Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
39.068 km
Transmissie
-
Bouwjaar
04/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen
91 kW (124 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sport touring
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 39.068 km
- Bouwjaar
- 04/2006
- Keuring
- 05/2025
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2024
- Vorige eigenaren
- 1
Technische Gegevens
- Vermogen
- 91 kW (124 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zilver
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Hele nette Suzuki SV1000S die volledig is aangepakt en klaar is voor de volgende rijder.
De motor heb ik 3 jaar geleden gekocht van de 1e eigenaar. Hij deed hem destijds weg wegens de vele dingen die eraan moesten gebeuren, hij had namelijk een kleine schuiver gemaakt. Dit was allemaal kapschade aan de linker zijde en is vakkundig hersteld en in oorspronkelijke kleur bijgespoten.
Zelf heb ik er slechts 3.000km mee gereden. Onder andere in Schotland mee gereden, waar de motor heel mooi tot zijn recht kwam met de grommende tweecilinder die altijd een goed koppel levert.
Hier een opsomming van de onderdelen welke de afgelopen 3 jaar zijn vervangen:
-Bougies 2022 (NGK)
-Gasklepreiniging 2022
-Remblokken voorzijde 2022 (Brembo)
-Voorvork keering 2022 (SKF)
-Accu 2024 (OEM)
-Vliegwiel rotor 2024 (OEM) bekende kwaal van loskomende magneten verholpen
-Stator magneetspoel 2024 (OEM)
-Brandstofslangen wegens poreusheid 2023
-Ieder jaar netjes de onderhoudsbeurten gehad
Bij verkoop zal er een nieuwe onderhoudsbeurt worden gedaan met olie verversing.
Zelf doe ik de motor nu weg wegens de geboorte van onze dochter en hierdoor de motor eigenlijk niet meer gebruik. Zonde als hij maar stil blijft staan uiteraard.
De motor heb ik 3 jaar geleden gekocht van de 1e eigenaar. Hij deed hem destijds weg wegens de vele dingen die eraan moesten gebeuren, hij had namelijk een kleine schuiver gemaakt. Dit was allemaal kapschade aan de linker zijde en is vakkundig hersteld en in oorspronkelijke kleur bijgespoten.
Zelf heb ik er slechts 3.000km mee gereden. Onder andere in Schotland mee gereden, waar de motor heel mooi tot zijn recht kwam met de grommende tweecilinder die altijd een goed koppel levert.
Hier een opsomming van de onderdelen welke de afgelopen 3 jaar zijn vervangen:
-Bougies 2022 (NGK)
-Gasklepreiniging 2022
-Remblokken voorzijde 2022 (Brembo)
-Voorvork keering 2022 (SKF)
-Accu 2024 (OEM)
-Vliegwiel rotor 2024 (OEM) bekende kwaal van loskomende magneten verholpen
-Stator magneetspoel 2024 (OEM)
-Brandstofslangen wegens poreusheid 2023
-Ieder jaar netjes de onderhoudsbeurten gehad
Bij verkoop zal er een nieuwe onderhoudsbeurt worden gedaan met olie verversing.
Zelf doe ik de motor nu weg wegens de geboorte van onze dochter en hierdoor de motor eigenlijk niet meer gebruik. Zonde als hij maar stil blijft staan uiteraard.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
Algemene gegevens
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,9
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 48 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 473,-
Aanvullende informatie
- Laatste termijn
- € 30.110,-
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH,Gifthorner Str. 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.