Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
44.705 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
04/1999
Brandstof
Benzine
Vermogen
53 kW (72 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Enduro
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 44.705 km
- Bouwjaar
- 04/1999
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2024
- Vorige eigenaren
- 2
- Onderhoudhistoriek
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen
- 53 kW (72 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 650 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 165 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,0 l/100 km (comb.)
Uitrusting
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Veiligheid
- LED verlichting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Zwart
Beschrijving
Hierbij biedt ik aan mijn hobby/project motor.
het idee was een lichte 2 cilinder allroad te maken, de yamaha t7 was er nog niet. :-). Geïnspireerd door een paar plaatjes op internet aan het project begonnen.
Ik ben met de motor in italie geweest (mount jafferau) en er TET paden mee gereden, heb daarna nog veel aanpassingen gedaan
om hem in mijn ogen beter te maken. Groot minpunt vond ik dat de motor topzwaar was, daarom na veel pogingen zelf een tank te maken en andere tanks pas te maken zit er nu een ducati hypermotard tank en zadel op. Nu zit er veel gewicht onder het zadel.
De motor weegt afgetankt 188,5 kg, op de foto 190 kg maar de hijsband en de staaf staal door het frame wegen 1,5 kg. Ik zou nog wat stalen onderdelen kunnen vervangen door aluminium zoals stepjes etc maar dit vond ik de moeite niet waard.
Af en toe ga ik met crosswielen een beetje baggeren en soms rij ik weer een tijdje op een motard rond.
Ik heb veel foto's van de zaken die ik heb veranderd.
Recent koppelingsplaten vervangen en de voorremschijf van het spaakwiel.
gebruikte onderdelen:
Motorblok/frame suzuki sv 650
Gietwielen suzuki sv 650
Schokbreker yamaha r6 (verlengd)
Tank en zadel ducati hypermotard 1100
Eigenbouw subframe
Voorvork bmw poten funduro 650
Spaakwielen bmw funduro 650
Balhoofd suzuki dr 650
Achterbrug-linksysteem suzuki v-strom 650
Uitlaat ktm 690
Remklauwen achter bmw en suzuki, afhankelijk welke wiel erin zit
Remklauw voor Brembo van bmw f650 met of zonder adapter voor sv 650 voorwiel
Spaakwielen zitten er nu in, gietwielen zitten erbij
Na er een paar jaar er met veel plezier er op rond te rijden is het tijd voor een nieuw project.
het idee was een lichte 2 cilinder allroad te maken, de yamaha t7 was er nog niet. :-). Geïnspireerd door een paar plaatjes op internet aan het project begonnen.
Ik ben met de motor in italie geweest (mount jafferau) en er TET paden mee gereden, heb daarna nog veel aanpassingen gedaan
om hem in mijn ogen beter te maken. Groot minpunt vond ik dat de motor topzwaar was, daarom na veel pogingen zelf een tank te maken en andere tanks pas te maken zit er nu een ducati hypermotard tank en zadel op. Nu zit er veel gewicht onder het zadel.
De motor weegt afgetankt 188,5 kg, op de foto 190 kg maar de hijsband en de staaf staal door het frame wegen 1,5 kg. Ik zou nog wat stalen onderdelen kunnen vervangen door aluminium zoals stepjes etc maar dit vond ik de moeite niet waard.
Af en toe ga ik met crosswielen een beetje baggeren en soms rij ik weer een tijdje op een motard rond.
Ik heb veel foto's van de zaken die ik heb veranderd.
Recent koppelingsplaten vervangen en de voorremschijf van het spaakwiel.
gebruikte onderdelen:
Motorblok/frame suzuki sv 650
Gietwielen suzuki sv 650
Schokbreker yamaha r6 (verlengd)
Tank en zadel ducati hypermotard 1100
Eigenbouw subframe
Voorvork bmw poten funduro 650
Spaakwielen bmw funduro 650
Balhoofd suzuki dr 650
Achterbrug-linksysteem suzuki v-strom 650
Uitlaat ktm 690
Remklauwen achter bmw en suzuki, afhankelijk welke wiel erin zit
Remklauw voor Brembo van bmw f650 met of zonder adapter voor sv 650 voorwiel
Spaakwielen zitten er nu in, gietwielen zitten erbij
Na er een paar jaar er met veel plezier er op rond te rijden is het tijd voor een nieuw project.
Leasing
Exclusieve leasing aanbieding van null
Eenmalige kosten
- Aanbetaling
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
Algemene gegevens
- Totaal leasebedrag
- € 22.053,22
- Contract type
- Kilometerleasing
- Kilometerstand p.a.
- 10.000 km
- Leasing Factor
- 0,86
Maandelijkse kosten
- Duratie
- 60 Monate
- Maandelijkse afbetaling
- € 351,05
Aanvullende informatie
- Meer km kosten
- € 0,0000
- Verminderde km vergoeding
- € 0,0000
TIP
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.