100 / GS 1100/ GSX1100 /Muscle Bike / Musclebike / Superbike / Retro Bike
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 12.570,-
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 5.000 km
- Leasing Factor
- 0,59
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 30 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 419,-
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,1062
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0708
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.