Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
41.871 km
Transmissie
-
Bouwjaar
06/1998
Brandstof
Benzine
Vermogen
70 kW (95 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Racing
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 41.871 km
- Bouwjaar
- 06/1998
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2024
Technische Gegevens
- Vermogen
- 70 kW (95 PK)
- Cilinderinhoud
- 600 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Uitrusting
- Extra
- Sportophanging
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Blauw
Beschrijving
Na 6 jaar veel plezier gehad te hebben met deze motor als mijn eerste circuitmotor, is het tijd voor de overstap naar 1000cc.
De motor verkeert in goede staat en is altijd netjes onderhouden. Je kunt zo opstappen en rijden.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Aangepaste vering voor het circuit zowel voor als achter (WP vering)
- Wilbers stuurdemper
- Radiale voorrempomp
- Verbeterde remklauwen (Hayabusa 6 zuigers per klauw)
- Snelgas
- Valblokken
- Tankgrip (merk Stompgrip)
- Extra acculader aansluiting
Onderhoudshistorie:
- Motorolie en filter vervangen (2024)
- Voorvorken gereviseerd, olie en keerringen vervangen (2024)
- Accu vervangen (2024)
- Ketting en tandwielen vervangen (2024)
- Voorremklauwen gereviseerd en nieuwe DOT 5.1 remolie (2024)
- Brembo race remblokken vervangen (2024)
- WP achterschokdemper gereviseerd (2024)
- Carburateurs gereviseerd (2023)
De volgende onderdelen worden erbij geleverd:
- Achterveer
- Remschijven voor
- Cockpit (toerenteller werkt maar snelheidsnaald is gebroken)
De kappen hebben wat grindschade maar zijn niet gebroken.
De GoPro houders worden niet verkocht.
De motor staat voor en achter op Pirelli Supercorsa SC2. Beide banden kunnen nog een dag mee.
Zie ook mijn andere advertenties voor nog een SRAD 1998 (die van mijzelf) en de reserveonderdelen.
De motor verkeert in goede staat en is altijd netjes onderhouden. Je kunt zo opstappen en rijden.
De motor is voorzien van de volgende opties:
- Aangepaste vering voor het circuit zowel voor als achter (WP vering)
- Wilbers stuurdemper
- Radiale voorrempomp
- Verbeterde remklauwen (Hayabusa 6 zuigers per klauw)
- Snelgas
- Valblokken
- Tankgrip (merk Stompgrip)
- Extra acculader aansluiting
Onderhoudshistorie:
- Motorolie en filter vervangen (2024)
- Voorvorken gereviseerd, olie en keerringen vervangen (2024)
- Accu vervangen (2024)
- Ketting en tandwielen vervangen (2024)
- Voorremklauwen gereviseerd en nieuwe DOT 5.1 remolie (2024)
- Brembo race remblokken vervangen (2024)
- WP achterschokdemper gereviseerd (2024)
- Carburateurs gereviseerd (2023)
De volgende onderdelen worden erbij geleverd:
- Achterveer
- Remschijven voor
- Cockpit (toerenteller werkt maar snelheidsnaald is gebroken)
De kappen hebben wat grindschade maar zijn niet gebroken.
De GoPro houders worden niet verkocht.
De motor staat voor en achter op Pirelli Supercorsa SC2. Beide banden kunnen nog een dag mee.
Zie ook mijn andere advertenties voor nog een SRAD 1998 (die van mijzelf) en de reserveonderdelen.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 4.976,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.976,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 222,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 0,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.