Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
44.175 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
03/1981
Brandstof
Benzine
Vermogen
30 kW (41 PK)
Verkoper
Autobedrijf
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bestelwagen
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 44.175 km
- Bouwjaar
- 03/1981
Technische Gegevens
- Vermogen
- 30 kW (41 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 797 cm³
- Cilinders
- 4
- Gewicht
- 762 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Geel
- Oorspronkelijke kleur
- Geel
- Kleur interieur
- Zwart
Beschrijving
Naast de LJ50 werd in 1977 de laatste, krachtigste, en beste van de LJ-reeks gebouwd, de 1700 lb zware Suzuki LJ80 (SJ20). Het leverde de grootste verbeteringen in de loop van de levensduur van de reeksen op, en werd ontworpen met de bedoeling van de uitvoer wereldwijd. De Suzuki LJ80 kreeg dan ook zijn Europese debuut in Nederland! De geruchten van de grotere motor voor de LJ werden jarenlang constant ontkend door Suzuki, die hun ontwikkeling van de nagelnieuwe motor geheim wilde houden. Als eerste viertaktmotor van Suzuki, onderging het jaren van het testen en ontwikkeling alvorens zijn ingenieurs tevreden waren. De nieuwe 797cc vier cilinder SOHC leverde 41pk en een veel hoger koppel, betere brandstofefficiency, en veel schonere emissies dan zijn voorgangers. Grote pluspunten waren het grotere vermogen, de hogere differentieelverhoudingen voor meer ontspannen wegligging, het verstevigde chassis, een betere wegbeheersing door verplaatste achterschokbrekers en het verbreden van de voor en achterassen met ongeveer 4 inch. Ook kreeg de LJ80 verbeterde zetels en een nieuw stuur. Ook de topsnelheid ging omhoog van 100 km/h naar 130 km/h .De brandstoftank werd vergroot van 26 naar 40 liter, en de LJ80 kreeg extra waarschuwingslichten voor remslijtage. Aan de buitenzijde kreeg de LJ80 kunststof wielkastverbreders mee, een hogere motorkap met nieuwe luchtdoorlatingen op zijn voorrand, en een achterbumper met achterlichten integraal in de carrosserie. In 1979 werd een kleine update gegeven aan LJ80, de koplampen werden iets wijder uit elkaar gezet en moesten iets zakken. Metalen deuren werden ook voor het eerst aangeboden.
De door ons aangeboden Sahara gele Suzuki LJ80 is recent body off gerestaureerd.
Hij wordt geleverd met Belgisch registratie document/certificaat van conformiteit.
Meer informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De door ons aangeboden Sahara gele Suzuki LJ80 is recent body off gerestaureerd.
Hij wordt geleverd met Belgisch registratie document/certificaat van conformiteit.
Meer informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van Kaeve Cars
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 659,70
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 659,70
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 36 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 297,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 11.868,76
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
AutobedrijfKaeve Cars
Verkoper op AutoScout24 sinds 2017ContactpersoonAfdeling Verkoop
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.