Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
41.888 km
Transmissie
-
Bouwjaar
03/1983
Brandstof
Benzine
Vermogen
20 kW (27 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Andere
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 41.888 km
- Bouwjaar
- 03/1983
- Laatste onderhoudsbeurt
- 11/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 20 kW (27 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Groen
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Na 9 jaar in mijn bezit te zijn geweest zoek ik een nieuw onderkomen voor mijn klasieke Suzuki GSX 400E uit 1983.
Ik heb deze omgebouwd naar een Caferacer, maar wel de constructie zoveel moegelijk gelaten als het was.
De motor heeft 41888km gereden en heeft voor zijn winterslaap nog een oliebeurt gehad.
Vorig jaar is de ketting en accu vervangen.
De motor rijdt gewoon maar kan, voor de liefhebber, ook als basis gebruikt worden.voor een project. Verder heb ik ook nog enkele onderdelen (zadel, kap ( achterlicht))
specs:
Displacement 399.0 ccm (24.35 cubic inches)
Engine type Twin, four-stroke
Power output 27.0 HP (19.7 kW)) @ 8000 RPM
Top speed 154.0 km/h (95.7 mph)
Compression 9.0:1
Bore x stroke 67.0 x 56.6 mm (2.6 x 2.2 inches)
Valves per cylinder 4
Fuel control Double Overhead Cams/Twin Cam (DOHC)
Cooling system Air
Gearbox 6-speed
Transmission type Chain (final drive)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front tire 3.00-18
Rear tire 3.75-18
Front brakes Single disc
Rear brakes Expanding brake
Physical measures and capacities
Weight incl. oil, gas, etc 189.0 kg (416.7 pounds)
Fuel capacity 15.00 litres (3.96 US gallons)
als je de motor wilt komen bekijken laat dan even weten. ik verkoop de motor omdat iker te weinig op rijd.
ik heb eventueel nog wat orginele onderdelen over (zadel, achterkap)
Ik heb deze omgebouwd naar een Caferacer, maar wel de constructie zoveel moegelijk gelaten als het was.
De motor heeft 41888km gereden en heeft voor zijn winterslaap nog een oliebeurt gehad.
Vorig jaar is de ketting en accu vervangen.
De motor rijdt gewoon maar kan, voor de liefhebber, ook als basis gebruikt worden.voor een project. Verder heb ik ook nog enkele onderdelen (zadel, kap ( achterlicht))
specs:
Displacement 399.0 ccm (24.35 cubic inches)
Engine type Twin, four-stroke
Power output 27.0 HP (19.7 kW)) @ 8000 RPM
Top speed 154.0 km/h (95.7 mph)
Compression 9.0:1
Bore x stroke 67.0 x 56.6 mm (2.6 x 2.2 inches)
Valves per cylinder 4
Fuel control Double Overhead Cams/Twin Cam (DOHC)
Cooling system Air
Gearbox 6-speed
Transmission type Chain (final drive)
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front tire 3.00-18
Rear tire 3.75-18
Front brakes Single disc
Rear brakes Expanding brake
Physical measures and capacities
Weight incl. oil, gas, etc 189.0 kg (416.7 pounds)
Fuel capacity 15.00 litres (3.96 US gallons)
als je de motor wilt komen bekijken laat dan even weten. ik verkoop de motor omdat iker te weinig op rijd.
ik heb eventueel nog wat orginele onderdelen over (zadel, achterkap)
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 39.087,88
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,88
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 386,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 20.559,88
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.